> Шифр: umil/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Крижко, В. Здобутки Інституту філології Бердянського державного педагогічного університету / В. Крижко. - С.2-5 Дороз, В. Прецедентні феномени - базове ядро стереотипних знань учнів національних спільнот / В. Дороз. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст. Романова, Л. Використання інноваційних технологій у формуванні професійного мовлення ліцеїстів / Л. Романова. - С.11-13. - Бібліогр. в кінці ст. Алєксєєва, Л. Робота над художньо-виражальними можливостями слова на уроках української мови і літератури / Л. Алєксєєва. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Нищета, В. Технологія життєтворчих проектів у шкільній філологічній освіті / В. Нищета. - С.17-20 Новик, О. "Максим Гримач" Марка Вовчка як романтичне оповідання / О. Новик. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст. Комісаренко, К. Образ Прометея у фантастичній прозі Олеся Бердника / К. Комісаренко. - С.25-28. - Бібліогр. в кінці ст. Попова, О. Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи / О. Попова. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст. Христіанінова, Р. Традиційні й нові класифікації складнопідрядних речень / Р. Христіанінова. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст. Греб, М. Особливості функціонування зіставних конструкцій зі сполучником чим... тим у сучасній українській мові / М. Греб. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст. Глазова, С. Особливості пояснювально-ототожнювальних конструкцій у монологічних і діалогічних контекстах / С. Глазова. - С.42-45. - Бібліогр. в кінці ст. Зарва, В. Російські повісті "Близнюки", "Художник" Т. Шевченка крізь призму просвітницьких тенденцій / В. Зарва. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст. Харлан, О. Поетика повсякденності в "Щоденнику" Михала Драй-Хмари / О. Харлан. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст. Школа, В. Проблема вибору в "Патетичній сонаті" Миколи Куліша / В. Школа. - С.54-55. - Бібліогр. в кінці ст. Циховська, Е. Гамсунівські відлуння в ідилії "На узліссі" Максима Рильського / Е. Циховська. - С.56-57. - Бібліогр. в кінці ст. Анісімова, Н. Художнє трансформування архетипу землі-матері в поезії Петра Мідянки / Н. Анісімова. - С.58-64. - Бібліогр. в кінці ст. Колінько, О. Неоромантична новела порубіжжя (на матеріалі української та російської малої прози кінця XIX - початку ХХ ст.) / О. Колінько. - С.65-68. - Бібліогр. в кінці ст. Філоненко, С. "Їсти вареник, запивати кока-колою". Українська масова література і глобалізація / С. Філоненко. - С.69-71. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Нищета, В. Технологія життєтворчих проектів у шкільній філологічній освіті [] / В. Нищета> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 1. - С. 17-20 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи Педагогічні інновації Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Міхно, Олександр. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки : до 140-річчя від дня народження поетеси / О. Міхно. - С.54-57. - Л-ра в кінці ст. Донченко, Т. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації / Т. Донченко. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Дубовик, С. Мовчати - уміння, слухати - мистецтво! / С. Дубовик. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст. Яремчук, Н. Говоріння як наукове поняття / Н. Яремчук. - С.10-15. - Л-ра в кінці ст. Нищета, В. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі / В. Нищета. - С.16-20 Лісовський, А. Література в системі сучасної шкільної освіти / А. Лісовський. - С.21-23. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Імпресіонізм як стильова течія модернізму. Оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.24-27 Шевченко, З. Художній світ Т. Шевченка : матеріали до вивчення біографії / З. Шевченко. - С.28-30 Колеснікова, Т. Вивчення прийменника на уроках української мови в 7 класі / Т. Колеснікова. - С.31-36 Сміліченко, Я. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Я. Сміліченко. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Хорошковська, О. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / О. Хорошковська. - С.41-44 Романишина, Н. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспекті жанрової поетики / Н. Романишина. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Левків, К. "Самійло з Немирова, прекрасний розбишака": іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича / К. Левків. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст. Піскорська, Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5 - 8, 10 класи / Л. І. Піскорська, Л. В. ГурінаТ. М. Любчич. - С.58-62 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Нищета, В. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі [] / В. Нищета> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 1. - С. 16-20 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Бондаренко, Н. аналіз правописних помилок учнів 5 - 7 класів та шляхи запобігання їм / Н. Бондаренко. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст. Кучеренко, І. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти / І. Кучеренко. - С.7-13. - Л-ра в кінці ст. Нищета, В. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності / В. Нищета. - С.13-18. - Л-ра в кінці ст. Голуб, Н. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі / Н. Голуб. - С.18-23. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, З. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу / З. Шевченко. - С.24-30. - Л-ра в кінці ст. Братко, В. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) / В. Братко. - С.30-34. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального / Ю. Бондаренко. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Дригула, М. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології : (О. П. Довженко, "Україна в огні") / М. Дригула. - С.39-42 Підмурняк, М. Олександр Петрович Довженко "Щоденник" : урок української літератури, 11 клас / М. Підмурняк. - С.42-44 Плахотник, В. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях / В. Плахотник. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст. Трубачева, С. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу / С. Трубачева. - С.48-51. - Л-ра в кінці ст. Барановська, О. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу / О. Барановська. - С.51-54. - Л-ра в кінці ст. Українська мова 5 - 9 класи : програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. - С.55-61 Міхно, О. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури) / О. Міхно, З. Шевченко. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Нищета, В. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності [] / В. Нищета> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2013. - N 7. - С. 13-18. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
М54 Методика навчання риторики в школі [] : навч. посібник / М-во освіти і науки України, Бердянський держ. пед. ун-т ; [авт.- уклад. В. А. Нищета]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 194, [4] с. : табл., cx., рис. - Л-ра: с. 186-194. - ISBN 978-617-673-309-6 : 68.00 грн
Рубрики: Риторика --Методика навчання--Навчальні видання для вищої школи Загальноосвітні школи--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): викладання риторики -- преподавание риторики -- обучение риторики -- уроки риторики -- практичні заняття -- практические занятия -- лабораторні заняття -- лабораторные занятия -- самостійна робота -- самостоятельная работа -- мовні жанри -- речевые жанры Анотація: Навчально-методичний комплекс вивчення дисципліни "Методика навчання риторики в школі", методичні матеріали відомих фахівців з проблематики риторичної освіти. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Нищета, В. А. \авт., уклад.\; Міністерство освіти і науки УкраїниБердянський державний педагогічний університет Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: umil/2016/3 Журнал 2016р. N 3 Голуб, Н. Роль і місце цінностей у навчанні української мови в школі : (на матеріалі синтаксису й пунктуації у 8 - 9 класах) / Н. Голуб. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Формування мотивації учіння : (на матеріалі навчання словосполучення й синтаксису простого речення у 8-му класі) / В. Новосьолова. - С.7-11. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Пообразний аналіз: зміст, загальні принципи, види характеристик / Ю. Бондаренко. - С.12-18. - Л-ра в кінці ст. Владимирова, В. Духовний світ родини Кулішів у романі Івана Корсака "Перстень Ганни Барвінок" / В. Владимирова. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст. Кучеренко, І. Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти / І. Кучеренко. - С.22-28. - Л-ра в кінці ст. Семенів, Н. Формування ІКТ-компетентності вчителя-словесника у сучасному освітньому просторі / Н. Семенів. - С.29-32. - Л-ра в кінці ст. Веретільник, Л. Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків : (урок української мови, 5 клас) / Л. Веретільник. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Танська, Н. Культура спілкування по телефону та смс-повідомлення / Н. Танська. - С.37-38. - Л-ра в кінці ст. Нищета, В. Формування риторичних умінь і риторичної компетентності учнів основної школи : програма дослідно-експериментального навчання української мови / В. Нищета. - С.39-48 Слово про колегу. Скуратівський Леонід Вітальйович : (до 70-річчя з дня народження). - С.49-50 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Нищета, В. Формування риторичних умінь і риторичної компетентності учнів основної школи [] : програма дослідно-експериментального навчання української мови / В. Нищета> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2016. - N 3. - С. 39-48 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: umil/2017/5 Журнал 2017р. N 5 Фасоля, А. Методичний коментар щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням змін у навчальних програмах : (2017 - 2018 навчальний рік) / А. Фасоля. - С.2-6 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова 5-9 класи. - С.7-35 Бондаренко, Н. Проектна діяльність учнів на уроках української мови / Н. Бондаренко. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Галаєвська, Л. Удосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів 8-9 класів на уроках розвитку мовлення / Л. Галаєвська. - С.41-44. - Бібліогр. в кінці ст. Овдійчук, Л. Павло Грабовський як особистість: вивчення біографії письменника у загальноосвітній школі та ВНЗ за першоджерелами на основі критичного мислення / Л. Овдійчук. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст. Бондаренко, Ю. Метод лекції: загальнодидактична та методико-літературна спеціфіка / Ю. Бондаренко. - С.53-56. - Бібліогр. в кінці ст. Нищета, В. Про риторику просто : освітні діалоги з уявним співрозмовником / В. Нищета. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст. Шестак, О. Родинне свято "Вічний дарунок - хустина квітчаста" / О. Шестак. - С.62-64. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Нищета, В. Про риторику просто [] : освітні діалоги з уявним співрозмовником / В. Нищета> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2017. - N 5. - С. 57-61. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Риторика--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |