А64 Аналітичні висновки за результатами соціологічних досліджень у рамках річної програми "Ментальні основи вибору" [] : монографія / Киів. ін-т проблем управл. ім. Горшеніна ; за ред. В. В. Поповича. - К. : Юнівест ПреПрес, 2008. - 54 с. : табл., сх. - 003.00 грн
Рубрики: Соціологія--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): проведення виборчих кампаній -- проведение выборных кампаний -- інформаційний супровід -- информационное сопрвождение -- стратегічні розробки -- стратегические разработки -- моделювання ситуацій та ризиків -- моделирование ситуаций ирисков -- кризовий менеджмент -- кризисный менеджмент -- моніторінг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- індівідуальні тренінги -- индивидуальные тренинги -- стереотипи українських громадян -- стереотипы украинских граждан Анотація: У монографії досліджуються різні міфи, стереотипи, фобії українських громадян, залежність вибору від зовнішніх і внутрішніх чинників, відношення респондентів до питань функціонування інститутів влади. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Попович, В.В. \ред.\; Киіський інститут проблем управління ім. Горшениіна Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
G82 Gregory, James R.. Marketing Corporate Image [Текст] : the Company As Your Number One Product / James R. Gregory, Jack G. Wiechmann. - 2nd ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XIII, 274 p. : ill. - Ind.: p. 271-274. - ISBN 0-8442-3307-2 : 026.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники Корпорації--Імідж--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): імідж фірми -- имидж фирмы -- реклама -- економіка -- экономика -- кризисний менеджмент -- кризисный менеджмент Анотація: The subject of this book is the use of image programs - corporate advertising in particular but not exclusively - to help enhance corporate reputation. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Wiechmann, Jack G. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |