Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Чудакова, В. П.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.
Шифр: otrd/2017/1
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 1
Зміст:
Шевців, З. М. Педагогічні умови формування соціально-педагогічної компетентності у майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної освіти / З. М. Шевців. - С.5-9. - Л-ра в кінці ст.
Мельник, М. Ю. Проблема обдарованості в теорії і практиці вітчизняної педагогіки в першій половині ХХ століття / М. Ю. Мельник. - С.10-13. - Л-ра в кінці ст.
Дідик, Л. А. Система методичного забезпечення інноваційного навчального закладу / Л. А. Дідик, К. Г. Постова. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст.
Маслюк, А. М. Творчість Тараса Шевченка крізь призму матеріалістичних поглядів Г. Костюка та психоаналітичних С. Балея та Я. Яреми / А. М. Маслюк. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст.
Рева, О. М. Застосування уточненого варіанту методу розстановки пріоритетів для встановлення коефіцієнтів значущості оцінок 12-бальної шкали / О. М. Рева [та ін.]. - С.22-28. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Камишин В. В., Трушковський К. Ю., Баранова М. А.
Андросович, К. А. Проект інтерактивної психолого-педагогічної підтримки процесу соціалізації обдарованих старшокласників / К. А. Андросович. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст.
Волошина, А. Л. "Козацька світлиця" як осередок міжособистісного спілкування в українському етнокультурному просторі / А. Л. Волошина, Г. О. ОлійникЛ. Є. Сичевська. - С.34-42. - Л-ра в кінці ст.
Чудакова, В. П. Психологічні відмінності персоналу освітніх організацій з позитивною та негативною інноваційністю - показника конкурентоздатності / В. П. Чудакова. - С.43-51. - Л-ра в кінці ст.
Пастушенко, С. В. Шедеври народжуються на кінчиках дитячих пальчиків : (гурток "Умілі руки") / С. В. Пастушенко. - С.52-55
Лисиця, М. І. "Несерйозно про серйозне або математика - це круто!" : конкурсно-розважальна програма з математики / М. І. Лисиця. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст.
Чорний, О. В. Адміністративно-правове регулювання освіти здібних та обдарованих дітей в Австрії / О. В. Чорний, В. В. Ємець. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст.
Орехівський, Є. Ф. Я - обдарована особистість / Є. Ф. Орехівський, К. С. Комашко. - С.66-68
Соколовська, Н. Б. Аналіз зв'язків із засобами масової інформації та громадськістю інституту обдарованої дитини НАПН України у 2016 році / Н. Б. Соколовська. - С.69-72
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: otrd/2017/2
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 2
Зміст:
Брежнєва, О. Г. Концептуальні засади математичного розвитку дітей дошкільного віку: логіка реалізації технології "Інтегрованих дидактичних модулів" / О. Г. Брежнєва. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслюк, А. М. Проблема навчання та розвитку особистості / А. М. Маслюк. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Подшивайлов, Ф. М. Соотношение познавательной мотивации и мотивации овладения профессией как критерий построения типологии личности / Ф. М. Подшивайлов. - С.16-21. - Библиогр. в конце ст.
Шаповалов, Є. Б. Доцільність вивчення документів Європейського Союзу під час підготовки фахівців екологічного спрямування / Є. Б. Шаповалов. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповалов, В. Б. Обгрунтування доцільності розробки віртуальних навчальних середовищ STEAM на базі середовища ТОДОС / В. Б. Шаповалов. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевців, З. М. Лекція як засіб формування когнітивної компетенції майбутнього вчителя інклюзивного загальноосвітнього навчального закладу / З. М. Шевців. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичевська, Л. Є. Козак очима нашого сучасника / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник. - С.33-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Загальний дизайн емпіричного дослідження "Психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" як показник сформованості конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.38-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Школьнік, С. Я. Використання музичних фізкультхвилинок у дошкільному навчальному закладі / С. Я. Школьнік, Т. В. Бесшапошникова, З. Д. Ланцюженко. - С.48-50
Прохорчук, Т. П. Показникова і логарифмічна функції : (урок з алгебри, 11 клас) / Т. П. Прохорчук. - С.51-53
Федорова, Н. Ф. Обдаровані діти Німеччини / Н. Ф. Федорова. - С.54-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Стратійчук, Л. Л. Формування поля успішності як засіб розвитку обдарованих дітей / Л. Л. Стратійчук, В. В. Бурова. - С.58-64
Орехівський, Є. Ф. Радомишльський ліцей № 1 імені Т. Г. Шевченка / Є. Ф. Орехівський. - С.65-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Чудакова, В. П.
    Психологічні відмінності персоналу освітніх організацій з позитивною та негативною інноваційністю - показника конкурентоздатності [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 1. - С. 43-51 ; № 2. - С. 38-47 ; № 3. - С. 40-47. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні інновації--Педагогічна психодіагностика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
otrd/2017/1 :
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)



Знайти схожі

4.
Шифр: otrd/2017/3
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 3
Зміст:
Поліхун, Н. І. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України / Н. І. Поліхун, І. А. Сліпухіна, І. С. Чернецький. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Данілова, Л. В. Почуття милосердя як соціальна якість студентської молоді / Л. В. Данілова. - С.10- 13. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурова, В. В. Розвиток обдарованої особистості засобами інноваційних технологій / В. В. Бурова. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Сологуб, А. І. Винахідницька діяльність старшокласників на заняттях профільного креативного навчання / А. І. Сологуб. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Єзерська, Н. В. Дескриптори щастя обдарованих учнів підліткового віку як показники суб'єктивного благополуччя / Н. В. Єзерська. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичевська, Л. Є. Козацька спадщина як етнокультурний фундамент для сучасного виховання обдарованої особистості / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, А. П. Вплив батьківського виховання на професійний вибір фахівців інженерно-технічних спеціальностей / А. П. Карпенко. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Експериментальна перевірка "Моделі експертизи внутрішньої психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності" як засобу формування конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рібак, С. Б. Отличный конспект - это просто / С. Б. Рібак. - С.48-50. - Библиогр. в конце ст.
Прохорчук, Т. П. Вистава "У деякому королівстві - геометричній державі" / Т. П. Прохорчук. - С.51-54. - Библиогр. в конце ст.
Федорова, Н. Ф. Обдаровані діти в Угорщині / Н. Ф. Федорова. - С.55-60. - Библиогр. в конце ст.
Грицишина, Т. І. Інноваційна освіта - дошкільнятам / Т. І. Грицишина. - С.65-70
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Чудакова, В. П.
    Загальний дизайн емпіричного дослідження "Психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" як показник сформованості конкурентоздатності особистості [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 2. - С. 38-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта і філософія
   Педагогічна психодіагностика


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: otrd/2017/4
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 4
Зміст:
Бургун, І. В. Особистісно зорієнтоване навчання як педагогічна умова становлення суб'єктності академічно обдарованих учнів / І. В. Бургун. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурова, В. В. Вплив технологічної культури керівника на імідж навчального закладу / В. В. Бурова. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Ф. Про педагогічну експертизу / Н. Ф. Федорова. - С.14-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєльська, Н. А. Експертно-оцінювальна анкета для визначення вчителем учнів з ознаками інтелектуальної та академічної обдарованості / Н. А. Бєльська. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичевська, Л. Є. Формування у молоді позитивного ставлення до козацтва, козацьких звичаїв і традицій / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Клібайс, Т. В. Вивчення впливу лексичних особливостей на суб'єкти з позитивним та негативним атрибутивними стилями / Т. В. Клібайс. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Формувальний експеримент впровадження авторської системи формування психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності (В. Чудакової) - компонента конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Харитончук, Г. І. Методичні підходи до організації діяльності з обдарованими дітьми у початковій ланці середньої освіти / Г. І. Харитончук. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумов, О. В. Навчальна програма "Кікбоксинг для розвитку дітей та молоді" / О. В. Наумов, В. В. Ємець. - С.44-53
Мадзігон, В. М. Роздуми над проектуванням освітньо-інформаційного середовища майбутнього для обдарованих дітей / В. М. Мадзігон. - С.54-58
Ткаченко, М. В. Соціальний підхід до створення системи професійної безпеки та охорони праці: науковий дискурс : (на прикладі галузей використання інформаційних технологій) / М. В. Ткаченко. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Чудакова, В. П.
    Експериментальна перевірка "Моделі експертизи внутрішньої психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності" як засобу формування конкурентоздатності особистості [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 3. - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні інновації--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.


    Чудакова, В. П.
    Формувальний експеримент впровадження авторської системи формування психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності (В. Чудакової) - компонента конкурентоздатності особистості [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 4. - С. 35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні інновації--Соціально-психологічна підготовка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: otrd/2017/5
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 5
Зміст:
Рудницька, С. Ю. Проблема самопроектування особистості: психолого-герменевтичний підхід / С. Ю. Рудницька. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець. - С.11-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, С. І. Застосування технології програмованого навчання під час опанування прийомів долічного письма майбутніми художниками сакрального живопису / С. І. Горбань. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Колярова, А. О. Проблема тілесного досвіду особистості в психологічному дискурсі / А. О. Колярова. - С.18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичевська, Л. Є. Міжособистісне спілкування у "Козацькій світлиці" як чинник зародження прогресивних ідей / Л. Є. Сичевська. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Янковська, Л. М. Психологічний супровід інноваційної діяльності вчителя як чинник розвитку нової української середньої освіти / Л. М. Янковська. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Особливості формувального експкрименту та етапи впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудаковой) - компонента сформованості конкурентноздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальченко, О. П. Від проблеми до успіху: розв'язуємо задачі, граючись : (авторська технологія) / О. П. Гальченко. - С.37-39
Дроботенко, М. М. Практикум з підготовки та написання есе / М. М. Дроботенко. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовський, С. В. Особливості освіти країн Європи та освітні реалії України / С. В. Романовський. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Муранова, Н. П. Компетенції та компетентності в освіті / Н. П. Муранова, Н. Ф. Федорова. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: otrd/2017/6
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 6
Зміст:
Руда, В. Г. Готовність учителя до діяльності з обдарованими учнями / В. Г. Руда. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Колярова, А. О. Здатність особистості до самопроектування: постановка проблеми / А. О. Колярова. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Залучення педагогів до професійного розвитку у неформальній та інформальній освіті / Л. А. Мартинець. - С.15-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, М. Ю. Психологічна діагностика особистісних чинників розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників / М. Ю. Мельник. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелестова, Л. В. Інтелектуальний розвиток старших дошкільників і першокласників: теорія і практика / Л. В. Шелестова. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Білик, Ж. І. Методика та організація навчально-дослідницької діяльності учнів з біології в контексті STEM-підходу в освіті / Ж. І. Білик, К. Г. Постова. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Олійник, Л. Г. Козак очима дитини середнього шкільного віку / Л. Г. Олійник. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Методична база та особливості впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудакової) - компонента сформованості конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.37-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Волошина, В. І. Способи оптимізації навчального процесу, мнемотехнічні прийоми на навчальних заняттях географії / В. І. Волошина. - С.47-50
Гафіатуліна, А. В. Навчально-розвивальна програма формування національної самосвідомості студентської молоді України / А. В. Гафіатуліна. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальченко, М. С. Підтримка та розвиток обдарованих дітей у США / М. С. Гальченко. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Ф. Виникнення та застосування в освіті педагогічної технології "Проект" / Н. Ф. Федорова, Л. І. Ткаченко. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Чудакова, В. П.
    Особливості формувального експерименту та етапи впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудаковой) - компонента сформованості конкурентноздатності особистості [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 5. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні інновації
   Педагогічна психодіагностика


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Чудакова, В. П.
    Методична база та особливості впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудакової) - компонента сформованості конкурентоздатності особистості [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 6. - С. 37-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні інновації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: otrd/2017/7/8
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 7/8
Зміст:
Зелений, П. О. Екологічні компетентності та рівні їх формування у обдарованих старшокласників / П. О. Зелений. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Вдова, Н. П. Психологічний комфорт родини як необхідна умова гармонійного розвитку обдарованої дитини / Н. П. Вдова. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Галайдіда, Г. С. Мандри у пісочному царстві / Г. С. Галайдіда. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Ф. Аналіз теоретичних основ педагогічного проектування / Н. Ф. Федорова. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Факторно-критеріальна модель ефективності управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Бельская, Н. А. Особенности инструментальных ценностей старшеклассников с признаками интелектуально-академической и творческой одарённости / Н. А. Бельская. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Удовиченко, І. В. Професійна компетентність та здатність до інноваційної діяльності вчителів як передумова ефективного навчання випускників середньої освіти / І. В. Удовиченко. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст.
Іноземцева, В. Ю. Формування лідерських якостей у обдарованих дітей / В. Ю. Іноземцева. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Душило, О. В. Літній англомовний табір як комфортно-освітнє середовище для виховання та всебічного розвитку дитини / О. В. Душило. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Методична база та особливості впровадження "Корекційної моделі формування внутрішньої психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" - компонента конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.47-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янчук, Н. В. Тренінгові технології для розвитку комунікативних умінь майбутніх учителів / Н. В. Лук'янчук. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Д. Тренінг з патріотичного виховання дітей / І. Д. Бех, Ж. В. Петрочко, І. В. Кириченко. - С.61-65
Романовський, С. В. Навчання обдарованих учнів, які виявляють схильність до фізико-математичних дисциплін : (експериментальне застосування модернізованих програм з фізики) / С. В. Романовський. - С.66-74
Постова, К. Г. Календарно-тематичне планування з географії для 8-го класу в межах концепції нової української школи / К. Г. Постова. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальченко, М. С. Адаптація навчального змісту для обдарованих дітей у США / М. С. Гальченко. - С.82-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Зубченко, О. С. Застосування ІКТ-технології в освіті Великої Британії / О. С. Зубченко. - С.90-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: otrd/2017/9
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 9
Зміст:
Ткаченко, Л. І. Філософсько-освітні нотатки щодо соціалізації сучасних учнів в Інтернет-просторі / Л. І. Ткаченко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Музиченко, І. В. Психологічні особливості суїцидальної поведінки особистості / І. В. Музиченко. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравчук, О. П. Модель реалізації компетентнісного підходу в процесі конструювання змісту профільного навчання як фактор освітнього розвитку / О. П. Кравчук. - С.16-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Значущість навчальної дисципліни "Управління професійним розвитком учителів" для підготовки керівних педагогічних працівників / Л. А. Мартинець. - С.23-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Концептуальні засади і дизайн "Індивідуальної рефлексивно-інноваційного тренінгу, коучингу (В. Чудакової) як засобів формування інноваційності та конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.26-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальова, О. А. Тренінг "Ефективна комунікація у професійній діяльності вчителя" / О. А. Ковальова. - С.37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліхун, Н. І. Авторська програма з курсу за вибором "Основи дослідницького пошуку" / Н. І. Поліхун. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Ф. Підтримка обдарованої молоді на державному рівні в Іспанії / Н. Ф. Федорова, М. М. Дроботенко. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовский, С. В. Обзор изменений в образовании Украины по результатам экспериментального исследования в Киевском лицее "Интелект" / С. В. Романовский, В. Н. Мадзигон. - С.60-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Чудакова, В. П.
    Концептуальні засади і дизайн "Індивідуальної рефлексивно-інноваційного тренінгу, коучингу (В. Чудакової) як засобів формування інноваційності та конкурентоздатності особистості [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 9. - С. 26-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Особистість--Іноваційна діяльність

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: otrd/2017/10
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 10
Зміст:
Кремень, В. Г. Особистість в інформаційному суспільстві / В. Г. Кремень. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Професійний розвиток учителів у вітчизняній та світовій практиці / Л. А. Мартинець. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Трушковський, К. Ю. Кваліметричні особливості 12-бальної шкали оцінювання знань учнів/студентів / К. Ю. Трушковський. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Оксьон, В. І. "Школа Володимира Лубенка" в Україні - організація та управління художньо-виховним процесом / В. І. Оксьон. - С.21-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Хижняк, А. А. Особливості адаптаційної сфери викладача фізичного виховання в динаміці професійного становлення / А. А. Хижняк. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Прядко, Ж. В. Упровадження інноваційних технологій навчання на заняттях англійської мови / Ж. В. Прядко. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Зміст та особливості впровадження "індивідуальної" програми рефлексивно-інноваційного тренінгу, коучингу - як засобів формування інноваційності та конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.44-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Ющенко, О. В. Обереги своїми руками / О. В. Ющенко. - С.59-61
Головніна, Н. В. Музичний супровід навчальних занять з фізичної культури / Н. В. Головніна. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Ф. Досвід підтримки та розвитку обдарованих дітей в Італії / Н. Ф. Федорова, О. С. Зубченко. - С.67-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Жерліцин, Н. С. Науково-практичні конференції як провідний напрям розвитку професійної компетентності вчителів щодо діяльності з обдарованими учнями / Н. С. Жерліцин. - С.77-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Чудакова, В. П.
    Методична база та особливості впровадження "Корекційної моделі формування внутрішньої психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" - компонента конкурентоздатності особистості [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 7/8. - С. 47-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні інновації
Кл.слова (ненормовані):
коучинг -- навчально-рольові ігри

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

18.


    Чудакова, В. П.
    Зміст та особливості впровадження "індивідуальної" програми рефлексивно-інноваційного тренінгу, коучингу - як засобів формування інноваційності та конкурентоздатності особистості [] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 10. - С. 44-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні інновації--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
коучинг -- тренінги

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
Шифр: otrd/2017/11
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 11
Зміст:
Кухарчук, П. М. Соціальне партнерство в процесі реформування системи освіти в Україні / П. М. Кухарчук, В. О. Плосков. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Коврігіна, Л. М. Формування готовності вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Л. М. Коврігіна. - С.10-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Ф. Педагогічне спілкування під час навчання обдарованої особистості / Н. Ф. Федорова, А. В. Малонишевська. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Грицишина, Т. І. Використання знаково-символічних засобів у формуванні дій наочного моделювання з дошкільниками у процесі краєзнавчо-туристської діяльності / Т. І. Грицишина. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Вдова, Н. П. Психотерапевтичний вплив посмішки на розвиток творчого потенціалу учня в умовах сучасного закладу загальної середньої освіти / Н. П. Вдова. - С.28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Концептуальні засади і дизайн "загальної" освітньої програми "Управлінська компетентність керівників з формування психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" як засіб розвитку конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.31-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Ящишин, Т. І. Комплексне формування вмінь та навичок із використанням інноваційних технологій навчання : (інтегроване навчальне заняття: "Життя відшиті сторінки. Редагування графічних зображень) / Т. І. Ящишин, В. С. Похонський. - С.41-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Зимовська, К. А. Розвиток самостійності учнів в освітньому процесі в закладі загальної середньої освіти вечірнього типу : (авторський проект на прикладі навчальних занять з англійської мови) / К. А. Зимовська. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойченко, М. А. Особливості надання педагогічної підтримки двічі винятковим учням у США, Канаді та Великій Британії / М. А. Бойченко. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Стратійчук, Л. Л. Під зіркою Терпсихори / Л. Л. Стратійчук, С. М. Марченко. - С.60-65
Дячук, С. М. Розвиток творчих задатків, здібностей та обдарувань гімназистів - мета діяльності колективу Путильської гімназії / С. М. Дячук, Г. Я. Колежук. - С.66-74
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: otrd/2017/12
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 12
Зміст:
Шелестова, Л. В. Професійна компетентність вчителя у формуванні картини світу в учнів / Л. В. Шелестова. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Коновальчук, М. В. Розвиток майбутніми учителями обдарованості дітей-мігрантів : (на прикладі соціально-педагогічного проекту "Схід сонця") / М. В. Коновальчук. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Зуєв, М. І. Стратегії навчання обдарованих дітей в освітніх закладах Європи / М. І. Зуєв. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Зуєва, Л. Є. Генеза науково-теоретичних і регулятивних засад психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України і Канади / Л. Є. Зуєва. - С.19-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальченко, М. С. Загальношкільна модель збагачення / М. С. Гальченко. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Барабанов, Р. Е. Роль социального педагога в работе с детьми с особыми образовательными потребностями : (на примере умственной отсталости) / Р. Е. Барабанов. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Подшивайлов, Ф. М. Психолого-педагогічні особливості навчальної мотивації дітей старшого дошкільного віку / Ф. М. Подшивайлов, С. В. Кривоцюк. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Радченко, К. А. Спрямованість освітнього процесу на набуття досвіду практичної діяльності як умова формування професійної компетентності майбутніх військових юристів / К. А. Радченко. - С.44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Зміст та особливості впровадження "загальної" освітньої програми "Управлінська компетентність керівників з формування психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" як засіб розвитку конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.48-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Олійник, А. Ю. Їжа та здоров'я для учнів 5 - 7 класів / А. Ю. Олійник. - С.57-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліхун, Н. І. Основи дослідного пошуку : (авторська навчальна програма з курсу за вибором) / Н. І. Поліхун. - С.59-63
Пінькевич, І. М. Інноваційна програма "Через дитячу творчість до екологічного виховання" / І. М. Пінькевич. - С.64-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Піліна, А. М. Ефективна модель економічної освіти в позашкільному навчальному закладі : (на прикладі КПНЗ "Київська мала академія наук учнівської молоді") / А. М. Піліна, О. В. Кагляк. - С.73-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)