Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.013.73*М<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.013.73*м
В64


    Вознюк, Александр Васильевич.
    Философские основания педагогической аксиоматики [] : [монография] / Вознюк А. В., Дубасенюк А. А. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 563, [1] с. : рис., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 550-563. - ISBN 978-966-485-096-1 : 70.00 грн
УДК
ББК 87.251.1
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання
   Синергетика--Наукові видання

   Акмеологія--Наукові видання

   Людинознавство--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- психолого-педагогічні системи -- психолого-педагогические системы -- психологічні фактори -- психологические факторы -- педагогічна парадигма -- педагогическая парадигма -- космогенез -- розвиток людини -- развитие человека -- педагогічна інтеграція -- педагогическая интеграция -- глобальне мислення -- глобальное мышление -- акмеологія -- акмеология -- особистісний феномен -- личностный феномен -- творчість -- творчество -- педагогічні аксіоми -- педагогические аксиомы -- педагогічна технологія -- педагогическая технология -- людська особа -- человеческая личность -- парадоксальное мышление -- парадоксальне мислення -- ноосферна освіта -- ноосферное образование
Анотація: На основе философского принципа единства мира и всеобщей связи явлений авторы анализируют философские универсалии, предпринимая попытку обосновать аксиоматическую базу современной науки и очертить ее проекции в сфере педагогики. Репрезентируется теория синтеза знаний, состоящая из трех аспектов - универсальной синергетической парадигмы развития, универсальной модели бытия, теории целостности и критических явлений. Обосновывается холистическая парадигма образования в контексте отмеченных аспектов, что позволяет концептуализировать три педагогики - формирующую (традиционную), актуализирующую и бифуркационную. Материалы монографии организуются на основе фрактально-голограммного, рекурсионного метода.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дубасенюк, Александра Антоновна
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

2.
37.013.73*М
В64


    Вознюк, Олександр Васильович.
    Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика [] : монографія / Вознюк О. В. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 707, [1] с. : рис., табл., фот. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Дод.: с. 679-707. - ISBN 978-966-485-124-1 : 80.00 грн
УДК
ББК 74.00 + 87
Рубрики: Педагогіка--Синергетика--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- синергетична парадигма -- синергетическая парадигма -- педагогічна парадигма -- педагогическая парадигма -- синергетичні імплікації -- синергетические импликации -- креативна освіта -- креативное образование -- логіко-еврестична педагогіка -- логико-эврестическая педагогика -- фрактальний підход -- фрактальный подход -- духовні орієнтири людини -- духовные ориентиры человека -- соціально-економічні системи -- социально-экономические системы -- етноси -- этносы -- індивідуальна та масова свідомість -- индивидуальное и массовое сознание -- конфлікти та агресії -- конфликты и агрессии -- військові конфлікти -- военные конфликты -- духовність українського народу -- духовность украинского народа
Анотація: У монографії на основі системного аналізу та універсальної теоретико-методологічної схеми обґрунтовується новітній напрям психолого-педагогічної науки - педагогічна синергетика. Аналізуються синергетична парадигма пізнання світу, становлення та головні риси педагогічної синергетики - новітньої форми педагогічної рефлексії, яка осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних принципів, вивчає відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис. Розглядаються історико-соціальні засади українського народу та його сучасна цивілізаційна роль.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)