Матвеева, Л. В.
    Культура и СМИ: размышления о феномене "разорванной коммуникации" [Текст] / Л. В. Матвеева // Вестник Московского университета. Сер. 7, Психология : науч. журн. - М. : Изд-во Моск. ун-та, 2007. - N 1. - С. 119-132. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Психологія культури
   Психологія рекламування

   Психологія ЗМІ

   Засоби масової інформації

   Культура

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Журавлева, О. И.
    Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы [] / О. И. Журавлева // Наука. Релігія. Суспільство : Фаховий журнал за філософськими та історичними науками. - 2008. - N 1. - С. 41-53. - Лит.: с.53 . - ISSN 1728-3671
Рубрики: Філософія рекламування
   Реклама

   Психологія рекламування

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)