Шифр: posh/2007/3
   Журнал

Початкова школа [Текст]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2007р. N 3
Зміст:
Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1 - 3
Кл.слова: ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ
Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності / Н. Резнік. - С.4 - 5. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ПОЗАУРОЧНА РОБОТА, КОЛЕКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5 - 6. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: МОТИВАЦІЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ, МОТИВИ НАВЧАННЯ
Денисенко, В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами / В. Денисенко. - С.7 - 8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, УЯВЛЕННЯ ПРО ЦІННОСТІ, ПОНЯТТЯ ЦІННОСТІ
Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, АДАПТАЦІЯ ДО ШКОЛИ, ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ
Горлова, А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини / А. Горлова. - С.10 - 11
Кл.слова: САМОРОЗВИТОК, ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ, КАРТИ ПАМ'ЯТІ
Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, о. Мала. - С.12 - 13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗНАНЬ
Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14 - 17
Кл.слова: МОВНІ ЗАСОБИ, СТИЛІСТИКА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ
Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17 - 21
Кл.слова: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД
Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма / Н. Манько. - С.21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ЛІВОРУКІ ДІТИ, НАВИКИ ПИСЬМА
Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: МОВЛЕННЄВІ ВАДИ, РІДНА МОВА
Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун. - С.26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: УРОКИ-ІНСЦЕНІЗАЦІЇ, УРОКИ ЧИТАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ
Сорока, О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи / О. Сорока. - С.28
Кл.слова: ІНОЗЕМНА МОВА, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ІНШОМОВНА ГРАМОТА
Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики / Л. Ізотова. - С.29 - 30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ПРИЙОМ ПОРІВНЯННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, МАТЕМАТИКА
Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин / Л. Сухіна, О. Малєєва. - С.30 - 31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: МЕТОД ЕДВАРДА ДЕ БОНО, МІРИ ДОВЖИНИ, МІРИ МАСИ
Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32 - 33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ДОВКІЛЛЯ, ПОВІТРЯ, ВОДА
Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи / С. Микитюк, О. Саган. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ
Сидоренко, Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі / Н. Сидоренко, Л. Веснянко. - С.36 - 37
Кл.слова: УЯВЛЕННЯ ПРО УКРАЇНУ, СТОЛИЦЯ ДЕРЖАВИ
Гриценко, І. У світі казок : Сценарій уроку образотворчого мистецтва інтегрованого характеру / І. Гриценко. - С.38 - 39
Кл.слова: МОВИ МИСТЕЦТВА, ОБРАЗНІ СТИМУЛИ
Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні : Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39 - 40
Кл.слова: ЛАНЦЮЖКОВИЙ СПІВ, ДВОГОЛОССЯ
Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська. - С.41 - 42
Кл.слова: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, БАГАТООБРАЗНІСТЬ ФОРМ
Пономарьова, К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі / К. Пономарьова. - С.43 - 49
Кл.слова: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, СПИСУВАННЯ
Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.50 - 54
Кл.слова: ПРОСТІ СУДЖЕННЯ, УМОВИВОДИ
Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.55 - 57
Кл.слова: СЕНС ЖИТТЯ, СОЦІАЛЬНІ КРИЗИ, СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" / С. Корнієнко. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: РЕЖИМ ДНЯ, РУХЛИВІ ІГРИ
Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61 - 63. - жайворонки : папуги
Кл.слова: ЛАСТІВКИ-БЕРЕГОВИЧКИ
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ



    Манько, Н.
    Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма [Текст] / Н. Манько // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 3. - С. 21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова школа--Методика викладання української мови
   Дефектологія

   
Кл.слова (ненормовані):
ліворукі діти -- навики письма

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


373.542:811.111
К14


    Казачінер, Олена Семенівна.
    Труднощі в оволодінні іноземною мовою: діагностика, корекція, профілактика [] / О. С. Казачінер. - Х. : Основа, 2012. - 96 с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 5 (113)). - Л-ра: с. 88-89. - Дод.: с. 90-96. - ISBN 978-617-00-1312-5 : 5.00 грн
УДК
ББК 74.268.1(4АНГЛ)
Рубрики: Мови світу--Навчання--Початкова школа--Навчальні видання
   Діти з обмеженими можливостями--Мови світу--Навчання--Початкова школа--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- иностранные языки -- початкова школа -- начальная школа -- діагностика навчання -- диагностика обучения -- методи педагогісної діагностики -- методы педагогической диагностики -- труднощі у навчанні школярів -- трудности в обучении школьников -- невстигаючі учні -- неуспевающие ученики -- ліворукі діти -- левша -- гіперактивні діти -- гиперактивные дети -- інтелектуально пасивні діти -- интеллектуально пассивные дети -- діти з особливими потребами -- дети с особыми потребностями -- молодші школярі -- младшие школьники -- психологія навчання -- психология обучения
Анотація: Посібник має на меті допомогти вчителю визначити та подолати труднощі в навчанні, зокрема під час вивчення іноземної мови, використовуючи психолого-педагогічні технології діагностики та корекції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)