Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=франчайзингові відносини<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
338.48(075.8)
М27


   
    Маркетинг турпродукту [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Ю. О. Карягін [та ін.]. ; за заг. ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци ; Нац. акад. наук України, Рада із вивч. продуктивних сил України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Європ. ун-т. - Київ : Кондор, 2009. - 392, [4] с. : табл. - Дод.: с. 329-370. - Літ.: с. 371-374. - ISBN 978-966-351-224-2 : 75.00 грн, 89.60 грн, 80.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична індустрія--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
туристичний продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетингова інформація в туризмі -- конкурентне середовище -- туристичні компанії -- поведінка споживачів -- туроператор -- посередницька діяльність -- реклама туристичного продукту -- туристичний бізнес -- франчайзинг в туристичному бізнесі -- договір франчайзингу -- комерційна концесія -- франчайзингові відносини
Анотація: Практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карягін, Юрій Олегович; Тимошенко, Зоя Іванівна; Демура, Тарас Олександрович; Мунін, Георгій Благоєвич; Мунін, Георгій Благоєвич \ред.\; Гаца, Олексій Олександрович \ред.\; Національна академія наук України; Рада із вивчення продуктивних сил України; Київський національний університет культури і мистецтв; Європейський університет
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.187.44(075.8)
Ф84


   
    Франчайзинг [] : навч. посібник / О. Є. Кузьмін [та ін.] ; за ред. О. Є. Кузьміна. - К. : Знання, 2011. - 268, [4] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 253-267. - ISBN 978-966-346-682-8 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Франчайзинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
франчайзингові відносини -- франчайзинговые отношения -- франчайзингові системи -- франчайзинговые системы -- франчайзингова винагорода -- франчайзинговое вознаграждение -- франчайзингові платежі -- франчайзинговые платежи -- франшизи -- франшизы -- франчайзингові підприємства -- франчайзинговые предприятия
Анотація: Теоретичні та прикладні засади франчайзингу: сутність, види, переваги та недоліки франчайзингу, особливості формуваня та розвитку франчайзингових відносин, послідовність формування та засоби економічного обгрунтування франчайзингових систем, економічний зміст і порядок встановлення франчайзингових платежів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кузьмін, Олег Євгенович; Мирончук, Тетяна Вікторівна; Салата, Ігор Зеновійович; Марчук, Любов Василівна; Кузьмін, Олег Євгенович \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
338.48(075.8)
Е45


   
    Економіка туризму [] : [теорія та практика] : підручник / М. П. Мальська [та ін.] ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2016. - 538, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 531-538. - ISBN 978-617-673-225-9 : 224.80 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична індустрія--Економіка--Регулювання--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
структура туристичного бізнесу -- структура туристического бизнеса -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристичне споживання -- туристическое потребление -- ефективність туристичного бізнесу -- эффективность туристического бизнеса -- спеціалізація туристичного бізнесу -- специализация туристического бизнеса -- макроекономічна конкуренція -- макроэкономическая конкуренция -- франчайзингові відносини -- франчайзинговые отношения -- кумулятивний вплив туризму -- кумулятивное воздействие туризма -- туристична підприємницька діяльність -- туристическая предпринимательская деятельность -- середовище туристичного підприємництва -- среда туристического предпринимательства -- трудові ресерси туристичного підприємства -- трудовые ресурсы туристического предпринимательства -- економічне планування туризму -- экономическое планирование туризма -- маркетингова діяльність туризму -- маркетинговая деятельность туризма -- економічний аналіз туризму -- экономический анализ туризма -- інвестування туризму -- инвестирование туризма -- розвиток туризму -- развитие туризма -- регіональна економіка туризму -- региональная экономика туризма -- державне регулювання економіки туризму -- государственное регулирование экономики туризма
Анотація: Концепційні положення та прикладні аспекти економіки туризму у контексті сучасних вимог економічної освіти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальська, М. П.; Рутинський, М. Й.; Білоус, С. В.; Мандюк, Н. Л.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)