М 26 Маркетинг для магістрів [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927. - ISBN 978-966-680-367-5 : 100.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- комерційне підприємництво -- коммерческое предпринимательство -- інноваційна політика -- инновационная политика -- споживачі -- потребители -- некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість продукції -- качество продукции Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ілляшенко, С.М. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Т44 Тирпак, Василь Іванович. Економіка нових форм господарювання: проблеми створення і діяльності [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. І. Тирпак ; Мін-во освіти і науки України, Тернопільська акад. народ. госп-ва. - Т. : Джура, 2000. - 360 с. : рис. - Л-ра: с.301-304. - Дод.: с.305-356. - ISBN 5-7763-1944-7 : 12.00 грн
Рубрики: Підприємства--Економіка--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): господарювання -- хозяйствование -- підприємництво -- предпринимательство -- малі підприємства -- малые предприятия -- кооперативні підприємства -- кооперативные предриятия -- спільні підприємства -- совместные предприятия -- орендні підприємства -- орендные предприятия -- лізинг -- лизинг -- фермерські господарства -- фермерские хозяйства -- комерційне підприємництво -- комерческое предпринимательство -- посередницькі форми підприємництва -- посреднические формы предпринимательства -- господарські товариства -- хозяйственные общества -- акціонерні товариства -- акционерные общества -- страхові товариства -- страховые общества -- комерційні банки -- комерческие банки -- господарські об'єднання -- хозяйственные объединения Анотація: У посібнику розкриті економічні, організаційні, правові і соціальні основи створення і діяльності нових форм господарювання у ринковій економіці, які засновані на різних формах власності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Тернопільська академія народного господарства Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |