Шифр: posh/2007/3
   Журнал

Початкова школа [Текст]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2007р. N 3
Зміст:
Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1 - 3
Кл.слова: ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ
Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності / Н. Резнік. - С.4 - 5. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ПОЗАУРОЧНА РОБОТА, КОЛЕКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5 - 6. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: МОТИВАЦІЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ, МОТИВИ НАВЧАННЯ
Денисенко, В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами / В. Денисенко. - С.7 - 8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, УЯВЛЕННЯ ПРО ЦІННОСТІ, ПОНЯТТЯ ЦІННОСТІ
Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, АДАПТАЦІЯ ДО ШКОЛИ, ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ
Горлова, А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини / А. Горлова. - С.10 - 11
Кл.слова: САМОРОЗВИТОК, ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ, КАРТИ ПАМ'ЯТІ
Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, о. Мала. - С.12 - 13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗНАНЬ
Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14 - 17
Кл.слова: МОВНІ ЗАСОБИ, СТИЛІСТИКА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ
Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17 - 21
Кл.слова: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД
Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма / Н. Манько. - С.21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ЛІВОРУКІ ДІТИ, НАВИКИ ПИСЬМА
Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: МОВЛЕННЄВІ ВАДИ, РІДНА МОВА
Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун. - С.26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: УРОКИ-ІНСЦЕНІЗАЦІЇ, УРОКИ ЧИТАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ
Сорока, О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи / О. Сорока. - С.28
Кл.слова: ІНОЗЕМНА МОВА, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ІНШОМОВНА ГРАМОТА
Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики / Л. Ізотова. - С.29 - 30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ПРИЙОМ ПОРІВНЯННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, МАТЕМАТИКА
Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин / Л. Сухіна, О. Малєєва. - С.30 - 31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: МЕТОД ЕДВАРДА ДЕ БОНО, МІРИ ДОВЖИНИ, МІРИ МАСИ
Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32 - 33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ДОВКІЛЛЯ, ПОВІТРЯ, ВОДА
Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи / С. Микитюк, О. Саган. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ
Сидоренко, Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі / Н. Сидоренко, Л. Веснянко. - С.36 - 37
Кл.слова: УЯВЛЕННЯ ПРО УКРАЇНУ, СТОЛИЦЯ ДЕРЖАВИ
Гриценко, І. У світі казок : Сценарій уроку образотворчого мистецтва інтегрованого характеру / І. Гриценко. - С.38 - 39
Кл.слова: МОВИ МИСТЕЦТВА, ОБРАЗНІ СТИМУЛИ
Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні : Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39 - 40
Кл.слова: ЛАНЦЮЖКОВИЙ СПІВ, ДВОГОЛОССЯ
Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська. - С.41 - 42
Кл.слова: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, БАГАТООБРАЗНІСТЬ ФОРМ
Пономарьова, К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі / К. Пономарьова. - С.43 - 49
Кл.слова: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, СПИСУВАННЯ
Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.50 - 54
Кл.слова: ПРОСТІ СУДЖЕННЯ, УМОВИВОДИ
Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.55 - 57
Кл.слова: СЕНС ЖИТТЯ, СОЦІАЛЬНІ КРИЗИ, СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" / С. Корнієнко. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: РЕЖИМ ДНЯ, РУХЛИВІ ІГРИ
Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61 - 63. - жайворонки : папуги
Кл.слова: ЛАСТІВКИ-БЕРЕГОВИЧКИ
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ



    Федорова, О.
    Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами [Текст] / О. Федорова // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 3. - С. 24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова школа--Методика викладання української мови
   Дефектологія

   
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві вади -- рідна мова

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


376.36
В51


   
    Виправлення вад мовлення у дошкільників [] / [упоряд. В. Л. Чайко ; ред. Т. Шаповал [та ін.]. - К. : Шк. світ, 2009. - 112 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - Л-ра в кінці розд. - ISBN 978-966-451-397-2 : 20.00 грн
УДК
ББК 74.37
Рубрики: Логопедія--Популярні видання
   Діти з порушенням мовлення--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
логопедичні вправи -- логопедические упражнения -- мовленнєві вади -- речевые недостатки -- логопедичні ігри -- логопедические игры -- артикуляційний апарат -- артикуляционный аппарат -- розвиток мовлення дитини -- развитие речи ребёнка -- загальне недорозвинення мовлення -- общее недоразвитие речи -- корекційне навчання -- коррекционное обучение -- мовленнєва культура -- речевая культура -- мовленнєве дихання -- речевое дыхание -- мовленнєва картка -- речевая карта
Анотація: Подано психолого-педагогічну характеристику як дітей із загальним недорозвиненням мовлення дошкільного віку, так і дошкільників із різними логопедичними вадами, починаючи з раннього віку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чайко, В. Л. \упоряд.\; Шаповал, Т. \ред.\; Чайко, В. \ред.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)

376-056.264(075.8)
Л64


    Литвиненко, Віталіна Анатоліївна.
    Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення дітей дошкільного віку засобами артпедагогіки [] : [навч.-метод. посібник] / В. А. Литвиненко ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми : Кубраков С. Г., 2013. - 144 с. - Дод.: с. 125-143. - Л-ра: с. 144. - ISBN 978-966-2704-01-3 : 35.00 грн
УДК
ББК 74.37я73
Рубрики: Корекційна педагогіка--Логопедія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві вади -- речевые нарушениях -- корекція мовленнєвих вад -- коррекция речевых нарушений -- недорозвинення мовлення -- недоразвитие речи -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- мовлення дітей -- речь детей -- логопедична гімнастика -- логопедическая гимнастика -- фонетико-фонематичне недорозвинення -- фонетико-фонематическое недоразвитие -- логопедія -- логопедия -- мовленнєві порушення -- речевые нарушения -- логопедична робота -- логопедическая работа -- логопедичні заняття -- логопедические занятия -- артпедагогіка -- артпедагогика -- корекційно-педагогічна робота -- коррекционно-педагогическая работа -- засоби мистецтва -- средства искусства -- засоби образотворчої діяльності -- средства изобразительной деятельности -- засоби музичної діяльності -- корекційно-розвивальна робота -- коррекционно-развивающая работа -- інформаційні технології -- информационные технологии -- технічні засоби -- технические средства -- логопедичні комп'ютерні програми -- логопедические компьютерные программы -- інтерактивна робота з сім'ями -- интерактивная работа с семьями -- логопед і сім'я -- логопед и семья -- анімаційне мистецтво -- анимационное искусство
Анотація: Подано особливості корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення дітей дошкільного віку, характеристику даного виду мовленнєвих порушень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)