Шифр: umil/2011/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст]. - К. : Укр. мова і л-ра в школі, 1997 - . - Виходит раз на два місяця
2011р. N 5
Зміст:
Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. ШелеховаН. І. Шинкарук. - С.2-6
Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р. : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук. - С.7-15
Новосьолова, В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова. - С.16-21. - Л-ра в кінці ст.
Ладоня, К. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови / К. Ладоня. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст.
Яценко, Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко. - С.27-29
Шевченко, З. М. Врубель - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури") / З. Шевченко. - С.30-36. - Л-ра в кінці ст.
Осницька, Т. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі / Т. Осницька. - С.37-43. - Л-ра в кінці ст.
Сафарова, Г. Міфи та легенди українців : підсумковий урок української літератури в 5 класі / Г. Сафарова. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст.
Державний стандарт базової і повної середньої освіти : проект. - С.53-61
Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови : академічний рівень / Г. Шелехова. - С.62-64
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)




    Таранік-Ткачук, К. В.
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах [] : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова, Н. І. Шинкарук // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 5. - С. 2-6
Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Шинкарук, Н. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)




    Таранік-Ткачук, К. В.
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р. [] : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 5. - С. 7-15
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шинкарук, Н. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)


Шифр: umlg/2013/9
   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст]. - К. : Пед. преса, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 9
Зміст:
Мержвинська, Любов. "Недаром звалась Пчілка - від бога трудівниця": сценарій театралізованої екскурсії по літературно-меморіальному музею Лесі Українки в селі Колодяжному / Л. Мержвинська. - С.65 : іл.
Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р. / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова. - С.2-13
Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р. / К. В. Таранік-Ткачук. - С.13-20
Задорожний, В. Традиція та інновації у формуванні літературного стандарту / В. Задорожний. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст.
Литвин, Л. Складні прикметники на позначення кольору / Л. Литвин. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст.
Соловець, Л. Фразеологізми як засіб оцінки ситуацій вербальної і невербальної комунікації в повістях Бориса Грінченка / Л. Соловець. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст.
Грицай, Л. Літературний процес в Україні кінця ХХ - початку ХХІ ст. : українська література, 11 клас / Л. Грицай. - С.37-45. - Л-ра в кінці ст.
Мартинова, М. Чіпка Варениченко - месник чи злочинець? : за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" українська література, 10 клас / М. Мартинова. - С.46-55. - Л-ра в кінці ст.
Джаджа, Н. Художній твір як явище мистецтва : українська література, 7 клас / Н. Джаджа. - С.56-57
Скорульська, Р. Композитор Микола Лисенко в житті Лесі Українки / Р. Скорульська. - С.58-61
Токарчук, Б. Засвоєння фразеологізмів за допомогою спеціальних прозових текстів / Б. Токарчук. - С.62-64
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)




    Таранік-Ткачук, К. В.
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 н. р. [] / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2013. - N 9. - С. 2-13
Рубрики: Загальноосвітні школи--Українська мова--Методика викладання

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)




    Таранік-Ткачук, К. В.
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р. [] / К. В. Таранік-Ткачук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2013. - N 9. - С. 13-20
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)


Шифр: rish/2014/12
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2014р. N 12
Зміст:
Кияновський, А. Школа гуманітарної праці: основні напрями освітньої діяльності / А. Кияновський. - С.3-7
Богуш, А. Передшкільна освіта в сучасному освітньому просторі / А. Богуш. - С.8-11. - Л-ра в кінці ст.
Голобородько, Є. Полікультурна освіта і виховання в умовах Школи гуманітарної праці / Є. Голобородько. - С.12-13. - Л-ра в кінці ст.
Таранік-Ткачук, К. Наука, Практика та Ентузіазм - складові успіху Школи гуманітарної праці / К. Таранік-Ткачук. - С.14-17
Плакида, Н. Метод проектів на уроці української літератури : під час вивчення життя і творчості Дмитра Марковича / Н. Плакида. - С.18-30. - Л-ра в кінці ст.
Фелющенко, І. Розвиток творчих здібностей школярів на уроках художньої культури / І. Фелющенко. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст.
Домарацька, С. Мультимедіа-презентації як засіб підвищення ефективності навчання хімії / С. Домарацька. - С.28-30. - Л-ра в кінці ст.
Бойко, Т. Проектна діяльність учнів з використанням ІКТ на уроці англійської мови / Т. Бойко. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст.
Вишневецька, Є. Складання віршів як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови / Є. Вишневецька. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст.
Полушкіна, Н. Інтернет-ресурси як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці німецької мови / Н. Полушкіна, К. Кулькіна. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст.
Мороз, О. Використання інформаційно-комп'ютерних технологій в початковій школі / О. Мороз. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст.
Трібушіна, С. Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії / С. Трібушіна. - С.48-51. - Л-ра в кінці ст.
Шавалда, Л. Музейна педагогіка: від традицій співпраці до використання нових педагогічних технологій / Л. Шавалда. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст.
Плакида, Н. Гуманістичний контекст уроків літератури : до 200-річчя Великого Кобзаря (сценарії заходів студії "Перлина слова") / Н. Плакида, В. Баденко. - С.57-63
Федяєва, О. Фрагмент уроку українського читання в 4-му класі / О. Федяєва. - С.64
Тригуб, С. Рекреаційні ресурси світу : розробка уроку географії для учнів 10-го класу / С. Тригуб. - С.65-68
Мороз, Т. Фрагмент уроку біології в 9-му класі / Т. Мороз. - С.69-70
Лихожон, Т. Фрагмент бібліотечного заняття в 6-му класі / Т. Лихожон. - С.71-72
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)




    Таранік-Ткачук, К.
    Наука, Практика та Ентузіазм - складові успіху Школи гуманітарної праці [] / К. Таранік-Ткачук // Рідна шк. - 2014. - N 12. - С. 14-17 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Навчальні заклади--Особистісно орієнтоване навчання--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)


Шифр: rish/2016/4
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2016р. N 4
Зміст:
Завлевський, Ю. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завлевський, І. ГавришА. Пугач. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст.
Бабічев, А. "Рухаємося вперед, усвідомлюючи: освіта і наука - фундамент розвитку успішної особистості, демократичного суспільства, процвітаючої нації" / А. Бабічев. - С.8-9
Бех, І. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-13. - Л-ра в кінці ст.
Прокопенко, І. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст.
Прокопенко, І. "Держава має забезпечити умови для розвитку зростаючої особистості, здатної в майбутньому розбудовувати освічену Україну, зміцнювати національну економіку та престиж країни на світовій арені" / І. Прокопенко. - С.19
Гриньова, В. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст.
Гриньова, В. "Понад усе сповідуємо віру в людяність, професіоналізм і зв'язок науки з практикою" / В. Гриньова. - С.25
Довженко, Т. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної просвіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст.
Довженко, Т. "Важливими якостями справжнього вчителя мають бути безмежна повага і любов до кожної дитини" / Т. Довженко. - С.31
Доценко, С. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38. - Л-ра в кінці ст.
Таранік-Ткачук, К. В. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. В. Таранік-Ткачук. - С.39-44. - Л-ра в кінці ст.
Рогова, В. "Досвід українських освітян і результати реалізації вітчизняних науково-педагогічних проектів заслуговують на більшу увагу і найширше впровадження" / В. Рогова. - С.44-45
Коваленко, О. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Сапрунова. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст.
Кириленко, С. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54. - Л-ра в кінці ст.
Даниленко, Г. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. ЩербаковаО. Щербаков. - С.55-59
Холтобіна, О. Використання здоров'язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр'єваВ. Зданюк. - С.60-64. - Л-ра в кінці ст.
Резван, О. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69. - Л-ра в кінці ст.
Ушмарова, В. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75. - Л-ра в кінці ст.
Шишенко, В. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання: теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-80. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)




    Таранік-Ткачук, К. В.
    Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі [] / К. В. Таранік-Ткачук // Рідна шк. - 2016. - N 4. - С. 39-44. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Психологія національна
Кл.слова (ненормовані):
ментальний код -- ментальный код -- інтелектуальна еліта -- интелектуальная элита

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)


Шифр: rish/2016/10
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2016р. N 10
Зміст:
Кияновський, А. Школа гуманітарної праці: розвиток інтелектуальної особистості, виховання патріота-громадянина / А. Кияновський. - С.3-10
Таранік-Ткачук, К. Авторські програми - шлях до успіху інноваційного навчального закладу / К. Таранік-Ткачук. - С.11-13. - Л-ра в кінці ст.
Тригуб, С. Використання мультимедійних технологій на уроках природознавства та географії / С. Тригуб. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст.
Бистрянцев, М. Створення інформаційно-освітнього простору загальноосвітньої школи / М. Бистрянцев. - С.19-24. - Л-ра в кінці ст.
Бойко, Т. Веб-сайт як засіб розвитку комунікативної компетентності старшокласників під час навчання англійської мови / Т. Бойко. - С.25-27. - Л-ра в кінці ст.
Койрах, О. Автентичні віршовані твори на уроках англійської мови / О. Койрах. - С.28-30. - Л-ра в кінці ст.
Полушкіна, Н. Інтернет-сайт як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови / Н. Полушкіна. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст.
Плакида, Н. Формування національної самосвідомості учнів на уроках української літератури : під час вивчення життя і творчості Уласа Самчука / Н. Плакида. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст.
Вишневецька, Є. Розвиток толерантності як активної життєвої позиції зростаючої особистості / Є. Вишневецька. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст.
Фелющенко, І. Викладання художньої культури в загальноосвітньому навчальному закладі: пошук підходів / І. Фелющенко. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст.
Алєксєєва, А. Курс "Класична греко-римська міфологія": зміст і особливості викладання в початковій школі / А. Алєксєєва. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст.
Шавалда, Л. Організація сімейних вечорів у контексті співпраці педагогів і батьків / Л. Шавалда. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст.
Кулькіна, К. Музей і школа: досвід та перспективи співпраці / К. Кулькіна. - С.54-57. - Л-ра в кінці ст.
Лихожон, Т. Бібліотечно-інформаційний центр - сучасна модель шкільної бібліотеки / Т. Лихожон. - С.58-61. - Л-ра в кінці ст.
Традиції давньогрецького театру : 5-11 класи програма курсу за вибором. Профіль естетичний. - С.62-73
Історія театрального мистецтва : 2 - 4 класи програма курсу за вибором. Профіль естетичний. - С.74-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)




    Таранік-Ткачук, К.
    Авторські програми - шлях до успіху інноваційного навчального закладу [] / К. Таранік-Ткачук // Рідна шк. - 2016. - N 10. - С. 11-13. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Педагогічні інновації--Загальноосвітні школи
   Методи навчання--Загальноосвітні школи


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)


Шифр: rish/2017/5/6
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2017р. N 5/6
Зміст:
Кремень, В. "Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм - ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу" / В. Кремень. - С.3-6
Мариновська, О. Сутність поняття "авторська школа": контент-аналіз / О. Мариновська. - С.7-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартиненко, С. Стратегії педагогічного спілкування: сутність та методика діагностування / С. Мартиненко, Н. Кипиченко. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Лавріненко, О. Міжнародна науково-педагогічна акція пам'яті Івана Зязюна / О. Лавріненко. - С.20
Степаненко, М. Ректор-новатор Іван Зязюн / М. Степаненко. - С.21-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Калініченко, Л. Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970 - 1990-ті рр.) / Л. Калініченко. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравцов, В. Методологічна культура як особистісно-професійна характеристика майбутнього вчителя / В. Кравцов. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Коптєва, О. Активність як критерій соціально-професійної зрілості учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. Коптєва. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Афійчук, Ю. Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею / Ю. Афійчук, Т. Шеремет. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Фещенко, С. Хто не знає історії, той не має майбутнього / С. Фещенко. - С.46-47
Каденюк, Л. Земля як феномен Всесвіту / Л. Каденюк. - С.48-50
Кузнєцов, Е. Аерокосмічна освіта в школі - запорука становлення інтелектуальної еліти нації / Е. Кузнєцов. - С.51-52
Таранік-Ткачук, К. Формування національно-патріотичної самосвідомості учнів засобами аерокосмічної освіти в умовах Нової української школи / К. Таранік-Ткачук. - С.53-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Агєєва, О. Організаційні та науково-методичні засади національно-патріотичного виховання учнів засобами аерокосмічної освіти / О. Агєєва. - С.57-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвиненко, О. Психологічний супровід інноваційної діяльності у школі: зміст та напрями реалізації / О. Литвиненко. - С.61-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Мошенець, В. Український Космос у творчості Лесі Українки / В. Мошенець. - С.65-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Мошенець, А. М. Філософія космосу. 9 клас. Програма курсу за вибором. Профіль: суспільно-гуманітарний / А. М. Мошенець. - С.69-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Сипліва, Л. Є. Віртуальний музей космонавтики. 7-й клас. Програма гуртка. Профіль: астрономія та інформаційно-комунікаційні технології / Л. Є. Сипліва. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)




    Таранік-Ткачук, К.
    Формування національно-патріотичної самосвідомості учнів засобами аерокосмічної освіти в умовах Нової української школи [] / К. Таранік-Ткачук // Рідна шк. - 2017. - N 5/6. - С. 53-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Національне виховання--Загальноосвітні школи--Україна
   Патріотичне виховання--Загальноосвітні школи--Україна

   Космічне середовище--Вивчення--Загальноосвітні школи

Кл.слова (ненормовані):
аерокосмічна освіта

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)