> Шифр: umil/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Подлевська, Н. Формування вмінь культури спілкування у видах мовленнєвої діяльності / Н. Подлевська. - С.2 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ Марцінко, Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньої школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови / Т. Марцінко. - С.5 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІНТОНУВАННЯ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УСНЕ МОВЛЕННЯ Цінько, С. Інноваційні методи в навчанні рідної мови / С. Цінько. - С.9 - 13 Кл.слова: РІДНА МОВА, ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / Л. Варзацька, О. Янчук. - С.13 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНА ОСВІТИ, РОЗВИВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Дятленко, Т. "Вони рішилися вмерти..." : Аналіз художнього образу природи за новелою Ольги Кобилянської "Битва" / Т. Дятленко. - С.19 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОБИЛЯНСЬКА О., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Міхно, О. Організація дослідницької діяльності учнів у процессі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні" / О. Міхно. - С.25 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОЦЮБИНСЬКИЙ М., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Загарук, О. Храм і соціум у романі О.Гончара "Собор" та в романі П.Загребельного "Диво" : Урок- семінар на матеріалі двох романів / О. Загарук. - С.31 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ГОНЧАР О., ЗАГРЕБЕЛЬНИЙ П., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Поліщук, О. Вивчення новели М.Хвильового "Я" ("Романтика") : Спроба ідейно-художнього аналізу твору в єдності його змісту і форми / О. Поліщук. - С.36 - 38 Кл.слова: ХВИЛЬОВИЙ М., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Шелехова, Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНА ОСВІТА, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ Симоненко, Т. Авторська програма спецкурсу "Дидактична текстологія" : Для студентів філологічних факультетів / Т. Симоненко. - С.43 - 48. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ТЕКСТОЛОГІЯ, КОМУНІКАЦІЇ, КОМУНІКАТИВНА ПОВЕДІНКА Тимків, Н. Шляхи вираження авторської позиції у драматичних текстах / Н. Тимків. - С.49 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УКРАЇНСЬКА ДРАМАТУРГІЯ, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах в 2006/2007 навчальному році : Наказ Міністерства освіти і науки України від 09.01. 2007 № 1/9-1. - С.54 - 57 Кл.слова: ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ Потапенко, О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка / О. Потапенко. - С.58 - 61. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА, МОВНА ОСВІТА Мухня-Мухинько, М. Суржифікація молоді художньою літературою / М. Мухня-Мухинько. - С.66 - 71 Кл.слова: СУРЖИФІКАЦІЯ, МОВНА ОСВІТА Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Міхно, О. Організація дослідницької діяльності учнів у процессі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні" [Текст] / О. Міхно> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 2. - С. 25 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання української літератури Кл.слова (ненормовані): Коцюбинський М. -- українська література Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році : Лист МОН від 22.05.2009 р. № 1/9-353. - С.2-10 Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році : Лист МОН від 22.05.2009 р. № 1/9-353. - С.10-17 Федорчук, Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Т. Федорчук. - С.18-23. - Бібліогр. в кінці ст. Шелехова, Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови : Академічний рівень / Г. Шелехова. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст. Ярмолюк, А. Соціокультурна змістова лінія в структурі уроку української мови / А. Ярмолюк. - С.28-33. - Бібліогр. в кінці ст. Косянчук, С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / С. Косянчук. - С.34-39 Цінько, С. Цикл уроків із лінгвістики тексту / С. Цінько, С. Ковальова. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст. Бикова, Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури / Т. Бикова. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст. Зарубенко, Н. Особливості будови тексту-роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму : Матеріали до уроку розвитку мовлення у 5 класі з використанням ІКТ / Н. Зарубенко. - С.50-51 Ігнатенко, Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра / Е. Ігнатенко. - С.52-54 Гудзик, І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи / І. Гудзик. - С.5-58. - Бібліогр. в кінці ст. Міхно, О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / О. Міхно. - С.59-60. - Бібліогр. в кінці ст. Плетньова, Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / Л. Плетньова. - С.61-64. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Міхно, О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша [] / О. Міхно> // Українська мова і література в школі. - 2009. - N 4. - С. 59-60. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історія освіти і педагогічної думки в Україні Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Куліш, Пантелеймон Олександрович (письм., фольклорист, етнограф, мовознавець, пер., критик, ред., вид. ; 1819 - 1897) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / О. Горошкіна, М. Пентилюк. - С.25-32. - Л-ра в кінці ст. Ярмолюк, А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / А. Ярмолюк. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст. Овдійчук, л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові : інтертекстуальний аналіз драматичної поеми Ліни Костенко "Дума про братів неазовських" / л. Овдійчук. - С.37-38. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури : до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова / О. Міхно. - С.39-41. - Л-ра в кінці ст. Кутковська, Г. Творчий переказ тексту з елементами опису приміщення : конспект уроку розвитку мовлення / Г. Кутковська. - С.42-44 Романишина, Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей / Н. Романишина. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури / З. Шевченко. - С.50-52 Андрусенко, А. Громадська діяльність жінок в Україні: минуле й сьогодення / А. Андрусенко. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / В. Новосьолова. - С.57-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: shos/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Кремень, В. Освіта в контексті цивілізаційних змін / В. Кремень. - С.2-4. - Л-ра в кінці ст. Сухомлинська, О. Програми національного виховання в умовах освітніх модернізаційних змін / О. Сухомлинська. - С.4-8 Бех, І. Ціннісна сфера сучасної людини в контексті пріоритетів виховного процесу / І. Бех. - С.8-9 Арцишевський, Р. Від сайєнтизму до людиноцентризму / Р. Арцишевський. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. Боришевський, М. Самосвідомість особистості як детермінанта її взаємодії з суспільством / М. Боришевський. - С.12-14. - Л-ра в кінці ст. Остапчук, О. Гуманітарний ресурс модернізації педагогічних систем / О. Остапчук. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст. Ваховський, Л. Ідеї гуманізму у французькій філософії освіти / Л. Ваховський, Т. Харченко. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст. Хоружа, Л. Проблема деетизації міжсуб'єктних взаємин педагога та шляхи її запобігання / Л. Хоружа. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. Всеукраїнські конференції як чинник розвитку історико-педагогічних досліджень в Україні / Н. Дічек. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. Діяльність Миколи Пирогова на посаді попечителя Київського навчального округу (до 200-річчя від дня народження) / О. Міхно. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст. Бондарчук, О. Життєвий і творчий шлях професора М. Ф. Даденкова / О. Бондарчук. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Рогова, П. Біобібліографія К. Д. Ушинського в контексті розвитку сучасної педагогічної науки / П. Рогова, А. Доркену. - С.40-42. - Л-ра в кінці ст. Мешко, Г. Проблема збереження і зміцнення професійного здоров'я педагога: історичний аспект / Г. Мешко. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міхно, О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури [] : до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова / О. Міхно> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 6. - С. 39-41. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пирогов, Микола Іванович (український педагог ; 1810 - 1881) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Міхно, О. Діяльність Миколи Пирогова на посаді попечителя Київського навчального округу (до 200-річчя від дня народження) [] / О. Міхно> // Шлях освіти. - 2010. - N 4. - С. 32-37. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Педагоги українські Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пирогов, Микола Іванович (попечитель Київського навчального округу ; 1810 - 1881) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: shos/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Кононенко, В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст. Сисоєва, С. О. Освіта як об'єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.5-11. - Л-ра в кінці ст. Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань / Є. М. Хриков. - С.11-15 Онищук, Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст. Першукова, О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів / О. О. Першукова. - С.20-26. - Л-ра в кінці ст. Носенко, Е. Л. Погляд на проблеми модернізації освіти крізь призму існуючої ієрархії позитивних цінностей і рис особистості педагогів та студентів / Е. Л. Носенко. - С.26-28. - Л-ра в кінці ст. Волик, Л. В. Комп'ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Березівська, Л. Д. Статут єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст. Джус, О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини Софії Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус. - С.38-40. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910 - 1914 рр.) / О. П. Міхно. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст. Ільїн, В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко. - С.44-47 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910 - 1914 рр.) [] / О. П. Міхно> // Шлях освіти. - 2011. - N 2. - С. 41-44. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Педагоги українські Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Русова, Софія Федорівна (1856 - 1940) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: umil/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Пентилюк, М. Культура діалогу як основа формування мовної особистості / М. Пентилюк. - С.2-4. - Л-ра в кінці ст. Семеног, О. Українська мова у старшій школі: діалог особистостей / О. Семеног. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст. Дубовик, С. Культура спілкування як складник загальної культури школярів / С. Дубовик. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. Подлевська, Н. Лінгводидактична модель змісту роботи з формування культури спілкування в учнів 5-6 класів на уроках української мови / Н. Подлевська. - С.12-18. - Л-ра в кінці ст. Цінько, С. Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас) / С. Цінько. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст. Шуляр, В. Едукативні основи діяльності суб'єктів сучасного уроку літератури / В. Шуляр. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст. Назаренко, Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти : за творчістю О. Олеся / Л. Назаренко. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Скоморовська, Н. Розвиток творчих здібностей старшокласників за допомогою технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" / Н. Скоморовська. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Ліщинська, Л. Урок узагальнення вивченого про фразеологізми на уроках української мови в 10 класі / Л. Ліщинська. - С.36-39 Дрик, О. "Ти знаєш, що ти - людина..." В. Симоненко. Практична стилістика і культура мовлення. Морфологічні засоби стилістики : спарений урок української мови в 10 класі / О. Дрик. - С.39-42 Сафарова, Г. Інтенсифікація уроків української мови та літератури в 9 класі / Г. Сафарова. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Білоног, А. Стежинки, що ведуть до класу-родини / А. Білоног. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст. Остапенко, Н. Компетентнісний підхід до навчання української мови та його складники / Н. Остапенко. - С.51-53. - Л-ра в кінці ст. Руденко, В. Професійно-комунікативні вміння як складники професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя-словесника / В. Руденко. - С.53-55. - Л-ра в кінці ст. Булаховський, К. Активні дієприкметники в українській літературній мові: питання статусу й практичного вживання / К. Булаховський. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. Педагогічний портрет Євгена Гребінки : до 200-річчя від дня народження письменника, педагога, видавця / О. Міхно. - С.58-63. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Міхно, О. Педагогічний портрет Євгена Гребінки [] : до 200-річчя від дня народження письменника, педагога, видавця / О. Міхно> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2012. - N 1. - С. 58-63. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Письменники українські Дод.точки доступу: Гребінка, Євген Павлович (письм., педагог, вид. ; 1812 - 1848) Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: shos/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір. - С.7-13. - Л-ра в кінці ст. Овчарук, О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст / О. В. Овчарук. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст. Набок, М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.18-23. - Л-ра в кінці ст. Волик, Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик. - С.24-28. - Л-ра в кінці ст. Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар. - С.29-31. - Л-ра в кінці ст. Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко. - С.32-35 Радул, О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов'ян VI - XIII століття / О. С. Радул. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. П. Створення в Києві педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. малюга. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міхно, О. П. Створення в Києві педагогічного музею імені цесаревича Олексія [] / О. П. Міхно, В. П. малюга> // Шлях освіти. - 2012. - N 4. - С. 41-46. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Музеї--Педагогічні--Історія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: малюга, В. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ptos/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Табачник, Д. В. Державні стандарти професійно-технічної освіти / Д. В. Табачник. - С.4-5 Супрун, В. В. Реалізація основних завдань міжвідомчої робочої групи з питань розроблення та впровадження державних стандартів ПТО / В. В. Супрун. - С.6-7 Міхно, О. П. Психолого-педагогічні аспекти виховної системи Антона Макаренка / О. П. Міхно. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Флярковська, О. В. Інформаційно-комунікаційні технології в професійно-технічній освіті / О. В. Флярковська. - С.13-15 Гаврищук, І. В. Виробничо-графічні ситуації у професійній підготовці майбутніх робітників / І. В. Гаврищук. - С.16-18. - Л-ра в кінці ст. Каспрік, Н. М. Психологічні засоби профілактики наркотичної залежності учнів ПТНЗ / Н. М. Каспрік. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст. Панова, О. О. Вивчення попиту на кваліфіковані робітничі кадри в регіоні / О. О. Панова. - С.23-25. - Л-ра в кінці ст. Кононенко, А. Г. Використання електронних засобів навчання на уроках спецтехнології у ПТНЗ / А. Г. Кононенко. - С.26-28. - Л-ра в кінці ст. Корнієнко, М. М. Пілотний проект європейського фонду освіти на Дніпропетровщині / М. М. Корнієнко. - С.28-31 Майборода, Л. А. Професійна підготовка кваліфікованих робітників галузі зв'язку в ПТНЗ України (1940 - 1970 рр.) / Л. А. Майборода. - С.32-33. - Л-ра в кінці ст. Смоляна, Н. В. Профтехосвіта столиці - в центрі уваги / Н. В. Смоляна. - С.34-36 Савченко, І. М. Звітує інститут професійно-технічної освіти НАПН України / І. М. Савченко. - С.36-38 Радкевич, В. О. Про діяльність інституту професійно-технічної освіти у 2008 - 2012 рр. / В. О. Радкевич. - С.38-41 Проценко, Н. Д. Розвиток маркетингової компетентності керівників ПТНЗ у системі післядипломної освіти / Н. Д. Проценко. - С.41-43 Герганов, Л. Д. Наукове забезпечення професійної підготовки на виробництві робітників морського профілю / Л. Д. Герганов. - С.43-46 Савченко, І. М. Міжнародна конференція "Професійна освіта в умовах глобальних викликів" / І. М. Савченко. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Остапченко, Т. Є. Конкурси фахової майстерності - приоритетні освітні проекти професійної освіти і компанії КНАУФ / Т. Є. Остапченко. - С.52-53 Бржестовська, Л. О. Всеукраїнська асоціація працівників професійно-технічної освіти / Л. О. Бржестовська. - С.54-55 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міхно, О. П. Психолого-педагогічні аспекти виховної системи Антона Макаренка [] / О. П. Міхно> // Професійно-технічна освіта : наук.-метод. журнал. - 2013. - N 2. - С. 8-12. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Виховна робота--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович (1888 - 1939) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: vshk/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Морозова, Т. Вища ІТ-освіта в Україні з позицій системного підходу / Т. Морозова. - С.7-16. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців / О. Міхно. - С.17-24. - Л-ра в кінці ст. Гресь, Н. Результати формальної перевірки документа про вищу освіту / Н. Гресь. - С.25-38. - Л-ра в кінці ст. Панасевич, Д. Зв'язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців / Д. Панасевич, А. Солоденко. - С.39-44. - Л-ра в кінці ст. Мікульонок, І. До питання підвищення кваліфікації та стажування педагогічних і науково-педагогічних працівників ВНЗ / І. Мікульонок. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст. Івлєва, Л. Перспективи інноваційного розвитку освіти / Л. Івлєва, Є. СідорінаС. Карбовська. - С.49-58. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, О. Мотивація та ієрархія потреб у контексті рекреаційно-дозвіллєвої діяльності / О. Шевченко. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст. Дзевицька, Л. Система освіти Австрії: реалії сьогодення / Л. Дзевицька. - С.65-80. - Л-ра в кінці ст. Новий крок до міжнародного співробітництва в академічній сфері географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - С.81-84 Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.108-119 Солоденко, А. Рекомендації про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України / А. Солоденко, Д. Панасевич. - С.85-107 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міхно, О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців [] / О. Міхно> // Вища шк. = Higher School. - 2013. - N 10. - С. 17-24. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта --Інформаційні технології--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: umil/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Бондаренко, Н. аналіз правописних помилок учнів 5 - 7 класів та шляхи запобігання їм / Н. Бондаренко. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст. Кучеренко, І. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти / І. Кучеренко. - С.7-13. - Л-ра в кінці ст. Нищета, В. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності / В. Нищета. - С.13-18. - Л-ра в кінці ст. Голуб, Н. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі / Н. Голуб. - С.18-23. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, З. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу / З. Шевченко. - С.24-30. - Л-ра в кінці ст. Братко, В. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) / В. Братко. - С.30-34. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального / Ю. Бондаренко. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Дригула, М. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології : (О. П. Довженко, "Україна в огні") / М. Дригула. - С.39-42 Підмурняк, М. Олександр Петрович Довженко "Щоденник" : урок української літератури, 11 клас / М. Підмурняк. - С.42-44 Плахотник, В. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях / В. Плахотник. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст. Трубачева, С. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу / С. Трубачева. - С.48-51. - Л-ра в кінці ст. Барановська, О. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу / О. Барановська. - С.51-54. - Л-ра в кінці ст. Українська мова 5 - 9 класи : програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. - С.55-61 Міхно, О. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури) / О. Міхно, З. Шевченко. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Міхно, О. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури) [] / О. Міхно, З. Шевченко> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2013. - N 7. - С. 62-64 Рубрики: Педагоги українські Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шевченко, З.; Мазуркевич, Олександр Романович (1913 - 1995) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |