Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=традиционное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
371:37.014.5
П 84


    Якса, Н. В.
    Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти [Текст] / Н. В. Якса // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 235-255. - Бібліогр.: с. 254-255 . - ISBN 966-8456-83-9
УДК
ББК 74.20
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна
   
Кл.слова (ненормовані):
полікультурна освіта -- поликультурное образование -- освіта -- образование -- розвивальна освіта -- развивающее образование -- традиційна освіта -- традиционное образование -- раціоналістична освіта -- рационалистическое образование -- неінституційна освіта -- неинституционное образование -- педагогіка толерантності -- педагогика толерантности -- професійна культура -- профессиональная культура -- толерантність -- толерантность
Анотація: Дослідження вчення про розвиток особистості взагалі й індивідуально-професійного розвитку зокрема.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
37
Д86


    Д'юї, Джон.
    Досвід і освіта [] / Джон Д'юї ; [пер. з англ. М. Василечко]. - Л. : Кальварія, 2003. - 84 с. - ISBN 966-663-110-5 : 8.00 грн
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта--Теорія--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
традиційна освіта -- традиционное образование -- прогресивна освіта -- прогрессивное образование
Анотація: У праці "Досвід і освіта" видатний американський філософ, один із провідних представників прагматизму, творець педоцентричної теорії та методики навчання Джон Д'юї (1859-1952) викладає засади своєї освітньої теорії, аналізуючи переваги та недоліки т. зв. "прогресивної освіти" і "традиційної освіти".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Василечко, Марія \пер.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)