Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ревасевич, І.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: pisu/2007/1
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст]. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2007р. N 1
Зміст:
Фурман, А. Навчальна проблемна ситуація як об'єкт психологічного пізнання / А. Фурман. - С.9-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Коміссаров, В. Громадянське суспільство: виднокола істини чи форма політичної маніпуляції / В. Коміссаров. - С.81-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуменюк, О. Інноваційно-психологічний клімат як об'кт теоретико-методологічного аналізу / О. Гуменюк. - С.86-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Ревасевич, І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання / І. Ревасевич. - С.109-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Бутерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання / Я. Бутерко. - С.128-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: pisu/2008/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст]. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 2
Зміст:
Глузман, О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти / О. Глузман. - С.8-44. - Л-ра в кінці ст.
Фішман, І. Постання методософії / І. Фішман. - С.45-51
Фурман, А. Категоріогенез як напрям професійного методологування / А. Фурман. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Кубаєвський, М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі / М. Кубаєвський. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст.
Гуменюк, О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення / О. Гуменюк. - С.65-74. - Л-ра в кінці ст.
Ситнікова, Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника / Н. Ситнікова. - С.75-104. - Л-ра в кінці ст.
Ревасевич, І. Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту / І. Ревасевич. - С.105-115. - Л-ра в кінці ст.
Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника / А. Гірняк. - С.116-138. - Л-ра в кінці ст.
Туз, Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура / Л. Туз. - С.140-147. - Л-ра в кінці ст.
Іваненко, Б. Ососбливості формування та вияву інваріантності психіки суб'єкта / Б. Іваненко. - С.148-151. - Л-ра в кінці ст.
Педченко, О. Проблема релігійної віри у глибинній психології / О. Педченко. - С.151-153. - Л-ра в кінці ст.
Раджабова, С. Вплив ідентифікації на формування глибинно-психологічного змісту психіки / С. Раджабова. - С.153-156. - Л-ра в кінці ст.
Аврамченко, С. Взаємозв'язок внутрішньої суперечливості психіки суб'єкта із феноменом Едіпового комплексу / С. Аврамченко. - С.156-160. - Л-ра в кінці ст.
Стасько, О. Специфіка пізнання умовних цінностей суб'єкта в контексті методу АСПН / О. Стасько. - С.161-163. - Л-ра в кінці ст.
Богданова, Н. Дезадаптація суб'єкта та її зв'язок з об'єктними відношеннями / Н. Богданова [та ін.]. - С.164-168. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Кононова М., Кононенко Н., Харенко С.
Усатенко, О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика / О. Усатенко. - С.168-172. - Л-ра в кінці ст.
Харенко, С. Деструктивний вплив контрпереносу у психокорекційній роботі з підлітками / С. Харенко. - С.172-175. - Л-ра в кінці ст.
Євтушенко, І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах / І. Євтушенко. - С.176-179. - Л-ра в кінці ст.
Святка, О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору / О. Святка. - С.179-182. - Библиогр. в конце ст. -Л-ра в кінці ст.
Калашник, І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика / І. Калашник. - С.183-185. - Л-ра в кінці ст.
Бондаревська, Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигоряння / Л. Бондаревська. - С.185-188. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: pisu/2008/3
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст]. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 3
Зміст:
Шинкарюк, А. Модель психомоторно-рівневої структури активності та свободи суб'єкта / А. Шинкарюк. - С.5-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Фішман, І. Сповідь нового праксису / І. Фішман. - С.19-27
Мартинюк, О. Розвиток професійних орієнтацій майбутніх учителів / О. Мартинюк. - С.28-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання / Т. Надвинична. - С.41-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Ревасевич, І. Психокультурна взаємодія людини та економіки / І. Ревасевич. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Олійник, В. Корекція ненормативної поведінки особистості прикордонника / В. Олійник, Ю. Титов. - С.63-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності / Я. Бугерко. - С.67-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Фройд, А. Техніка дитячого психоаналізу / А. Фройд. - С.93-115
Москаль, Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти / Ю. Москаль. - С.116-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Фурман, А. Теоретична концепція інноваційного програмово-методичного забезпечення освітнього процесу / А. Фурман. - С.123-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Ревасевич, І.
    Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання [] / І. Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2007. - N 1. - С. 109-127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія педагогічна--Школярі
   Психологія навчання--Модульно-розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
школярі -- школьники -- особистісна адаптованість учня -- личностная адаптированность ученика -- психологічні інваріанти -- психологические инварианты -- модульно-розвивальне навчання -- модульно-развивающее обучение

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.


    Ревасевич, І.
    Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту [] / І. Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2008. - N 2. - С. 105-115. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Експериментальна психологія
   Вікова психологія--Школярі

   Психологія особистості--Адаптація школярів

Кл.слова (ненормовані):
особистісна адаптованість -- личностная адаптированность -- модульно-розвивальна система навчання -- модульно-развивающая система обучения -- самосприйняття -- самовосприятие -- прийняття інших -- принятие других -- Я-концепція -- Я-концепция -- самоактуализація -- самоактуализация

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.


    Ревасевич, І.
    Психокультурна взаємодія людини та економіки [] / І. Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2008. - N 3. - С. 56-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психокультура інноваційних соціосистем -- психокультура инновационных социосистем -- економічне мислення -- экономическое мышление -- економічна свідомість -- экономическое сознание -- економічна культура -- экономическая культура

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)