Д66 Домашняя библиотека [] / В. С. Крейденко, Г. Ф. Гордукалова ; под ред. А. Н. Ванеева. - СПб. : Профессия, 2002. - 312 с. - (Библиотека). - Указ.: с. 313. - ISBN 5-93913-018-6 : 024.20 грн
Рубрики: Домашні бібліотеки--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): домашняя библиотека -- домашня бібліотека -- книжный рынок -- книжковий ринок -- книжная торговля -- книжкова торгівля -- экслибрис -- екслібрис Анотація: [Советы по рациональной организации домашней библиотеки, хранении и систематизации книг, построения спавочно-поискового аппарата]. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Крейденко, В.С.; Гордукалова, Г.Ф.; , В.А.; Ванеев, А.Н. \ред.\ Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |
Д 66 Домашняя библиотека [] / В. С. Крейденко, Г. Ф. Гордукалова, В. А. Петрицкий ; под ред. А. Н. Ванеева. - СПб. : Профессия, 2002. - 320 с. - Библиогр. в конце глав. - Прил.: с. 269-312. - Указ. имен: с. 313-320. - ISBN 5-93913-040-2 : 037.20 грн., 046.00 грн.
Рубрики: Бібліотечна справа Кл.слова (ненормовані): библиотеки -- бібліотеки -- оптова книготорговля -- гуртова книготоргівля -- інтернет-магазини -- интернет-магазины -- книжный рынок -- книжковий ринок -- книготорговая реклама -- книготоргова реклама -- букіністика -- букинистика -- книгорозповсюдження -- книгораспространение -- екслібрис -- экслибрис -- електронні бібліотеки -- электронные библиотеки -- препринты -- препринти -- семейное чтение -- сімейне читання -- хранение книг -- зберігання книжок -- реставрация изданий -- реставрація видань Анотація: [Формирование и организация домашней библиотеки, создание справочно-поискового апарата, ремонт и реставрация книг]. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Крейденко, В.С.; Гордукалова, Г.Ф.; Петрицкий, В.А.; Ванеева, А.Н. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
К 89 Кузнецов, Б. А. Экономика и организация издательской деятельности [Текст] : учебник / Б. А. Кузнецов. - М. : АСТ : Астрель, 2006. - 320 с. - (Высшая школа). - Алф.-предм. указ.: с. 313-316 . - Бібліогр.: с. 317-319. - ISBN 5-17-035425-8. - ISBN 5-271-13663-9 : 056.00 грн
Рубрики: Видавнича справа Кл.слова (ненормовані): видавництво -- издательство -- поліграфія -- полиграфия -- книжные ярмарки -- книжкові ярмарки -- книжкова торгівля -- книжная торговля -- издательский портфель -- видавничий портфель -- издательский маркетинг -- видавничий маркетинг -- авторський гонорар -- авторский гонорар -- рецензирование -- рецензування -- коректура -- корректура -- редагування -- редактирование -- видавнича собівартість -- издательская себестоимость -- авторський договір -- авторский договор -- видавнича реклама -- издательская реклама -- издательская цена -- видавнича ціна -- авторське право -- авторское право -- печать -- друк -- книжная продукция -- книжкова продукція -- книжный рынок -- книжковий ринок -- издательское законодательство Анотація: Процессы издательской деятельности, распространение и продажа изданий на книжном рынке. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Шрайберг, Яків. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? [] / Яків Шрайберг> // Вища шк. = Higher School. - 2012. - N 11. - С. 83-119 : рис. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Бібліотечна справа--Діячі--Житомир. місто Житомир, місто--Бібліотечна справа--Діячі Кл.слова (ненормовані): публічні бібліотеки -- публичные библиотеки -- вузівські бібліотеки -- книжковий ринок -- книжный рынок -- діячі бібліотечної справи - земляки -- деятели библиотечного дела - земляки Анотація: Директор Державної публічної науково-технічної бібліотеки Росії, доктор технічних наук, професор, уродженець Житомира Шрайберг Яків Леонідович (1952) про роль і місце бібліотек у сучасному інформаційному суспільстві. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Видатні діячі краю 1.08 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
В42 Видавець майбутнього: маркетинг і менджмент у видавництві [] / Гольгер Бем та ін.; пер. з нім. Г. Лозинська, К. Шахова. - К. : Основи, 1994. - Дод.: с. 140-171. - Бібліогр.: с.172. - ISBN 5-86248-250-4 : 70000.00 крб
Рубрики: Маркетинг--Видавнича справа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації Маркетинг--Видавнича справа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): видавничий маркетинг -- издательский маркетинг -- видавничий менеджмент -- издательский менеджмент -- книжковий ринок -- книжный рынок -- організація видавництва -- организация издательства -- робота видавництва -- работа издательства -- розробка програм -- разработка программ -- політика програм -- политика программ -- калькуляція -- калькуляция -- визначення цін і тиражів -- определение цен и тиражей -- кризовий стан видавництва -- кризисное состояние издательства Анотація: Як функціонує книжковий ринок? Який вигляд мають організаційні й структурні форми сучасного видавництва? Що таке маркетинг?. На всі ці запитання хочуть дати відповіді автори цього видання. Водночас вони гостро критикують традиційні уявлення про роботу видавництва. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бем, Гольгер; Вернер, Йохен; Гардт, Габріела; Шульц, Герман; Лозинська, Галина \пер.\; Шахова, Кіра \пер.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Сухорукова, О. Світове книговидання: уроки для України [] / О. Сухорукова> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2016. - N 3. - С. 47-58. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Книги--Видавництва--Зарубіжні країни Книги--Видавництва--Україна Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- медіаконцерни -- медиаконцерны -- книжковий ринок -- книжный рынок -- медіаменеджмент -- медиаменеджмент -- диверсифікація -- диверсификация -- державне регулювання книговидання -- государственное регулирование книгоиздания Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Т52 Толковый словарь по книжному бизнесу [] : основные термины / [И. С. Васина и др.] ; под ред. Ю. Ф. Майсурадзе ; М-во образования Российской Федерации, Моск. гос. ун-т печати. - Москва : Моск. гос. ун-т печати, 2001. - 157, [3] с. - (Книжный бизнес: отечественный опыт). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - ISBN 5-8122-0460-8 : 6.29 грн
Рубрики: Книгознавство--Довідкові видання Кл.слова (ненормовані): толковые словари -- тлумачні словники -- книжный рынок -- книжковий ринок -- книжное дело -- книжкова справа -- маркетинг -- терминология -- термінологія -- книжный бизнес -- книжковий бізнес -- логистика -- логістика -- книжная торговля -- книжкова торгівля -- информационные технологии -- інформаційні технології Анотація: Словарь содержит около 800 терминов по экономике и организации книжного рынка, маркетингу, финансам, праву, логистике, бухгалтерскому учету и аудиту, социологии, психологии и рекламе, а также букинистической и антикварной торговле, информационным технологиям книжного дела и компьютерной технике. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Васина, И. С.; Веденньева, Л. В.; Голева, О. П.; Голубев, А. М.; Майсурадзе, Ю. Ф. \ред.\; Министерство образования Российской Федерации; Московский государственный университет печати Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |
К53 Книжный маркетинг. Руководство к действию [] : [сб. статей] / пер. с англ. Бориса Ленского ; [вступ. ст. С. Кондратова]. - Москва : ТЕРРА, 1996. - 432 с. - Указ.: с. 352-378. - Пер. вид. : Trade book marketing. - ISBN 5-300-00418-9 : 7.66 грн Рубрики: Видавнича справа--Маркетинг--Навчальні видання Книготоргівля--Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): книжная торговля -- книжкова торгівля -- организация продаж книг -- організація продажів книг -- маркетинг издательской продукции -- маркетинг видавничої продукції -- рынок издательской продукции -- ринок видавничої продукції -- книжный рынок -- книжковий ринок -- книжный маркетинг -- книжковий маркетинг -- маркетинг книг -- маркетинг книг Анотація: Книжный маркетинг называют мотором современного издательского дела. В сборник вошли подготовленные специалистами американского книгоиздания статьи о различных аспектах маркетинга - концепции, которая не только содействует изданию книг, полезных людям, но и помогает найти самый короткий путь к читателю. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |