К72 Костриця, Н. М. Методика навчання студентів спілкуванню в управлінській діяльності [] : навч. посіб. / Н. М. Костриця, В. І. Свистун, В. В. Ягупов. - Київ : Центр навч. літ., 2006. - 272 с. : табл. - Бібліогр.: с. 200-202. - Предм. покажч.: с. 205-209. - Дод.: с. 210-265. - ISBN 966-364-235-1 : 033.00 грн, 036.00 грн
Рубрики: Етика ділового спілкування--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): діловий етикет -- деловой этикет -- психологія спілкування -- психология общения -- ділова нарада -- деловое совещание -- ділові переговори -- деловые переговоры -- кадрова співбесіда -- кадровое собеседование -- невербальні засоби спілкування -- невербальные средства общения Анотація: Аспекти формування у студентів загального уявлення про етику ділового спілкування. Посібник містить теоретичний матеріал, тестові, мовні завдання, управлінські ситуації, ділові ігри. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Свистун, В.І.; Ягупов, В.В. Примірників всього: 6 ФОНД (2), ЧЗ (3), ВВ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (3), ВВ (1) |
Е88 Етика ділового спілкування [] : курс лекцій / Т. К. Чмут [та ін.] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 1999. - 208 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-7312-94-1 : 10.50 грн Рубрики: Ділова етика--Навчальні видання для вищої школи Офіційне спілкування--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): спілкування -- общение -- ділове спілкування -- деловое общение -- психологічна природа спілкування -- психологическая природа общения -- етика та культура ділового спілкування -- етика и культура делового общения -- службовий етикет -- служебний етикет -- вербальні засоби спілкування -- вербальные средства общения -- невербальні засоби спілкування -- невербальные средства общения -- індивідуальна бесіда -- индивидуальная беседа -- колективне обговорення -- коллективное обсуждение Анотація: В книзі розглянуто моральні і психологічні засади культури ділового спілкування та його техніку. Розкрито поняття етики, моралі, спілкування, моральної та психологічної культури ділового спілкування. Проаналізовано етико - психологічні проблеми ділового спілкування в нашому суспільстві з урахуванням науково - практичних висновків як вітчизняних, так і зарубіжних етиків та психологів, зокремапредставників гуманістичної етики і гуманістичної психології. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чмут, Тамара Купріянівна; Чайка, Галина Леонідівна; Лукашевич, Микола Павлович; Осечинська, Ірина Борисівна; Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
Д29 Деловой этикет [] / [авт.-сост. Илья Афанасьев]. - 2-е изд., перераб. и доп. - К. : Альтерпрес : Вира-Р, 2001. - 352 с. : ил. - (Библиотека делового человека). - Прил.: с. 279-343. - Лит.: с. 344-346. - ISBN 966-542-096-8. - ISBN 966-542-057-7 : 19.00 грн, 18.87 грн грн, 21.60 грн грн Рубрики: Діловой етикет--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): етикет і протокол -- этикет и протокол -- основи ділового етикету -- імідж ділової людини -- имидж делового человека -- основы делового этикета -- техніка ділового спілкування -- техника делового общения -- психологія ділового спілкування -- психология делового общения -- невербальні засоби спілкування -- невербальные средства общения -- національні особливості спілкування -- национальные особенности общения -- телефонний етикет -- телефонный этикет -- переписка -- візитні картки -- визитные карточки -- прийоми -- приемы Анотація: Ответы на все возникающие вопросы по поводу хороших манер, делового этикета и протокола. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Афанасьев, Илья \сост.\ Примірників всього: 5 ЧЗ (5) Свободны: ЧЗ (5) |