Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість обслуговування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу/Г. Б. Мунін [та ін.] ; під заг. ред. М. М. Поплавського, О. О. Гаца. - 2008
2.

Олифер В. Г. Компьютерные сети. Принципы, технологии, протоколы/В. Олифер, Н. Олифер. - 2010
3.

Сахно Є. Ю. Менеджмент сервісу: теорія та практика/Є. Ю. Сахно, М. С. Дорош, А. В. Ребенок. - 2010
4.

Лук'янов В. О. Організація готельно-ресторанного обслуговування/Лук'янов В. О., Мунін Г. Б.. - 2012
5.

Мальська М. П. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика)/М. П. Мальська, О. М. Гаталяк, Н. М. Ганич. - 2013
6.

Ткачук С. В. Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва/С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 7.-С.194-200
7.

Ткаченко Т. Формування системи менеджменту якості як умова забезпечення сталого розвитку бібліотеки/Т. Ткаченко // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -Київ:НБУВ, 2015. т.Вип. 42.-С.126-134
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)