Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=338.5(477)(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
338.5(477)(075.8)
К60


    Колесников, Олександр Володимирович.
    Ціноутворення [] : навч. посіб. / О. В. Колесников. - 2-ге вид., випр. і допов. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 144 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 135-136. - ISBN 966-364-174-6 : 21.00 грн, 19.80 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
ціноутворення -- прибуток -- конкуренція -- попит і пропозиції -- ринкова рівновага -- державне регулювання ринку -- монополія -- монополістична конкуренція -- цінова політика -- цінові стратегії -- методи ціноутворення
Анотація: Сфера утворення ціни і чинники ії створюючі є невід'ємною частиною суспільно-громадського життя держави. Ціноутворення - пульс економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 5
ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

2.
338.5(477)(075.8)
Ш 66


    Шкарчук, Людмила Олександрівна.
    Ціноутворення [] : підручник / Л. О. Шкарчук. - К. : Кондор, 2008. - 460 с. : табл. - Дод.: с. 364-447. - Предм. покажч.: с. 448-451. - Л-ра: с. 452-459. - ISBN 966-351-051-X : 58.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
ціни -- цены -- ціни і тарифи -- цены и тарифы -- державне регулювання цін -- государственное регулирование цен -- цінова політика підприємств -- ценовая политика предприятий -- цінові знижки -- ценовые скидки -- ціни у зовнішній торгівлі -- цены во внешней торговле -- ціноутворення у зовнішній торгівлі -- ценообразование во внешней торговле -- постачання товарів у зовнішній торгівлі -- поставка товаров во внешней торговле -- антидемпінгова політика -- антидемпинговая политика -- біржові ціни -- биржевые цены -- ціноутворення у торговельній діяльності -- ценообразование в торговой деятельности
Анотація: Розглядаються принципи встановлення цін на продукцію та послуги підприємств усіх форм власності, визначено особливості класифікації цін у сучасних умовах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
338.5(477)(075.8)
Т60


    Тормоса, Юрій Григорович.
    Ціни та цінова політика. [] : навч. посібник / Ю. Г. Тормоса ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2001. - 122 с. - Л-ра: с. 120 -121. - ISBN 966-574-249-9 : 14.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Цінова політика--Україна--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
теорії ціноутворення -- формування ринкових цін -- конкуренція і монополія -- види цін -- функції цін -- склад ціни -- витрати у формуванні цін -- методи ринкового ціноутворення -- ціноутворення на зовнішньому ринку -- цінова політика підприємства -- державна цінова політика
Анотація: Теоретичні та методичні положення формування цін на внутрішньому та зовнішньому ринках, методи ринкового ціноутворення,розробка цінової стратегії підприємства і державної цінової політики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний універсітет
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (1)
Знайти схожі

4.
338.5(477)(075.8)
Ш66


    Шкварчук, Людмила Олександрівна.
    Ціни і ціноутворення [] : навч. посіб. / Л. О. Шкварчук. - 3-тє вид., випр. . - Київ : Кондор, 2005. - 214 с. - Літ.: с. 208-212. - Дод.: с.194-207. - ISBN 966-7982-11-4 : 24.00 грн, 20.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
теоретичні основи цін -- класифікація цін -- витрати виробництва -- державне регулювання ціноутворення -- цінова політика підприємства -- торгові знижки і надбавки -- ціни в зовнішній торгівлі -- умови постачання товарів -- біржові ціни
Анотація: Принципи встановлення цін на продукцію та послуги підприємств усіх форм власності, класифікації цін, основи державного регулювання цін, що діють в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
338.5(477)(075.8)
Л64


    Литвиненко, Ярослав Васильович.
    Сучасна політика ціноутворення [] : навч. посібник / Я. В. Литвиненко; [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 152 с. : ил. - Л-ра: с. 148-149. - ISBN 966-608-081-8 : 9.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)256я73
Рубрики: Ціноутворення--Цінова політика--Україна--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
ринкове ціноутворення -- ринкова економіка -- державне регулювання цін -- цінова політика підприємства -- ціни у сфері виробництва -- ціноутворення у сфері послуг -- ціноутворення у зовнішньоекономічній діяльності
Анотація: Економічна природи ціни як складової ринкової економіки, державне регулювання ціноутворення в Україні, регулювання цін в інших державах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна Академія Управління персоналом
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
338.5(477)(075.8)
Б48


    Березін, Олександр Вікторович.
    Управління ціноутворенням [] : навч. посібник / О. В. Березін, Ю. В. Карпенко ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Вищ. навч. заклад укоопспілки "Полтав. ун-т екон. і торг.". - Суми : Унів. кн., 2013. - 175, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 170-175. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-631-7 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)256я73
Рубрики: Ціноутворення--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управление ценообразованием -- ціни -- цены -- ценообразование -- регулювання цін -- регулирования цен -- державне регулювання цін -- государственное регулирование цен -- система цін -- система цен -- ринкове ціноутворення -- рыночное ценообразование -- управління ціноутворенням -- управления ценообразованием -- готельно-ресторанний бізнес -- гостинично-ресторанный бизнес -- готельні підприємства -- гостиничные предприятия -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- витрати підприємства -- расходы предприятия -- формування тарифів -- формирования тарифов -- готельні послуги -- гостиничные услуги -- продукція підприємств -- продукция предприятий -- підприємства ресторанного господарства -- предприятия ресторанного хозяйства
Анотація: Висвітлюються актуальні питання управління ціноутворенням.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карпенко, Ю. В.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниВищий навчальний заклад укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
338.5(477)(075.8)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. книга, 2013. - 240 с. : табл., граф. - Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240. - ISBN 978-966-680-324-8 : 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- ціна -- цена -- маркетингове ціноутворення -- маркетинговое ценообразование -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования -- види та функції цін -- виды и функции цен -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен
Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)