Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=659.4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
659.4
А72


    Антипов, К. В.
    Паблик рилейшнз [] : учебное пособие / К. В. Антипов, Ю. К. Баженов. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Изд. дом "Дашков и К", 2001. - 148 с. - Библиогр.: с. 144-145. - ISBN 5-8316-0076-9 : 5.90 грн
УДК
ББК 88.53
Рубрики: Психологія--Паблик рилейшнз--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
усна комунікація -- устная коммуникация -- реклама -- брендінг -- брэндинг -- синектика -- громадська думка -- общественное мнение -- информационные войны -- інформаційні війни -- PR -- пресс-релиз -- прес-реліз -- pablik relations -- пиар -- піар
Анотація: Основные понятия "паблик рилейшнз", методы и приёмы, используемые в коммерческой деятельности, практические рекомендации в сфере бизнеса.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Баженов, Ю.К.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
659.4
С38


    Синяева, Инга Михайловна.
    Паблик рилейшнз [] : толковый словарь / И. М. Синяева. - М. : Дашков и К, 2011. - 200 с. - Лит.: с. 197-199. - ISBN 978-5-394-00728-6 : 97.00 грн
УДК
ББК 76.006.5
Рубрики: Паблик рілейшнз--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- організація ефективних комунікацій -- организация эффективных коммуникаций -- ділове середовище -- деловая среда -- громадська думка -- общественное мнение -- мистецтво побудови взаємовідносин -- искусство построения взаимоотношений -- досягнення взаєморозуміння -- достижения взаимопонимания -- мистецтво управлінської діяльності -- искусство управленческой деятельности
Анотація: Тлумачний словник висвітлює зміст основних термінів та понять в сфері паблік рилейшенз з урахуванням специфіки економічних відносин в ринковому секторі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)