Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристический маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
339.138(075.8)
Ш 66


    Шканова, О. М.
    Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг
Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
338.486(075.8)
М 26


    Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7.
   Ч. 1. - 2006. - 324 с. : рис. - ISBN 966-301-058-4 : 41.00 грн
УДК
ББК 75.814я73 + 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінгові дослідження -- бенчмаркинговые исследования -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетинг турпродукту -- маркетинг турпродукта -- посредницька діяльність -- посредническая деятельность -- готельний комплекс -- гостиничный комплекс
Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, маркетингові дослідження, особливості отримання та обробки маркетингової інформації, маркетинг готельного комплексу та турпродукту тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
338.48(075.8)
М 21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Туристичний бізнес: теорія та практика [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Марта Мальська, Володимир Худо. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 424 с. : табл. - Дод.: с. 246-418. - Л-ра: с. 419-422. - ISBN 978-966-364-550-6 : 065.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туризм--Навчальні видання
   Туризм--Історія--Навчальні видання

   Туризм--Менеджмент--Навчальні видання

   Туризм--Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
туристичні ресурси -- туристические ресурсы -- екотуризм -- экотуризм -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- безпека туризму -- безопасность туризма -- туристичний менеджмент -- туристический менеджмент -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- інформаційне забезпечення туризму -- информационное обеспечение туризма -- інвестиції в туризмі -- инвестиции в туризме -- міжнародний туризм -- международный туризм
Анотація: Концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Худо, В.В.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
339.138:364.6(075.8)
М27


   
    Маркетинг соціальних послуг [] : навч. посібник / під ред. В. Г. Воронкової. - К. : Професіонал, 2008. - 576 с. : табл., рис. - Л-ра в кінці розд. - Л-ра: с. 574-575. - ISBN 978-966-370-091-5 : 087.50 грн
УДК
ББК 65.272я73
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Україна--Навчальні видання
   Послуги--Маркетинг--Зарубіжні країни--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
социальные услуги -- ринок послуг -- рынок услуг -- предпринимательство -- підприємництво -- соціальна політика -- социальная политика -- соціальний захист -- социальная защита -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- туристичний ринок -- туристический рынок -- страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- маркетинг сфери культури -- маркетинг сферы культуры -- неурядові організації -- неправительственные организации -- консалтинг -- якість соціальних послуг -- качество социальных услуг -- консалтингові послуги -- консалтинговые услуги -- маркетинг в строительстве -- маркетинг в будівництві -- маркетинг в агропромисловості -- маркетинг в агропромышленности -- социальная работа -- соціальна робота -- реклама -- дизайн -- електронна комерція -- электронная коммерция
Анотація: Маркетинг соціальних послуг в Україні та за кордоном в різних сферах діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Воронкова, В. Г. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
338.48(477)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Планування туристичної діяльності [] : підручник / М. П. Мальська, О. Ю. Бордун ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Знання, 2010. - 312 с. : табл., рис. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM). - Дод.: с. 268-300. - Л-ра: с. 301-310. - ISBN 978-966-346-783-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433
Рубрики: Туристична індустрія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- туристичні установи -- туристические учреждения -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- товарна політика -- товарная политика -- фінансовий план -- финансовый план
Анотація: Теоретичні знання і методологічна основа здійснення технічного, економічного та бізнес-планування на туристичних підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бордун, Ореста Юріївна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівській національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)