Шифр: otrd/2017/1
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 1
Зміст:
Шевців, З. М. Педагогічні умови формування соціально-педагогічної компетентності у майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної освіти / З. М. Шевців. - С.5-9. - Л-ра в кінці ст.
Мельник, М. Ю. Проблема обдарованості в теорії і практиці вітчизняної педагогіки в першій половині ХХ століття / М. Ю. Мельник. - С.10-13. - Л-ра в кінці ст.
Дідик, Л. А. Система методичного забезпечення інноваційного навчального закладу / Л. А. Дідик, К. Г. Постова. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст.
Маслюк, А. М. Творчість Тараса Шевченка крізь призму матеріалістичних поглядів Г. Костюка та психоаналітичних С. Балея та Я. Яреми / А. М. Маслюк. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст.
Рева, О. М. Застосування уточненого варіанту методу розстановки пріоритетів для встановлення коефіцієнтів значущості оцінок 12-бальної шкали / О. М. Рева [та ін.]. - С.22-28. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Камишин В. В., Трушковський К. Ю., Баранова М. А.
Андросович, К. А. Проект інтерактивної психолого-педагогічної підтримки процесу соціалізації обдарованих старшокласників / К. А. Андросович. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст.
Волошина, А. Л. "Козацька світлиця" як осередок міжособистісного спілкування в українському етнокультурному просторі / А. Л. Волошина, Г. О. ОлійникЛ. Є. Сичевська. - С.34-42. - Л-ра в кінці ст.
Чудакова, В. П. Психологічні відмінності персоналу освітніх організацій з позитивною та негативною інноваційністю - показника конкурентоздатності / В. П. Чудакова. - С.43-51. - Л-ра в кінці ст.
Пастушенко, С. В. Шедеври народжуються на кінчиках дитячих пальчиків : (гурток "Умілі руки") / С. В. Пастушенко. - С.52-55
Лисиця, М. І. "Несерйозно про серйозне або математика - це круто!" : конкурсно-розважальна програма з математики / М. І. Лисиця. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст.
Чорний, О. В. Адміністративно-правове регулювання освіти здібних та обдарованих дітей в Австрії / О. В. Чорний, В. В. Ємець. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст.
Орехівський, Є. Ф. Я - обдарована особистість / Є. Ф. Орехівський, К. С. Комашко. - С.66-68
Соколовська, Н. Б. Аналіз зв'язків із засобами масової інформації та громадськістю інституту обдарованої дитини НАПН України у 2016 році / Н. Б. Соколовська. - С.69-72
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: otrd/2017/2
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 2
Зміст:
Брежнєва, О. Г. Концептуальні засади математичного розвитку дітей дошкільного віку: логіка реалізації технології "Інтегрованих дидактичних модулів" / О. Г. Брежнєва. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслюк, А. М. Проблема навчання та розвитку особистості / А. М. Маслюк. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Подшивайлов, Ф. М. Соотношение познавательной мотивации и мотивации овладения профессией как критерий построения типологии личности / Ф. М. Подшивайлов. - С.16-21. - Библиогр. в конце ст.
Шаповалов, Є. Б. Доцільність вивчення документів Європейського Союзу під час підготовки фахівців екологічного спрямування / Є. Б. Шаповалов. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповалов, В. Б. Обгрунтування доцільності розробки віртуальних навчальних середовищ STEAM на базі середовища ТОДОС / В. Б. Шаповалов. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевців, З. М. Лекція як засіб формування когнітивної компетенції майбутнього вчителя інклюзивного загальноосвітнього навчального закладу / З. М. Шевців. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичевська, Л. Є. Козак очима нашого сучасника / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник. - С.33-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Загальний дизайн емпіричного дослідження "Психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" як показник сформованості конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.38-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Школьнік, С. Я. Використання музичних фізкультхвилинок у дошкільному навчальному закладі / С. Я. Школьнік, Т. В. Бесшапошникова, З. Д. Ланцюженко. - С.48-50
Прохорчук, Т. П. Показникова і логарифмічна функції : (урок з алгебри, 11 клас) / Т. П. Прохорчук. - С.51-53
Федорова, Н. Ф. Обдаровані діти Німеччини / Н. Ф. Федорова. - С.54-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Стратійчук, Л. Л. Формування поля успішності як засіб розвитку обдарованих дітей / Л. Л. Стратійчук, В. В. Бурова. - С.58-64
Орехівський, Є. Ф. Радомишльський ліцей № 1 імені Т. Г. Шевченка / Є. Ф. Орехівський. - С.65-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Волошина, А. Л.
    "Козацька світлиця" як осередок міжособистісного спілкування в українському етнокультурному просторі [] / А. Л. Волошина, Г. О. Олійник, Л. Є. Сичевська // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 1. - С. 34-42. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Етнопсихологія
   Етнокультура


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Олійник, Г. О.; Сичевська, Л. Є.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: otrd/2017/3
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 3
Зміст:
Поліхун, Н. І. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України / Н. І. Поліхун, І. А. Сліпухіна, І. С. Чернецький. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Данілова, Л. В. Почуття милосердя як соціальна якість студентської молоді / Л. В. Данілова. - С.10- 13. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурова, В. В. Розвиток обдарованої особистості засобами інноваційних технологій / В. В. Бурова. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Сологуб, А. І. Винахідницька діяльність старшокласників на заняттях профільного креативного навчання / А. І. Сологуб. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Єзерська, Н. В. Дескриптори щастя обдарованих учнів підліткового віку як показники суб'єктивного благополуччя / Н. В. Єзерська. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичевська, Л. Є. Козацька спадщина як етнокультурний фундамент для сучасного виховання обдарованої особистості / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, А. П. Вплив батьківського виховання на професійний вибір фахівців інженерно-технічних спеціальностей / А. П. Карпенко. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Експериментальна перевірка "Моделі експертизи внутрішньої психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності" як засобу формування конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рібак, С. Б. Отличный конспект - это просто / С. Б. Рібак. - С.48-50. - Библиогр. в конце ст.
Прохорчук, Т. П. Вистава "У деякому королівстві - геометричній державі" / Т. П. Прохорчук. - С.51-54. - Библиогр. в конце ст.
Федорова, Н. Ф. Обдаровані діти в Угорщині / Н. Ф. Федорова. - С.55-60. - Библиогр. в конце ст.
Грицишина, Т. І. Інноваційна освіта - дошкільнятам / Т. І. Грицишина. - С.65-70
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Сичевська, Л. Є.
    Козак очима нашого сучасника [] / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 2. - С. 33-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Козацтво--Історія--Україна
   Етнокультура


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Олійник, Л. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: otrd/2017/4
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 4
Зміст:
Бургун, І. В. Особистісно зорієнтоване навчання як педагогічна умова становлення суб'єктності академічно обдарованих учнів / І. В. Бургун. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурова, В. В. Вплив технологічної культури керівника на імідж навчального закладу / В. В. Бурова. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Ф. Про педагогічну експертизу / Н. Ф. Федорова. - С.14-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєльська, Н. А. Експертно-оцінювальна анкета для визначення вчителем учнів з ознаками інтелектуальної та академічної обдарованості / Н. А. Бєльська. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичевська, Л. Є. Формування у молоді позитивного ставлення до козацтва, козацьких звичаїв і традицій / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Клібайс, Т. В. Вивчення впливу лексичних особливостей на суб'єкти з позитивним та негативним атрибутивними стилями / Т. В. Клібайс. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Формувальний експеримент впровадження авторської системи формування психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності (В. Чудакової) - компонента конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Харитончук, Г. І. Методичні підходи до організації діяльності з обдарованими дітьми у початковій ланці середньої освіти / Г. І. Харитончук. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумов, О. В. Навчальна програма "Кікбоксинг для розвитку дітей та молоді" / О. В. Наумов, В. В. Ємець. - С.44-53
Мадзігон, В. М. Роздуми над проектуванням освітньо-інформаційного середовища майбутнього для обдарованих дітей / В. М. Мадзігон. - С.54-58
Ткаченко, М. В. Соціальний підхід до створення системи професійної безпеки та охорони праці: науковий дискурс : (на прикладі галузей використання інформаційних технологій) / М. В. Ткаченко. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Сичевська, Л. Є.
    Козацька спадщина як етнокультурний фундамент для сучасного виховання обдарованої особистості [] / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 3. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Етнопедагогіка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Олійник, Л. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Сичевська, Л. Є.
    Формування у молоді позитивного ставлення до козацтва, козацьких звичаїв і традицій [] / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 4. - С. 27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Етнопедагогіка українська
   Національне виховання--Загальноосвітні школи--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Олійник, Л. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: otrd/2017/5
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 5
Зміст:
Рудницька, С. Ю. Проблема самопроектування особистості: психолого-герменевтичний підхід / С. Ю. Рудницька. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець. - С.11-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, С. І. Застосування технології програмованого навчання під час опанування прийомів долічного письма майбутніми художниками сакрального живопису / С. І. Горбань. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Колярова, А. О. Проблема тілесного досвіду особистості в психологічному дискурсі / А. О. Колярова. - С.18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичевська, Л. Є. Міжособистісне спілкування у "Козацькій світлиці" як чинник зародження прогресивних ідей / Л. Є. Сичевська. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Янковська, Л. М. Психологічний супровід інноваційної діяльності вчителя як чинник розвитку нової української середньої освіти / Л. М. Янковська. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Особливості формувального експкрименту та етапи впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудаковой) - компонента сформованості конкурентноздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальченко, О. П. Від проблеми до успіху: розв'язуємо задачі, граючись : (авторська технологія) / О. П. Гальченко. - С.37-39
Дроботенко, М. М. Практикум з підготовки та написання есе / М. М. Дроботенко. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовський, С. В. Особливості освіти країн Європи та освітні реалії України / С. В. Романовський. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Муранова, Н. П. Компетенції та компетентності в освіті / Н. П. Муранова, Н. Ф. Федорова. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Сичевська, Л. Є.
    Міжособистісне спілкування у "Козацькій світлиці" як чинник зародження прогресивних ідей [] / Л. Є. Сичевська // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 5. - С. 21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Етнопедагогіка українська

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)