Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=655.41(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
655.41(075.8)
Т 35


    Теремко, Василь Іванович.
    Основні засади видавничого бізнесу [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 136 с. : рис., табл. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 127-134. - Л-ра: с. 135. - ISBN 978-966-8226-76-2 : 021.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа
   
Кл.слова (ненормовані):
видавнича продукція -- издательская продукция -- конкуреція -- конкуренция -- елементи потенціалу -- элементи потенциала -- нематеріальні ресурси -- нематериальные ресурсы -- організація видавничого бізнесу -- организация издательского бизнеса -- місія суб'єкта -- миссия субьекта -- стратегія суб'єкта -- стратегия субьекта -- тактика суб'єкта -- тактика субьекта -- особистість -- личность -- етичні аспекти -- этические аспекты -- ділова репутація -- деловая репутация
Анотація: Момент істини у видавничій справі пов'язаний із вибором чи ігноруванням споживачами видавничого продукту. А книжковий прилавок є полем випробовувань фахової спроможності видавця, його здатності мислити категоріями ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
655.41(075.8)
Л17


    Лазановський, Петро Петрович.
    Організація та економіка видавничої справи [] : навч.-метод. посібник / Лазановський П. П. - Л. : Магнолія 2006, 2007. - 152 с. : табл. - Слов. термінів: с. 144-148. - Л-ра: с. 149-150. - ISBN 966-8340-83-3 : 32.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа--Організація--Навчальні видання для вищої школи
   Видавнича справа--Економіка--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
книжковий бізнес -- книжный бизнес -- видавнича продукція -- издательская продукция -- расчет издательского асортимента -- розрахунок видавничого асортименту
Анотація: Методика розрахунку техніко-економічних показників книжкових видань в процесі організації книгодруку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
655.41(075.8)
Т35


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавничий маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. : рис., табл. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271. - ISBN 978-966-8226-84-7 : 32.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- книговидавнича справа -- книгоиздательское дело -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- маркетингове прогнозування -- маркетинговое прогнозирование -- маркетинговий комплекс видавництва -- маркетинговый комплекс издательства -- товарна політика видавництва -- товарная политика издательства -- видавнича продукція -- издательская продукция -- маркетингові комунікації видавництва -- маркетинговые коммуникации издательства -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- книжкова виставка -- книжная выставка -- семплінг -- сэмплинг -- брендинг
Анотація: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
655.41(075.8)
Т35


    Теремко, Василь Іванович.
    Основні засади видавничого бізнесу [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2010. - 133, [1] с. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 127-134. - Л-ра: с. 135. - ISBN 978-966-8226-76-2 : 25.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
видавничий бізнес -- издательский бизнес -- видавничий продукт -- издательский продукт -- ризики у видавничому бізнесі -- риски в издательском бизнесе -- етика видавничого бізнесу -- этика в издательском бизнесе
Анотація: У пропоноваму підручнику викладено проблематику видавничого бізнесу та осмислення основних його засад.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
655.41(075.8)
П18


    Партико, Зіновій Васильович.
    Основи видавничої справи [] : навч. посіб. / З. В. Партико. - 2-е вид., перероб. та допов. - Київ : Ліра-К, 2017. - 301, [3] с. : рис., табл. - Дод.: с. 245-299. - Літ.: с. 300-301. - ISBN 978-617-7507-54-2 : 261.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа--Інновації--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
видавнича справа -- розвиток книги -- розвиток періодики -- типометрія -- видавнича продукція -- видавнича діяльність -- документи видавничої справи -- комп'ютеризація видавничої справи
Анотація: Описано складові теорії видавничої справи, роль книги й періодики в житті суспільства, типометрію, будову оригіналів та видавничої продукції, її типологію.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)