> Шифр: rish/2009/2/3 Журнал 2009р. N 2/3 Бойко, А. Стратегія - упровадження прискореного розвитку педагогічної практики й теорії / А. Бойко. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст. Пустовіт, Г. Теоретичні засади позашкільної освіти і виховання: ідеї та пошуки / Г. Пустовіт. - С.9-14. - Бібліогр. в кінці ст. Добрянський, І. Феномен приватної вищої освіти / І. Добрянський. - С.15-20. - Бібліогр. в кінці ст. Дороз, В. Філософія гуманізму, крок - культуралізму та синергетики як теоретико-методологічна основа полікультурної освіти / В. Дороз. - С.21-25. - Бібліогр. в кінці ст. Теплицький, І. Комп'ютерне моделювання як інтеграційна основа навчання інформатичних дисциплін / І. Теплицький. - С.26-27. - Бібліогр. в кінці ст. Дивак, В. Підвищення економічної компетентності директорів шкіл як передумова ефективної діяльності сучасних ЗНЗ / В. Дивак. - С.28-30. - Бібліогр. в кінці ст. Щекатунова, Г. Практика організації оцінювання діяльності ЗНЗ в умовах розвитку сучасної школи / Г. Щекатунова. - С.30-32. - Бібліогр. в кінці ст. Топузов, О. Методика формування економічних знань учнів під час вивчення курсу "Економічна і соціальна географія України" / О. Топузов, А. Шуканова. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст. Завідонова, Н. Фразеологізми як один із шляхів збагачення словникового складу англійської мови / Н. Завідонова, З. Циганок. - С.40-41. - Бібліогр. в кінці ст. Порох, Л. "Міленіум" - десятирічний шлях інновацій: підсумки і перспективи / Л. Порох. - С.42-45 Максимова, Н. Впровадження психологічних технологій у навчально-виховному процесі (за результатами десятирічного експерименту) / Н. Максимова. - С.46-50 Чайковська, О. Результати експерименту з формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій навчання / О. Чайковська. - С.51-53 Кундеревич, О. Етика і освіта: виховання особистості / О. Кундеревич. - С.53-55. - Бібліогр. в кінці ст. Черкашина, О. Транскордонне співробітництво - важлива складова сучасної освіти / О. Черкашина. - С.58-59 Бесєдіна, А. Вплив методів і завдань ейдетики на розвиток особистості дитини / А. Бесєдіна. - С.61-62 Концепція Національного центру обдарованої дитини. - С.64-68 Радул, О. До витоків формування сімейного виховання у давніх слов'ян та їхніх пращурів / О. Радул. - С.69-72. - Бібліогр. в кінці ст. Паладьєва, А. Реформування гімназійної освіти: дискусії з приводу проекту статуту нижчих і середніх училищ (1860 р.) / А. Паладьєва. - С.73-76. - Бібліогр. в кінці ст. Гончаренко, О. Етнонаціональне розмаїття як суспільна і педагогічна проблема у США / О. Гончаренко. - С.77-80. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Завідонова, Н. Фразеологізми як один із шляхів збагачення словникового складу англійської мови [] / Н. Завідонова, З. Циганок> // Рідна школа. - 2009. - N 2/3. - С. 40-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Методика викладання англійської мови Дод.точки доступу: Циганок, З. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2011/7 Журнал 2011р. N 7 Кравченко, Т. Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко. - С.3-6. - Л-ра в кінці ст. Столяренко, О. Оптимізація процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: пошук підходів / О. Столяренко. - С.7-13. - Л-ра в кінці ст. Іванова, Ю. Формування ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх соціальних педагогів / Ю. Іванова. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст. Сологуб, А. Дослідництво - вісь неперервної професійної освіти / А. Сологуб. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст. Рева, Ю. Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст. Макаренко, І. Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання / І. Макаренко. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст. Уліщенко, В. Метод ейдетики в інтерсуб'єктному навчанні української літератури (практико-орієнтований аспект) / В. Уліщенко. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст. Матяш, Н. Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи" / Н. Матяш. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Скиба, М. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (5-й клас) / М. Скиба. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Петров, О. Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров. - С.48-51. - Л-ра в кінці ст. Завідонова, Н. Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання : на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана / Н. Завідонова, Л. Червінська. - С.52-54. - Л-ра в кінці ст. Зорочкіна, Т. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна. - С.55-62. - Л-ра в кінці ст. Турчин, Т. Застосування осучаснених форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин. - С.64-68. - Л-ра в кінці ст. Ковмір, О. Організаційно-методична система формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах / О. Ковмір. - С.69-73. - Л-ра в кінці ст. Малюга, В. Педагогічний музей України: шлях становлення і розвитку : ХХ - початок ХХІ ст. / В. Малюга. - С.74-78. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Завідонова, Н. Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання [] : на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана / Н. Завідонова, Л. Червінська> // Рідна шк. - 2011. - N 7. - С. 52-54. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Болонський процес Іноземна мова--Методика викладання--Вища освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Червінська, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |