> Шифр: ppts/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, . К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 Кл.слова: СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИЙ, РОЗВИТОК ДІТЕЙ Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7. - Библиогр.: с.7 Кл.слова: СЕМАНТИКА ПСИХОЛОГІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 Кл.слова: НАВЧАННЯ, ПАРАДОКСИ ОСВІТНІ Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18. - Библиогр.: с. 18 Кл.слова: ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографическые тексты" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 Кл.слова: ТЕСТЫ, СТУДЕНЧЕСТВО Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ ІНТУЇЦІЇ, ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНА Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками Органів внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л. І. Мороз, С. І. Яковенко : 28-30 Кл.слова: КОНТАКТ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, СПІЛКУВАННЯ, ОРГАНИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ Кирилюк, Л. Г. Активное обучение: инструментарий и методы : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / Л. Г. Кирилюк, В. В. Величко, Д.В., Карпиевич Е.Ф. Карпиевич Д.В. - С.31-36. - Библиогр.: с.36 Кл.слова: АКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ Рибалка, В. В. Особистісно-центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною негонгруентністю : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / В. В. Рибалка. - С.37-47. - Библиогр.: с.46-47 Токарева, І. В. Ласкаво просимо у школу ввічливості : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / І. В. Токарева. - С.47-53 Зубаль, Н. Г. Розвивальна ігротека для школярів 6-7 років : Продовж. Поч.: 2006. № 1 / Н. Г. Зубаль. - С.54-58 Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Продовж. Поч.: 2005. № 12 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.59-64 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69. - Библиогр.: с.69 Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА, ПОВЕДІНКА, ОСОБИСТІСТЬ Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73. - Библиогр.: с.73 Кл.слова: КОНСУЛЬТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНЕ, ПСИХОЛОГІЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 Кл.слова: МОБІНГ Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЦИНИ, ХВОРІ, МЕДИЧНІ СЕСТРИ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Ліщинська, О. А. Можливості психологічної допомоги жертвам деструктивних тоталітарних організацій / О. А. Ліщинська. - С.1-4. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЗАЛЕЖНІСТЬ ПСИХІЧНА КУЛЬТОВА, ДЕСТРУКТИВНА ТОТАЛІТАРНА ОРГАНІЗАЦІЯ, ПСИХОЛОГІЧНЕ НАСИЛЬСТВО Мудрик, А. К. Соціальний інтелект та соціальна компетентність / А. К. Мудрик. - С.4-6. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІНТЕЛЕКТ СОЦІАЛЬНИЙ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНА Мороз, Л. І. Теоретичне та прикладне обгрунтування алгоритму складання програми тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. І. Мороз. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ТРЕНІНГИ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання : Закінч. Поч.: 2006. № 2 / В. Ф. Калошин. - С.11-15 Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі / Н. В. Гаєвська. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІМІДЖ, РЕКЛАМА ПОЛІТИЧНА Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості / Т. П. Рєпнова. - С.19-31 Кл.слова: ЕМОЦІЇ, ТРЕНІНГИ, ЗРІЛІСТЬ ЕМОЦІЙНА Агаєв, Н. А. Рольові ігри професійно-психологічного спрямування в системі МВС України / Н. А. Агаєв, Є. С. Литвиненко. - С.31-35 Кл.слова: ІГРИ РОЛЬОВІ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЯ ЮРИДИЧНА Ірхін, Ю. Б. Використання мультимедійних технологій при розробці модулів тренінгових програм / Ю. Б. Ірхін. - С.35-36 Кл.слова: ТЕХНОЛОГІЇ МУЛЬТИМЕДІЙНІ, ТРЕНІНГИ Ковальчишин, Н. І. Гра "Лабіринт" / Н. І. Ковальчишин. - С.36-37 Кл.слова: ГРА, КЕРУВАННЯ, ДЕЛЕГУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ Конуп, О. Ф. Допоміжні тренінгові вправи / О. Ф. Конуп. - С.38-39 Кл.слова: ТРЕНІНГ, ВПРАВИ Левенець, О. А. Тренінгові вправи для розвитку окремих психічних функцій / О. А. Левенець. - С.39-40 Кл.слова: ТРЕНІНГ, ФУНКЦІЇ ПСИХІЧНІ Сіліонова, Н. В. Вправи для курсантів, спрямовані на запобігання конфліктам та шкідливим звичкам / Н. В. Сіліонова. - С.40-41 Кл.слова: КОНФЛІКТИ, ЗВИЧКИ ШКІДЛИВІ, ВПРАВИ Цільмак, О. М. Комплекс вправ "Пізнай себе та інших" / О. М. Цільмак Кл.слова: ВПРАВИ, ПІЗНАННЯ СЕБЕ Зубаль, Н. Г. Розвиваюча ігротека для школярів 6-7 років : Закінч. Поч.: 2006. №№ 1,2 / Н. Г. Зубаль. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст. Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Закінч. Поч.: 2005. № 12; 2006. №№ 1, 2 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.52-65 Сулицкий, В. В. Программа развивающих игр "Я выбираю профессию" / В. В. Сулицкий. - С.66-67 Кл.слова: ИГРА РАЗВИВАЮЩАЯ, ПСИХОЛОГИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Котик, І. О. Роль рефлексії у формуванні готовності до вибору професії / І. О. Котик. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Федотова, Т. В. Психологічні особливості етнічних стереотипів українців (на прикладі Волинського регіону) / Т. В. Федотова. - С.72-74. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА УКРАЇНЦІВ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/6 Журнал 2006р. N 6 Москаленко, В. В. Скаутська група і формування моральних якостей підлітка / В. В. Москаленко. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СКАУТИ, ЯКОСТІ МОРАЛЬНІ, ПІДЛІТКИ Васютинський, В. О. Владно-підвладні аспекти статево-рольової і гендерної взаємодії / В. О. Васютинський. - С.6-16 Кл.слова: СПІВВІДНОШЕННЯ ВЛАДНО-ПІДВЛАДНІ, СПІВВІДНОШЕННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВІ Горностай, П. П. Консультативный практикум : Продовж. Поч.: 2006. № 5 / П. П. Горностай. - С.16-28 Кл.слова: БАТЬКИ, ДІТИ Красновський, В. М. Глобальні системи сучасності і підліток: фактори взаємодії / В. М. Красновський. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПІДЛІТКИ, ГЛОБАЛЬНІ СИСТЕМИ СУЧАСНОСТІ Гурлєва, Т. С. Оздоровлення соціокультурного середовища дітей як психологічна проблема / Т. С. Гурлєва, О. О. Вовчик-Блакитна. - С.32-34 Кл.слова: ЗАКІНЧ. ПОЧ.: 2006. № 5 Копилов, С. О. "Скажи ж мені, будь ласка, Сократе...": З досвіду Школи діалогу культур / С. О. Копилов. - С.34-39 Кл.слова: МОТИВАЦІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ, ЕКСПЕРИМЕНТ Пилипенко, Н. М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції / Н. М. Пилипенко. - С.49-58 Кл.слова: СТУДЕНТИ, ПСИХОКОРЕКЦІЯ , МОТИВАЦІЯ Тренінг профілактики алкогольної залежності підлітків / Сосін І.К., Кочарян О.С., Лозинський В.С. та ін. - С.39-48 Кл.слова: ТРЕНІНГ, ПІДЛІТКИ, АЛКОГОЛЬНА ЗАЛЕЖНІСТЬ Калошин, В. Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення / В. Ф. Калошин. - С.59-63 Кл.слова: ПОЧУТТЯ. ЕМОЦІЇ. ДУМКИ, МИСЛЕННЯ, МЕТОД РАЦІОНАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ Вашека, Т. В. Рання діагностика та профілактика суїцидальної поведінки у підлітковому віці / Т. В. Вашека. - С.64-66 Кл.слова: ПОВЕДІНКА СУЇЦИДАЛЬНА. ПРОФІЛАКТИКА, ПІДЛІТКИ Пурло, Е. Ю. Возможность превенции суицида через работу с кризисными состояниями: интегративный подход / Е. Ю. Пурло. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СТАН КРИЗИСНИЙ, СУЇЦИД Баранов, В. В. Соціальний педагог у закладі соціальної реабілітації: основні напрямки діяльності / В. В. Баранов. - С.74-78. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПЕДАГОГ СОЦІАЛЬНИЙ, ЗАКЛАДИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ Кловацький, В. В. Виховання - мистецтво? Наука! / В. В. Кловацький. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Балл, Г. О. Наука як специфічна підсистема культури в контексті діалогічного підходу в освіті / Г. О. Балл. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст. Тітов, В. М. поняття "психологічна логіка" і потреба в ньому сучасної психології / В. М. Тітов. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст. Проскурняк, О. П. Чинники та етапи становлення материнства / О. П. Проскурняк. - С.13-16. - Бібліогр. в кінці ст. Приходько, М. І. Особистісно орієнтована підготовка соціального педагога та працівника - нова парадигма дослідження соціальної педагогіки / М. І. Приходько. - С.20-26 Дьяков, С. І. Методика діагностики мотиваційно-ціннісних орієнтацій у дослідженні суб'єктності особистості / С. І. Дьяков. - С.36-42. - Бібліогр.: с.41 Земба, А. Б. Проблема ефективності управління студентською групою: тренінг розвитку лідерських якостей студентів / А. Б. Земба. - С.42-48. - Бібліогр.: с.46 Заїка, Є. В. Психотренинг в профессиональной деятельности: комплексные психологические занятия для операторов / Є. В. Заїка, Є. В. Жорник. - С.49-51. - Бібліогр. в кінці ст. Избуцкая, Н. В. Тренинг профессиональной коммуникации социальных педагогов и социальных работников / Н. В. Избуцкая. - С.51-55. - (Дальше будет) Жук, С. М. Вплив емоційних факторів на соціально-психічну адаптацію підлітків / С. М. Жук. - С.56-58. - Бібліогр. в кінці ст. Калошин, В. Ф. Конформізм: сутність, причини, наслідки, шляхи подолання / В. Ф. Калошин. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст. Колісник, О. О. Смисловий діалог в педагогічному процесі / О. О. Колісник. - С.62-64. - Бібліогр. в кінці ст. Дмитрук, А. М. Соціонічні особливості менеджменту керівників освітніх закладів / А. М. Дмитрук. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст. Колесник, Л. Л. Особистісні домагання як фактор формування життєвих цілей / Л. Л. Колесник. - С.68-71. - Бібліогр. в кінці ст. Капацина, А. О. Структури соціально-психологічних установок мотиваційно-необхідної сфери особистості керівників-початківців з різними рівнями адаптованості / А. О. Капацина. - С.72-80. - Бібліогр.: с.76 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 2. - С. 8-11 Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Навчання -- Парадокси освітні Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 3. - С. 11-15 Рубрики: Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Калошин, В. Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 6. - С. 59-63 Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Почуття. Емоції. Думки -- Мислення -- Метод раціонального мислення Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Калошин, В. Ф. Конформізм: сутність, причини, наслідки, шляхи подолання [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 3. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Конформізм Поведінка--соціальна Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2007/10 Журнал 2007р. N 10 Дусавицкий, А. К. О мотивационной модели урока в системе развивающего обучения / А. К. Дусавицкий. - С.1-4. - Библиогр. в конце ст. Варфоломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів / О. В. Варфоломєєва. - С.5-8. - Бібліогр. в кінці ст. Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпітичних досліджень / В. С. Хомік. - С.8-13. - (Далі буде) Кікінеджі, О. М. Формування гендерної культури молоді / О. М. Кікінеджі, О. Б. Кізь. - С.19-36 Рибалка, В. В. : Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді / В. В. Рибалка. - С.42-52 Сорока, А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології / А. В. Сорока. - С.52-53. - Бібліогр. в кінці ст. Малкова, Т. М. Психологічні механізми професійної деформації працівників міліції / Т. М. Малкова, І. А. Вартилецька. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості / В. Ф. Калошин. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст. Балл, Г. А. Представляя социальные представления: беседа / Г. А. Балл, В. А. Мединцев. - С.72-77 Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій / О. А. Ліщинська. - С.78-80. - (Далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 10. - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Мислення Образні, творчі здібності Психічний розвиток людини Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2008/8 Журнал 2008р. N 8 Горбунова, В. В. Етичні дилеми у практиці психологічної допомоги / В.В. Горбунова. - С.1-5 Католик, Г. Поняття ідентичності крізь призму психологічного розвитку дитини / Г. Католик, О. Шишак. - С.5-8 Дьяконов, Г. В. Философия диалога М.Бубера и проблемы онтологии и психологической личности / Г.В. Дьяконов. - С.8-16 Васьківська, С. В. Засоби особистісної презентації та робота з ними / С.В. Васьківська. - С.16-23 Заика, Е. В. "Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований" / Е.В. Заика. - С.23-27 Локарева, Г. В. Теорія та методика діагнстики научуваності / Г.В. Локарева. - С.27-35 Аршава, І. Ф. Компьютерна діагностика емоційної стійкості / І.Ф. Аршава, Е.Л. Носенко. - С.35-37 Рептух, Н. О. Корекція та профілактика становища дитини в сім"ї як спосіб зниження її агресивності / Н.О. Рептух. - С.37-46 Пилипенко, Н. М. Мотиваційні механізми адаптації особистості сучасного студента до навчальних змін / Н.М. Пилипенко. - С.46-54 Ложкин, Г. В. Психология уверенности личности / Г.В. Ложкин. - С.54-59 Штрыголь, Д. В. Особенности семейного воспитания в семьях евангельских христиан-баптистов и православных христиан / Д.В. Штрыголь. - С.60-63 Мерхлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е.Л. Мерхлякова, В.Э. Петухов. - С.63-71 Калошин, В. Ф. Творче надбання В.Ф. Шаталова в освітню практику / В.Ф. Калошин. - С.71-73 Так учатся дети: педагогика, ориентированная на ребенка. - С.76-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Калошин, В. Ф. Творче надбання В.Ф. Шаталова в освітню практику [Текст] / В.Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №8. - С. 71-73 Рубрики: педагогіка--персоналії Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шаталов, В.Ф. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Семенов, И. Н. Развитие профессионально-знаниевых компетенций как компонентов человеческого капитала учашихся в свете болонского процесса / И. Н. Семенов. - С.1-4. - Лит. в конце ст. Тюптя, О. В. Етапи вирішення проблемноі ситуаціі (на прикладі психологічного консультування ) / О. В. Тюптя. - С.4-11. - Л-ра в кінці ст. Горбунова, В. В. Як спланувати психологічний експеримент? (знайомство з процедурою планування експериментів Д. Кемпбелла) / В. В. Горбунова. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст. Кривцова, С. В. Жизненные навыки (Уроки психологии в первом классе ) / С. В. Кривцова. - С.16-28 Галкович, І. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1-4 класів ) / І. В. Галкович. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.33-37. - Лит. в конце ст. Музика, О. Л. Методики дослідження самооцінки творчих здібностей в учбовій діяльності / О. Л. Музика, І. С. Загурська. - С.36-47. - Л-ра в кінці ст. Лукина, Л. Н. Практическая дельфинотерапия / Л. Н. Лукина. - С.47-57 : рис. Зубаль, Н. Г. Матеріали діагностичного дослідження розвитку учнів та учнівських колективів / Н. Г. Зубаль. - С.58-62 Кальба, Я. Є. Масифікація та іі прояви в контексті сучасних телемедіа / Я. Є. Кальба. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст. Афанасьев, Ю. Л. Проблема субьекта художественного творчества (Из опыта самонаблюдений ) / Ю. Л. Афанасьев. - С.67-71 Калошин, В. Ф. Раціонально-емотивна терапія: теорія та практика / В. Ф. Калошин. - С.71-76 Айвазова, Л. М. Людині з великоі літери присвячується: До 80-річного ювілею О. Т. Губка провідного наукового співробітника інституту психологіі ім. Г. С. Костюка / Л. М. Айвазова. - С.77-79 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/5 Журнал 2010р. N 5 Моргун, В. Ф. Багатовимірність та цілісність менталітету особистості / В. Ф. Моргун. - С.1-10. - Л-ра в кінці ст. Кривцова, С. В. Жизненные навыки (Уроки психологии в первом классе) / С. В. Кривцова. - С.10-20 : табл. Никончук, Н. О. Усна народна творчість як засіб ціннісноі підтримки розвитку здібностей у молодшому шкільному віці / Н. О. Никончук. - С.20-35 : табл. Штриголь, Д. В. Шлюбно-рольові настанови у юнацькому віці / Д. В. Штриголь. - С.36-45. - Л-ра в кінці ст. : табл. Штриголь, Д. В. Шлюбно-рольові настанови у юнацькому віці / Д. В. Штриголь. - С.36-45. - Л-ра в кінці ст. : табл. Максименко, О. Г. Дослідження механізмів психологічного захисту особистості в залежності від рівня диференціаціі психіки / О. Г. Максименко. - С.45-50. - Л-ра в кінці ст. : табл. Лимар, Л. В. Осноані чинники конфліктів в системі відносин / Л. В. Лимар. - С.50-54. - Л-ра в кінці ст. Щербина, Л. Ф. Рівні мислення психолога-практика / Л. Ф. Щербина. - С.61-66. - Л-ра в кінці ст. Болтівець, С. І. Психологічні чинники розвитку мовноі свідомості у науковій спадщині Івана Огієнка / С. І. Болтівець. - С.66-71. - Л-ра в кінці ст. Калошин, В. Ф. Раціонально-емотивна терапія : теорія та практика / В. Ф. Калошин. - С.71-80. - Л-ра в кінці ст. Барданова, Е. В. Особенности выбора жертвы преступником / Е. В. Барданова. - С.54-60. - Лит. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: obdy/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Губенко, О. В. Біополярна структура творчої інтелектуальної активності у взаємодії логіки та інтуіції / О. В. Губенко. - С.2-11. - Л-ра в кінці ст. Січко, С. М. Програма "Обдарованість" / С. М. Січко. - С.11-19 Січко, С. М. Програма товариства юних науковців (5-6 класи) / С. М. Січко, О. М. Денисенко. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Джурмій, І. В. Культурологічний компонент в процесі навчання англійській мові / І. В. Джурмій. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст. Неделевич, В. Ю. Психологічний супровід обдарованих учнів / В. Ю. Неделевич. - С.30-33. - Л-ра в кінці ст. Науменко, Р. А. Позашкільна навчально-виховна робота з обдарованими дітьми на основі теорії розв'язання винахідницьких завдань (з досвіду дитячого оздоровчо-екологічного центру) / Р. А. Науменко. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст. Кузнєцова, І. В. Дитина і комп'ютер: виховання особистості в інформаційному суспільстві / І. В. Кузнєцова. - С.41-46 Калошин, В. Ф. Как развивать талант своего ребенка? / В. Ф. Калошин. - С.46-52. - Л-ра в кінці ст. Павлова-Сисюк, Т. В. Проект "всеукраїнські дитячі будівельні забавки" (оздоровлення дітей у літній період) / Т. В. Павлова-Сисюк. - С.53-56 Янковчук, М. М. Аналіз освітніх систем для навчання обдарованих дітей / М. М. Янковчук. - С.57-62. - Л-ра в кінці ст. Заяц, Н. В. Розвиток творчих здібностей дітей з вадами слуху / Н. В. Заяц. - С.63-67 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Калошин, В. Ф. Как развивать талант своего ребенка? [] / В. Ф. Калошин> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 6. - С. 46-52. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Сімейне виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Купрейченко, А. Б. Концептуальные основы исследования феноменов доверия и недоверия / А. Б. Купрейченко. - С.1-9 Помиткін, Е. О. Мотивація духовного розвитку особистості як предмет психологічного дослідження / Е. О. Помиткін. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. : рис. Климчук, В. О. Ставлення до смерті та проблема розвитку его-ідентичності в юнацькому віці / В. О. Климчук, В. В. ГорбуноваЯ. В. Мойсієнко. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Зелинська, Ю. О. Психокорекція аутоагресивноі поведінки підлітків / Ю. О. Зелинська. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст. Оверченко, А. І. Методика дослідження психологічних особливостей правосвідомості підлітків / А. І. Оверченко. - С.21-30 Олексюк, В. Р. Тренінг педагогічноі рефлексіі / В. Р. Олексюк. - С.30-41. - Л-ра в кінці ст. Заика, Е. В. Синдром ослабленого внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежных исследований) / Е. В. Заика. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст. Чайкіна, Н. О. Моніторінг якості підготовки фахівців у системі вищоі освіти / Н. О. Чайкіна. - С.46-52. - Л-ра в кінці ст. : формы Березина, Т. Н. Стили сотрудничества и соперничества во взаимоотношениях студентов вечерней формы обучения / Т. Н. Березина. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст. Рышкова, Л. Подготовка студентов к работе с социально дезориентированными школьниками / Л. Рышкова. - С.59-62 Разина Т. В,. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов / Т. В, Разина. - С.62-67 Калошин, В. Ф. Управління думками-ефективний засіб досягнення щастя , здоров'я , успіхів кожною людиною / В. Ф. Калошин. - С.68-72 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Купрейченко, А. Б. Концептуальные основы исследования феноменов доверия и недоверия / А. Б. Купрейченко. - С.1-10. - Лит. в конце ст. Перун, М. Б. Типологія емоційного ставлення жінок до материнства / М. Б. Перун. - С.11-16. - Л-ра в кінці ст. Дементьева, И. Жестокое обращение с ребенком в семье: последствия для личностного развития / И. Дементьева. - С.17-20 Емяшева, Ж. В. Риск возникновения суицидальных тенденций у людей с аддиктивным поведением ( возрастной аспект) / Ж. В. Емяшева. - С.20-28. - Лит. в конце ст. Смолинская, О. В. Опросник на выявление полоролевого конфликта в созависимых отношениях / О. В. Смолинская. - С.29-41. - Лит. в конце ст. Инструментарий психологической диагностики готовности ребенка к обучению в школе. - С.41-42 Аверина, . Методика экспресс-диагностики интелектуальных способностей (МЭДИС) детей 6-7 летнего возраста / И. С. Аверина, Е. И. ЩеблановаЕ. Н. Задорина. - С.43-50 Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик шкала уникання та шкала професійно-сімейного конфлікту / С. Д. Максименко, О. М. КокунЄ. В. Тополов. - С.50-55. - Л-ра в кінці ст. Зак, А. З. Диагностика различий в мышлении младших школьников / А. З. Зак. - С.55-68 Фальова, О. Є. Особливості особистості студентів ВНЗ: динаміка від курсу до курсу та звязок зі спеціальністю (на допомогу практичному психологу) / О. Є. Фальова, Є. В. Заіка. - С.69-76 Калошин, В. Ф. Управління думками- ефективний засіб досягнення щастя здоровя успіхів кожною людиною / В. Ф. Калошин. - С.76-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Калошин, В. Ф. Управління думками-ефективний засіб досягнення щастя , здоров'я , успіхів кожною людиною [] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 5. - С. 68-72 Рубрики: Управління думками Мислення Гігієна (екологія) розуму Кл.слова (ненормовані): характеристика думок -- характеристика мысли -- думка -- мысль -- успіх -- успех Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Калошин, В. Ф. Управління думками- ефективний засіб досягнення щастя здоровя успіхів кожною людиною [] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 6. - С. 76-80. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Думка--Управління Педагогіка успіху Позитивне мислення Кл.слова (ненормовані): самоконтроль -- самоконтроль -- саморозвиток -- саморазвитие Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |