Матвеева, Л. В. Культура и СМИ: размышления о феномене "разорванной коммуникации" [Текст] / Л. В. Матвеева> // Вестник Московского университета. Сер. 7, Психология : науч. журн. - М. : Изд-во Моск. ун-та, 2007. - N 1. - С. 119-132. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Психологія культури Психологія рекламування Психологія ЗМІ Засоби масової інформації Культура Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Журавлева, О. И. Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы [] / О. И. Журавлева> // Наука. Релігія. Суспільство : Фаховий журнал за філософськими та історичними науками. - 2008. - N 1. - С. 41-53. - Лит.: с.53 . - ISSN 1728-3671 Рубрики: Філософія рекламування Реклама Психологія рекламування Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |