> Шифр: umil/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / О. Горошкіна, М. Пентилюк. - С.25-32. - Л-ра в кінці ст. Ярмолюк, А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / А. Ярмолюк. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст. Овдійчук, л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові : інтертекстуальний аналіз драматичної поеми Ліни Костенко "Дума про братів неазовських" / л. Овдійчук. - С.37-38. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури : до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова / О. Міхно. - С.39-41. - Л-ра в кінці ст. Кутковська, Г. Творчий переказ тексту з елементами опису приміщення : конспект уроку розвитку мовлення / Г. Кутковська. - С.42-44 Романишина, Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей / Н. Романишина. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури / З. Шевченко. - С.50-52 Андрусенко, А. Громадська діяльність жінок в Україні: минуле й сьогодення / А. Андрусенко. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / В. Новосьолова. - С.57-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) [] / О. Горошкіна, М. Пентилюк> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 6. - С. 25-32. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пентилюк, М. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Голуб, Н. Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи : виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови / Н. Голуб. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Горошкіна, О. Особливості використання інтерактивних методів на уроках української мови / О. Горошкіна. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст. Кучерук, О. Методи навчання в системі понять сучасної лінгводидактики / О. Кучерук. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст. Шрамко, О. Формування у молодших школярів соціокультурної компетентності на уроках української мови / О. Шрамко. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст. Бурко, О. Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації / О. Бурко. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст. Сокур, А. Світ дитинства в оповіданнях Євгена Гуцала / А. Сокур. - С.24-25. - Бібліогр. в кінці ст. Мегела, Г. Самобутність творчості Івана Козака. Позасюжетні елементи роману "Покута" : урок літератури рідного краю / Г. Мегела. - С.25-27 Лукач, А. Узагальнення і систематизація знань з теми "Морфологія" (7 клас) / А. Лукач. - С.27-29 Семеног, О. Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України / О. Семеног. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст. Трубачова, Д. Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів / Д. Трубачова. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст. Підгурська, В. Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів / В. Підгурська. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст. Усатенко, Т. Українська педагогічна думка ХХ століття в трансформаційних процесах освіти / Т. Усатенко. - С.44-46. - Бібліогр. в кінці ст. Герасименко, В. Пам'ятники Тарасові Шевченку у світі / В. Герасименко. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст. Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 5 класу з української (рідної) мови / Г. Шелехова. - С.54-58 Панасюк, К. Андрій Малишко: нескорений поет і мужній воїн : сценарій літературно-музичної композиції / К. Панасюк. - С.59-62 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Горошкіна, О. Особливості використання інтерактивних методів на уроках української мови [] / О. Горошкіна> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2013. - N 3. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2015/3 Журнал 2015р. N 3 Голуб, Н. Підходи до навчання української мови в основній школі / Н. Голуб. - С.2-10. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Лінгвістичні засади компетентнісної методики навчання синтаксису / Н. Бондаренко. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Горошкіна, О. Ідеї О. М. Біляєва в розвідках сучасних лінгводидактів і практичній діяльності вчителів / О. Горошкіна. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст. Ярмолюк, А. Самоконтроль як складник мовленнєвого розвитку учня (на матеріалі вивчення синтаксису) / А. Ярмолюк. - С.20-25. - Л-ра в кінці ст. Сидоренко, В. науково-методичне забезпечення навчання української літератури в старшій школі: освітні виклики, сучасний стан і перспективи на майбутнє / В. Сидоренко. - С.26-35. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Характеристика літературних героїв за рисами внутрішнього світу / Ю. Бондаренко. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Бабійчук, Т. Душа в червоній Амазонці : (сценарій виховного заходу, присвячений великій українці Олені Телізі) / Т. Бабійчук. - С.40-44 Ніщенко, М. Урок з теми: "Розряди прислівників за значенням" / М. Ніщенко. - С.44-46 Цінько, С. Перспективи використання мобільних технологій як альтернативного засобу вивчення дисципліни "Українська мова" / С. Цінько. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст. Голуб, Н. Навчання діалогічного мовлення учнів 5 - 7 класів на уроках української мови : (методичні рекомендації) / Н. Голуб, Л. Галаєвська. - С.51-57. - Л-ра в кінці ст. Калько, М. Слово про вчителя : (до 90-річчя від дня народження Ганни Романівни Передрій) / М. Калько. - С.58-59 Шляхова, В. Добірні зерна педагогічної мудрості : (методичні поради від Ганни Романівни Передрій) / В. Шляхова. - С.60-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Горошкіна, О. Ідеї О. М. Біляєва в розвідках сучасних лінгводидактів і практичній діяльності вчителів [] / О. Горошкіна> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2015. - N 3. - С. 15-19. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Голуб, Н. Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект / Н. Голуб. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст. Омельчук, С. Поняттєво-семантичні зв'язки в категорійному апараті сучасної української лінгводидактики / С. Омельчук. - С.8-11. - Л-ра в кінці ст. Горошкіна, О. Сучасний підручник української мови як освітньо-розвивальне середовище / О. Горошкіна. - С.11-14. - Л-ра в кінці ст. Попова, Л. Уроки розвитку мовлення як ефективна форма вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів профільної школи / Л. Попова. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Специфіка уроку української літератури в умовах інформатизації навчального процесу / Т. Яценко. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. Вертій, О. Іван Франко: діалектика присутності в національній свідомості українців / О. Вертій. - С.24-30. - Л-ра в кінці ст. Азьомов, В. Духовна архетипна система етнонаціонального у викладанні української літератури в загальноосвітній школі / В. Азьомов. - С.31-37 Тригуб, І. Методика контекстного вивчення творчості Генріка Ібсена та Лесі Українки на заняттях літературних курсів за вибором / І. Тригуб. - С.39-41 Котусенко, О. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в 5 - 11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у навчальних програмах / О. Котусенко, Н. БондаренкоВ. Новосьолова. - С.42-59 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Горошкіна, О. Сучасний підручник української мови як освітньо-розвивальне середовище [] / О. Горошкіна> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2016. - N 4. - С. 11-14. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Підручники--Українська мова--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
С48 Словник-довідник з української лінгводидактики [] / [М. І. Пентилюк та ін. ; за заг. ред. М. І. Пентилюк]. - Х. : Основа, 2016. - 172, [4] с. - (Бібліотека журналу "Вивчаємо українську мову та літературу" ; вип. 7 (152)). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Алф. покажч.: с. 3-16. - Л-ра: с. 166-172. - ISBN 978-617-00-2715-3 : 8.33 грн
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Навчальні видання Лінгводидактика--Словники--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): українська лінгводидатика -- украинская лингводидактика -- фонетика -- лексикологія -- лексикология -- фразеологія -- фразеология -- словотвір -- словотвор -- морфологія -- морфология -- синтаксис -- стилістика -- стилистика -- розвиток мовлення -- развитие речи Анотація: Словик-довідник містить інформацію про поняття і терміни, які використвуються в сучасній українській методиці викладання мови. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пентилюк, М. І.; Горошкіна, О. М.; Попова, Л. О.; Нікітіна, А. В.; Пентилюк, М. І. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: umil/2018/3 Журнал 2018р. N 3 Горошкіна, О. Роль шкільного підручника в реалізації компетентнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею / О. Горошкіна. - С.2-7. - Бібліогр. в кінці ст. Бондаренко, Н. Норми української літературної мови в курсі старшої школи / Н. Бондаренко. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст. Кучеренко, І. Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал / І. Кучеренко. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст. Попова, Л. Принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи / Л. Попова. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст. Галаєвська, Л. Формування інформаційної компетентності старшокласників на уроках української мови / Л. Галаєвська. - С.26-29. - Бібліогр. в кінці ст. Бондаренко, Ю. Літературні спостереження в школі як вид діяльності / Ю. Бондаренко. - С.30-33. - Бібліогр. в кінці ст. Азьомов, В. Родоцентричні первні поетичного світу Тараса Шевченка у вірші "У тієї Катерини на помості..." / В. Азьомов. - С.34-37. - Бібліогр. в кінці ст. Рудик, Л. Уроки вивчення повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" / Л. Рудик. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст. Масловська, Л. Роль нестандартних уроків української мови та літератури у формуванні предметної й ключових компетентностей / Л. Масловська. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст. Адаменко, В. Хроніка руйнації роду Гречок як хроніка руйнації ментальності українців в кінці ХІХ - на початку ХХ століття : (за повістю Володимира Леонтовича "Хроніка Гречок") / В. Адаменко. - С.50-52 Криворотенко, О. Притча про блудного сина. Універсальність євангельських істин людського буття. Українська література, 9 клас / О. Криворотенко. - С.52-56 Фасоля, А. Сучасна шкільна літературна освіта: новий підручник української літератури для 10-го класу / А. Фасоля, В. Тименко. - С.57-62 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Горошкіна, О. Роль шкільного підручника в реалізації компетентнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею [] / О. Горошкіна> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2018. - N 3. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підручники--Українська мова--Ліцеї Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: umil/2019/6 Журнал 2019р. N 6 Горошкіна, О. Робота з текстом на уроках української мови: компетентнісний вимір / О. Горошкіна. - С.2-5. - Бібліогр. в кінці ст. Попова, Л. Функційний аспект використання засобів навчання на уроках української мови в 10 - 11 класах ліцею / Л. Попова. - С.6-8. - Бібліогр. в кінці ст. Яценко, Т. Модернізм чк мистецька філософія другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Т. Яценко, І. Тригуб. - С.9-14. - Бібліогр. в кінці ст. Попович, А. Особливості використання стилістично-мовних, стилістично-мовленнєвих і стилістично-комунікативних вправ у закладах вищої освіти / А. Попович. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст. Швець, Л. Читацькоцентрична парадигма сучасного уроку як основний шлях подолання проблеми читання / Л. Швець. - С.19-24. - Бібліогр. в кінці ст. Данюк, А. Таїна людської душі. Жіноча доля у новелі Івана Франка "Сойчине крило" / А. Данюк. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст. Масловська, Л. Розвиток мовної особистості та мовленнєвої культури здобувачів освіти 5 - 8 класів на засадах культурно-мовних цінностей / Л. Масловська. - С.28-34 Олійник, А. Дидактичний матеріал з морфології : профільний рівень / А. Олійник. - С.35-43 Пономаренко, Н. Бережімо крихітну свічечку букви "Ї" : літературно-музична композиція / Н. Пономаренко. - С.44-46 Азьомов, В. Родоцентричні первні героїв у пєсі Івана Котляревського "Наталка Полтавка" у світлі духовної архетипної системи етнонаціонального / В. Азьомов. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст. Токмань, Г. Проблеми читання у сучасному суспільстві на круглому столі Національної академії педагогічних наук / Г. Токмань. - С.56-57 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Горошкіна, О. Робота з текстом на уроках української мови: компетентнісний вимір [] / О. Горошкіна> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2019. - N 6. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: umil/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Новосьолова, В. Уроки PISA-2018: аналіз результатів та методичні поради учителям української мови та літератури / В. Новосьолова. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст. Горошкіна, О. Формування предметної компетентності учнів ліцею на уроках української мови: практичний аспект / О. Горошкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст. Должикова, Т. Лінгвістичний аналіз тексту як засіб активізації читацької діяльності здобувачів освіти / Т. Должикова. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Гоголь, Н. Проблема виразного читання на уроках української літератури у методичній спадщині Н. Й. Волошиної / Н. Гоголь. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст. Негодяєва, С. До літературної сильветки Луганщини: на допомогу вчителю-словеснику / С. Негодяєва. - С.21-25. - Бібліогр. в кінці ст. Криворотенко, О. Проєкт створення учнівського інтерактивного театру антрепризи "Словограй", Номінація - "Слово рідне, мово рідна" / О. Криворотенко. - С.26-30 Євчук, О. Панорама творчих уроків для 9 класу : (повторення вивченого у 8 класі) / О. Євчук. - С.31-34 Світлій пам'яті видатного науковця Олександра Михайловича Біляєва (27.02.1925 - 27.03.2006). - С.42-43 До 80-річного ювілею та з нагоди вшанування світлої пам'яті Ніли Йосипівни Волошиної. - С.44-45 Любашенко, О. Емоційний інтелект в освітніх стратегіях української лінгводидактики / О. Любашенко. - С.48-50. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: umil/2020/3 Журнал 2020р. N 3 Костюшко, В. Використання ігрових завдань у процесі формування лексикологічної компетентності іноземних студентів / В. Костюшко. - С.2-5. - Бібліогр. в кінці ст. Крижанівська, О. Формування мовної стійкості як когнітивно-виховний виклик перед учителем-філологом-україністом / О. Крижанівська. - С.6-8. - Бібліогр. в кінці ст. Кучерук, О. Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти / О. Кучерук. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст. Москалюк, Г. Використання освітніх вебсервісів в умовах дистанційного викладання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.13-16 Попова, Л. Проблеми й перспективи організації дистанційного навчання української мови / Л. Попова. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст. Бровко, О. "Життя - це картина в картині": типологія текстів у текстах у художній прозі 20 - 30-х рр. ХХ ст. / О. Бровко. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст. Червякова, Н. Функції портретування в історичному творі / Н. Червякова. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст. Криворотенко, О. Юрій Яновський - сміливий новатор в українській літературі : (роман "Майстер корабля", новаторство художньої форми: модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору) / О. Криворотенко. - С.27-32 Щекатунова, Н. "З любові й муки народжується письменник..." : (Григір Тютюнник, вічна загадка любові, новела "Три зозулі з поклоном") / Н. Щекатунова. - С.33-38 Видайчук, Т. Чому в сучасній українській мові існують паралельні відмінкові форми іменників? / Т. Видайчук. - С.39-40. - Бібліогр. в кінці ст. Сидоріна, О. Композиційно-стильові особливості повісті Л. Бондаревич-Черненко "За годину до раю" / О. Сидоріна. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст. Горошкіна, О. Внесок Віктора Ужченка в українську лінгводидактику / О. Горошкіна. - С.53-54. - Бібліогр. в кінці ст. Александрова, В. Розвиток креативності студентів на заняттях з культури усного і писемного мовлення / В. Александрова. - С.55-57. - Бібліогр. в кінці ст. Ігнатьєва, С. Тестові завдання для підсумкового заняття з теми: "Особливості вживання в мовленні різних видів складнопідрядних речень" / С. Ігнатьєва. - С.58-59 Бойко, Н. Сторінками посібника-практикуму "Українська мова з "теплими історіями" / Н. Бойко. - С.60-61 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Горошкіна, О. Формування предметної компетентності учнів ліцею на уроках української мови: практичний аспект [] / О. Горошкіна> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2020. - N 1. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Ліцеї Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Горошкіна, О. Внесок Віктора Ужченка в українську лінгводидактику [] / О. Горошкіна> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2020. - N 3. - С. 53-54. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Мовознавці українські Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ужченко, Віктор Дмитрович (мовознавець ; 1935 - 2010) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |