Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фармацевтичний ринок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
615
Ф24


   
    Фармакоекономіка [] : [підручник] / [О. М. Очередько та ін.] ; за ред. О. М. Очередька, О. Г. Процек. - Житомир : Полісся, 2009. - 188 с. : табл., рис. - Авт. зазнач. на звороті тит. арк. - Л-ра в кінці розд. - ISBN 978-966-655-385-3 : 34.50 грн
УДК
ББК 52.81
Рубрики: Фармакоекономіка--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- фармацевтичний ринок -- фармацевтический рынок -- факмакоекономічний аналіз -- фармакоекономічні моделі -- фармакоэкономические модели -- економіка охорони здоров'я -- экономика охраны здоровья -- ринок медичних послуг -- рынок медицинских услуг -- фармакоекономічний аналіз -- фармакоэкономический анализ
Анотація: Викладено термінологію, методи фармакоекономіки та її сучасні концепції. Висвітлено сучасну методологію фармакоекономічного аналізу, проблеми фармакоекономічних досліджень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Очередько, О. М.; Процек, О. Г.; Мороз, Л. В.; Комарницька, Н. Т.; Очередько, О. М. \ред.\; Процек, О. Г. \ред.\
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

2.
615.1(075.8)
Г87


    Громовик, Богдан Петрович.
    Менеджмент і маркетинг у фармації [] : підручник для студ. вищ. мед. (фармац.) навч. закл. / Б. П. Громовик, Г. Д. Гасюк, О. Р. Левицька ; за ред. Б. П. Громовика. - К. : Медицина, 2008. - 752 с. : табл., мал. - Глосарій: с. 689-740. - Л-ра: с. 741-744. - ISBN 978-966-10-0004-8 : 134.40 грн
УДК
ББК 52.82-2я73
Рубрики: Фармація--Менеджмент--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
фармацевтичний менеджмент -- фармацевтический менеджмент -- фармацевтичне підприємство -- фармацевтическое предприятие -- фармацевтичні організації -- фармацевтические организации -- кадровий фармацевтичний менеджмент -- кадровый фармацевтический менеджмент -- фармацевтичний ринок -- фармацевтический рынок -- фармацевтичний маркетинг -- фармацевтический маркетинг -- фармацевтична діяльність -- фармацевтическая деятельность -- міжнародний фармацевтичний маркетинг -- международный фармацевтический маркетинг
Анотація: Присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг у фармації".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гасюк, Г. Д.; Левицька, О. Р.; Громовик, Б. П. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
338.516.4(075.8)
І-74


   
    Інфраструктура товарного ринку: непродовольчі товари [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / [О. О. Шубін та ін.] ; за ред. О. О. Шубіна. - К. : Знання, 2009. - 702 с. : табл., граф. - Дод.: с. 673-680. - Л-ра: с. 681-702. - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-502-9 : 131.00 грн, 77.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)421.52я73
Рубрики: Ринкова інфраструктура--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок хімічних товарів -- рынок химических товаров -- ринок товарів із пластичних мас -- рынок товаров с пластических масс -- ринок взуття -- рынок обуви -- ринок швейних товарів -- рынок швейных товаров -- ринок текстильних товарів -- рынок текстильных товаров -- ринок металогосподарчих товарів -- рынок металлохозяйственных товаров -- ринок електротоварів -- рынок электротоваров -- рынок парфюмерно-косметитческих товаров -- ринок парфумерно-косметичних товарів -- ринок ювелірних товарів -- рынок ювелирных товаров -- ринок лакофарбованих товарів -- рынок лакокрасочных товаров -- ринок будівельних товарів -- рынок строительных товаров -- ринок титану -- рынок титана -- ринок товарів нафтохімії -- рынок товаров нефтехимии -- ринок послуг -- рынок услуг -- ринок металопродукції -- рынок металлопродукции -- фармацевтичний ринок -- фармацевтический рынок
Анотація: Розглядаються ринки основних груп непродовольчих товарів - господарчих, культурно-побутових і товарів легкої промисловості.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шубін, О. О.; Азарян, О. М.; Агбаш, В. Л.; Астапова, К. А.; Шубін, О. О. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
330.34:504.03](082)*M
П78


    "Проблеми та шляхи соціально-економічного, науково-технічного та екологічного розвитку: місто, регіон, країна, світ" (2012 ; Житомир).
    Матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет конференції "Проблеми та шляхи соціально-економічного, науково-технічного розвитку: місто, регіон, країна, світ", 6-7 листопада 2012 року [] = Materials of the International Scientific Internet Conference "The problems and ways of socia, economic, scientific, technical and ecological development: town, region, country, world" / Житомир. держ. технол. ун-т, Кокшетаус. держ. ун-т ім. Ш. Уаліханова (Казахстан), Ленінград. держ. ун-т ім. О. С. Пушкіна (Росія), Рос. держ. торгово-економ. ун-т (Росія) [та ін. ; редкол.: О. В. Скидан та ін. ; відп. за вип. І. В. Бурачек]. - Житомир : Рута, 2012. - 139, [1] с. : табл., рис. - Літ. в кінці ст. - ISBN 978-617-581-155-9 : 25.00 грн
УДК
ББК 65.011 + 20.1
Рубрики: Соціально-економічний розвиток--Україна--Наукові видання
   Міжнародна економіка--Наукові видання

   Регіональна економіка--Наукові видання

   Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження--Наукові видання

   Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- іноземне інвестування -- иностранное инвестирование -- фармацевтичний ринок -- фармацевтический рынок -- логістичний аутсорсинг -- логистический аутсорсинг -- інноваційна культура -- инновационная культура -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- макроекомічна політика -- макроэкономическая политика -- управлінський облік -- управленческий учет
Анотація: Статті науковців Житомирського державного технологічного університету та інших вузів України, Росії, Казахстану, Франції, Болгарії, Польщі, Латвії, Таджикистану з актуальних проблем соціально-економічного, науково-технічного та екологічного розвитку на мікро- та та макрорівні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скидан, О. В. \ред.\; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Федулова, І. В. \ред.\; Харчишина, О. В. \ред.\; Бурачек, І. В. \відп. за вип.\; Житомирський державний технологічний університет; Кокшетауський державний університет імені Ш. Уаліханова (Казахстан); Ленінградський державний університет імені О. С. Пушкіна (Росія); Російський державний торгово-економічний університет (Росія)
Примірників всього: 2
КР (1), ФОНД (1)
Свободны: КР (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
615
Г87


    Громовик, Б. П.
    Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади [] : навч. посіб. / Б. П. Громовик, Г. Д. Гасюк, О. Р. Левицька. - Вінниця : Нова Книга, 2004. - 464 с. : іл. - Літ.: с. 462. - ISBN 966-7890-81-3 : 58.00 грн
УДК
ББК 52.8
Рубрики: Фармація--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
фармацевтичний ринок -- маркетинг фармацевтичного підприємства -- маркетингова політика лікарських засобів -- реклама лікарських засобів -- фармацевтична логістика -- міжнародний фармацевтичний маркетинг -- мерчандайзинг в аптеках
Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню фундаментальних засад фармацевтичного маркетингу і відповідає типовим програмам навчальних дисциплін "Менеджмент і маркетинг у фармації" і "Міжнародний маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки "фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти фармацевтичного маркетингу, а саме: базові засади маркетингу, функціональне забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств, комплексне дослідження фармацевтичного ринку, розроблення комплексу фармацевтичного маркетингу та особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу. Посібник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тестові завдання та відповіді до них. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів та факультетів, провізорам-інтернам і провізорам-організаторам, атакож магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гасюк, Г. Д.; Левицька, О. Р.
Примірників всього: 1
ВСМЛ (1)
Свободны: ВСМЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)