Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Крепак, Анна$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: vknt/2017/1
   Журнал

Вісник Київського національного торговельно-економічного університету [Текст]. - К. : КНТЕУ, 1998 - . - ISSN 1727-9313. - Виходит раз на два місяця
2017р. N 1
Зміст:
Уманців, Юрій. Економічна політика держави в умовах глобалізації / Ю. Уманців. - С.5-18. - Літ. в кінці ст.
Бойко, Аліна. Планування регіонального розвитку в Україні / А. Бойко. - С.19-35. - Літ. в кінці ст.
Масько, Анна. Генезис поглядів на роль держави в економіці / А. Масько. - С.35-49. - Літ. в кінці ст.
Гурджиян, Карина. Заохочення споживачів у програмах лояльності / К. Гурджиян. - С.50-62. - Літ. в кінці ст.
Крепак, Анна. Телевізійна реклама: зважені рейтинги у медіаплануванні / А. Крепак. - С.62-72. - Літ. в кінці ст.
Квасницька, Раїса. Структуризація потенціалу підприємства / Р. Квасницька, М. Тарасюк. - С.73-82. - Літ. в кінці ст.
Канєва, Тетяна. Видатки бюджету як складова економічного розвитку країни / Т. Канєва, А. Думікян. - С.83-93. - Літ. в кінці ст.
Нікітішин, Андрій. Індикатори інституційних змін у податковій системі України / А. Нікітішин. - С.93-108. - Літ. в кінці ст.
Галак, Костянтин. Аудит соціально-орієнтованої діяльності суб'єктів господарювання / К. Галак. - С.109-116. - Літ. в кінці ст.
Паянок, Тетяна. Регресійний аналіз в аудиті / Т. Паянок. - С.117-126. - Літ. в кінці ст.
Савченко, Тетяна. Електронні навчальні курси на основі технології Articulate Storyline / Т. Савченко, Л. Власенко. - С.127-136. - Літ. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Крепак, Анна.
    Телевізійна реклама: зважені рейтинги у медіаплануванні [] / А. Крепак // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 1. - С. 62-72. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

   Телебачення

Кл.слова (ненормовані):
рейтинг -- зважений рейтинг -- закупочні аудиторії -- телевізійна реклама -- ціноутворення -- націнка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)