Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологія торгівлі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
339.1(075.8)
Т33


   
    Теорія та практика торговельного обслуговування [] : навч. посібник / В. В. Апопій [та ін.] ; за ред. В. В. Апопія. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 496 с. - Бібліогр.: с. 279 . - ISBN 966-364-073-1 : 039.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42я73
Рубрики: Торгівля--Організація--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівля--Населення--Потреби--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
торгівельні послуги -- торговельне обслуговування населення -- системи трговельного обслуговування -- роздрібні торговельні підприємства -- управління товарним асортиментом -- психологія торгівлі -- продаж товарів -- форми продажу товарів -- торгівля на ринках -- реклама в магазині -- торговельні послуги -- якість торговельного обслуговування -- культура торгівлі -- імідж магазину -- дизайн магазину
Анотація: Організація та управління процесами формування системи торговельного обслуговування населення та її компонентів, дослідження психологічних аспектів продажу товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Апопій, В.В.; Міщук, І.П.; Рудницький, С.І.; Хом'як, Ю.М.
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

2.
316.6
С 78


    Стауффер, Дэвид.
    Sun: Секреты мегабренда Новой экономики [] = Business the Dell Way - Secrets of a New Economy Megabrand / Дэвид Стауффер. - М. : СмартБук, 2008. - 186 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0048-7 : 020.00 грн
УДК
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
мотивація успіху -- мотивация успеха -- реклама -- психология торговли -- психологія торгівлі -- мегабренд -- конфликт -- конфлікт -- досуг -- дозвілля
Анотація: Психологический инструментарий мотивации успеха в маркетинге, менеджменте и других видах деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВНБТ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВНБТ (1)
Знайти схожі

3.
334.722
Б54


    Беттджер, Фрэнк.
    Вчера неудачник - сегодня преуспевающий коммерсант [] / Ф. Беттджер. - М. : Фаир, 1995. - 224 с. - (Настольная книга бизнесмена). - ISBN 5-88641-033-3 : 309000.00 крб
УДК
ББК 65.09
Рубрики: Підприємництво--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
психология торговли -- психологія торгівлі -- планування -- планирование -- реклама у торгівлі -- реклама в торговле
Анотація: Являясь автобиографией и практическим руководством к действию одновременно, книга в увлекательной форме и на богатом фактическом материале рассказывает как добиться успеха в коммерции.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
658.8:005.32
Э64


    Энджел, Джеймс Ф..
    Поведение потребителей [] / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард ; [под ред.Л. Волковой ; пер. с англ. Т. Принцева и др.] = Consumer Behavior / James F. Engel, Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard. - Санкт-Петербург : Питер Ком, 1999. - 760 с. : рис., табл. - (Серия "Теория и практика менеджмента"). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Алф. указ.: с.750-759. - Примеч.: с. 704-715. - Термин. слов.: с. 716-749. - ISBN 5-314-00093-8 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Психологія--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
потребитель -- споживач -- модель поведения потребителя -- модель поведінки споживача -- психологичия торговли -- психологія торгівлі -- маркетинг торговли -- маркетинг торговли -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- консьюмеризм -- конс'юмеризм -- отношения потребителей -- відношення споживачів
Анотація: Классический учебник, анализирующий поведение потребителей, может стать настольной книгой для многих предпринимателей, менеджеров по маркетингу и рекламе, а также других специалистов предприятий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Блэкуэлл, Роджер Д.; Миниард, Пол У.; Волкова, Л. \ред.\; Принцева, Т. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\; Бугаев, М. \пер.\; Раевская, Д. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)