Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дічек, Н. П.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Дічек, Н. П.
    З історії соціального виховання: до започаткування в українському радянському шкільництві колективних форм організації життєдіяльності дітей [] / Н. П. Дічек // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N 3. - С. 71-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Історія соціальної педагогіки

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Дічек, Н. П.
    До історії соціального виховання: школа радості Н.Шульмана і С.Рівеса (початок 20-х років ХХ ст.) [] / Н. П. Дічек // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N 4. - С. 93-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціальна педагогіка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: shos/2011/4
   Журнал

Шлях освіти [Текст]. - К. : Пед. преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 4
Зміст:
Сухомлинська, О. В. Колектив і особистість у контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст.
Гірний, О. І. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / О. І. Гірний, М. М. Савчин. - С.5-10. - Л-ра в кінці ст.
Харченко, Т. Г. Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чинник гуманізації педагогічної освіти у Франції / Т. Г. Харченко. - С.11-18. - Л-ра в кінці ст.
Волик, Л. В. Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище / Л. В. Волик. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст.
Хоружий, Г. Ф. Вища освіта на шляху оптимізації / Г. Ф. Хоружий. - С.22-27. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Диференційований підхід до навчального процесу: спроба ретроаналізу / Н. П. Дічек. - С.28-33. - Л-ра в кінці ст.
Лашко, М. В. Становлення Марії Грінченко як педагога-просвітника / М. В. Лашко. - С.33-37. - Л-ра в кінці ст.
Квас, О. В. Світ дитинства епохи середньовіччя / О. В. Квас. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст.
Новицька, О. В. Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920 - 1924) / О. В. Новицька. - С.42-47. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Дічек, Н. П.
    Диференційований підхід до навчального процесу: спроба ретроаналізу [] / Н. П. Дічек // Шлях освіти. - 2011. - N 4. - С. 28-33. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Історія--Російська імперія, 19 ст.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: pips/2012/3
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Кравченко, Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім'ї та школи / Т. В. Кравченко. - С.5-10. - Л-ра в кінці ст.
Кофанова, О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова. - С.11-22. - Л-ра в кінці ст.
Терентьєва, Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєва. - С.22-27. - Л-ра в кінці ст.
Стецюк, К. В. Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Кожедуб, Л. Г. Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст.
Самбор, А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор. - С.36-39. - Л-ра в кінці ст.
Щекатунова, Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова. - С.40-48. - Л-ра в кінці ст.
Приходченко, К. І. Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко. - С.49-53. - Л-ра в кінці ст.
Жовтянська, В. В. Міфологія моди в просторі культури / В. В. Жовтянська. - С.53-60. - Л-ра в кінці ст.
Набок, М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок. - С.61-66. - Л-ра в кінці ст.
Вікторова, Л. В. Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах Польщі / Л. В. Вікторова. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Прояви диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті рр. ХХ ст. / Н. П. Дічек. - С.71-80. - Л-ра в кінці ст.
Скільський, Д. М. Вчення К. Д. Ушинського про народність виховання / Д. М. Скільський. - С.80-87. - Л-ра в кінці ст.
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.88-92
Карпенко, О. В. Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. СамчукО. В. Довгань. - С.93-98. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: shos/2012/3
   Журнал

Шлях освіти [Текст]. - К. : Пед. преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Радул, В. В. Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя / В. В. Радул. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст.
Богданова, Н. Г. Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова. - С.7-11. - Л-ра в кінці ст.
Першукова, О. О. Багатомовна освіта школярів Іспанії / О. О. Першукова. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст.
Чернишова, Є. Р. Досвід міжнародного співробітництва у формуванні кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Р. Чернишова. - С.17-23. - Л-ра в кінці ст.
Онаць, О. М. Самореалізація інноваційного управлінського потенціалу керівника ЗНЗ / О. М. Онаць. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст.
Богуславський, М. В. Педагогічний світогляд О. І. Герцена : до 200-річчя від дня народження / М. В. Богуславський. - С.30-34. - Л-ра в кінці ст.
Бойко, А. М. Еволюція взаємин Г. Ващенка й А. Макаренка: ретроспектива і проекція на сучасність / А. М. Бойко. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П. Дічек. - С.40-46. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Дічек, Н. П.
    Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття [] / Н. П. Дічек // Шлях освіти. - 2012. - N 3. - С. 40-46. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Дефектологія--Історія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.


    Дічек, Н. П.
    Прояви диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті рр. ХХ ст. [] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2012. - N 3. - С. 71-80. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Педагогіка--Історія--Україна, 20-ті рр. 20 ст.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: pips/2013/4
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 4
Зміст:
Кокерилл, А. Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерилл. - С.5-15. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек. - С.15-23. - Л-ра в кінці ст.
Сметанський, М. І. Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський. - С.23-30. - Л-ра в кінці ст.
Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач. - С.31-41. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.42-49. - Л-ра в кінці ст.
Луговий, В. І. Звязок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.50-58. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. ВолинськийЛ. П. Ткачова. - С.58-64. - Л-ра в кінці ст.
Романенко, Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко. - С.65-73. - Л-ра в кінці ст.
Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин. - С.74-81. - Л-ра в кінці ст.
Шамне, А. В. Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне. - С.82-89. - Л-ра в кінці ст.
Карпенко, О. В. Корпоративна культура у сфері надання освітніх послуг вищими навчальними закладами Російської Федерації / О. В. Карпенко, Л. І. СамчукО. В. Кривоносова. - С.90-96. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Дічек, Н. П.
    Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики [] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2013. - N 4. - С. 15-23. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Педагоги українські
   Екологічне виховання


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог, публіцист, письм., поет ; 1918 - 1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
37(477)(091)"18/19"
Д50


   
    Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX-перша третина XXст.) [] : монографія / [Сухомлинська О. В. та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2013. - 637, [3] с. : табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 978-966-644-361-1 : 264.00 грн
УДК
ББК 74г(4УКР)
Рубрики: Шкільна педагогіка--Історія--Україна, кін. 19 - перша третина 20 ст.--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
українська педагогіка школи -- украинская педагогика школы -- диференціація шкільного навчання -- дифференциация школьного обучения -- типи українських шкіл -- типы украинских школ -- диференційований підхід до шкільних книг -- дифференцированный подход к школьным книгам -- навчально-виховний процес в українській школі -- учебно-воспитательный процесс в украинской школе -- школи для нацменшин -- школы для нацменьшинств -- російські школи -- русские школы
Анотація: Розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища в педагогічній дійсності кінця 19 - першої третини 20 століття.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сухомлинська, О. В.; Дічек, Н. П.; Березівська, Л. Д.; Гупан, Н. М.; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
Шифр: pips/2014/2
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2014р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на 2014 р.: доповідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-13
Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентністного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. СлюсаренкоЖ. В. Таланова. - С.14-24. - Л-ра в кінці ст.
Савченко, О. Я. Упровадження компетентністного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-32. - Л-ра в кінці ст.
Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст.
Ільченко, В. Р. Компетентністна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / І. Д. Бех. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. ТопузовВ. П. Волинський. - С.52-57. - Л-ра в кінці ст.
Татенко, В. О. Суб'єктна парадигма в українській та російській психології: історія, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-75. - Л-ра в кінці ст.
Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-83. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-90. - Л-ра в кінці ст.
Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-98. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Дічек, Н. П.
    Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень [] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2014. - N 2. - С. 67-75. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Освіта--Історія--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: pips/2014/3
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2014р. N 3
Зміст:
Луговий, В. І. Міжнародна стандартна класифікація освіти: галузі освіти та підготовки (засадничий аналіз та алгоритм застосування) / В. І. Луговий. - С.5-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Зязюн, І. А. Система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі педагогічної діяльності й дії вчителя / І. А. Зязюн. - С.18-27
Максименко, С. Д. Лідерство як функція професійної психологічної компетентності особистості / С. Д. Максименко. - С.28-33
Григоровська, Л. В. Соціально-психологічна компетентність педагога як рефлексивний механізм утілення дитиноцентризму в освіті / Л. В. Григоровська. - С.33-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Полонська, Т. К. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні іноземних мов учнів профільної школи / Т. К. Полонська. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Д. Гуманістична модель виховання в межах теоретичного дискурсу / І. Д. Бех. - С.46-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Романенко, Ю. А. Інтерпретація та аналіз результатів моніторингу у ВНЗ / Ю. А. Романенко. - С.55-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Ничкало, Н. Г. Тадеуш Вацлав Новацький - творець педагогіки праці / Н. Г. Ничкало. - С.68-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Питання здібностей школярів як галузь в українській педагогічній психології 1960-х рр. / Н. П. Дічек. - С.79-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Пригоровська, Л. В. Змітнівське училище в Сосниці / Л. В. Пригоровська. - С.91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Відійшов у вічність учитель учителів Іван Андрійович Зязюн. - С.97-98
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Дічек, Н. П.
    Питання здібностей школярів як галузь в українській педагогічній психології 1960-х рр. [] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2014. - N 3. - С. 79-91. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Педагогічна психологія--Історія--Україна
   Здібності--Розвиток


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорій Силович (психолог ; 1899 - 1982) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: pips/2014/4
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2014р. N 4
Зміст:
Кремень, В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-10
Луговий, В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.11-20. - Л-ра в кінці ст.
Панок, В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок. - С.21-29. - Л-ра в кінці ст.
Ляшенко, О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.30-35. - Л-ра в кінці ст.
Телелим, В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень / В. М. Телелим, Ю. І. Приходько. - С.36-43. - Л-ра в кінці ст.
Гаврилюк, С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів / С. М. Гаврилюк. - С.44-49. - Л-ра в кінці ст.
Ткаченко, А. В. Трудова комуна Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду / А. В. Ткаченко. - С.50-57. - Л-ра в кінці ст.
Гриньова, М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко. - С.57-63. - Л-ра в кінці ст.
Жданова-Неділько, О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка / О. Г. Жданова-Неділько. - С.63-70. - Л-ра в кінці ст.
Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун. - С.71-75. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60 - 70-ті рр. ХХ ст.) / Н. П. Дічек. - С.76-87. - Л-ра в кінці ст.
Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом / О. В. Карпенко, Л. І. СамчукВ. Є. Бжеська. - С.88-100. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Дічек, Н. П.
    Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60 - 70-ті рр. ХХ ст.) [] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2014. - N 4. - С. 76-87. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Педагогічна психологія
   Освіта--Історія--Україна, 1960 - 1970


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: pips/2015/2
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 2
Зміст:
Сухомлинська, О. В. Громадянське виховання і сучасна освіта: від здобутого - до нових акцентів і наголосів / О. В. Сухомлинська. - С.5-13. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Державницьке виховання як суспільно-освітній пріоритет / І. Д. Бех. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. М. Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та ін.]. - С.18-26. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Волинський В. П., Чорноус О. В., Красовський О. С.
Щербак, О. І. Психолого-педагогічні засади професійного розвитку і саморозвитку педагога професійного навчання в контексті освіти впродовж життя / О. І. Щербак. - С.27-34. - Л-ра в кінці ст.
Слюсаревський, М. М. Громадянська компетентність старшокласників у контексті викликів суспільної самоорганізації / М. М. Слюсаревський. - С.35-44. - Л-ра в кінці ст.
Загірняк, М. В. Якість математичної підготовки випускників шкіл versus система визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання / М. В. Загірняк, В. М. Усатюк. - С.45-57. - Л-ра в кінці ст.
Мусатов, С. О. Психологічні знання для старшокласників / С. О. Мусатов. - С.58-65. - Л-ра в кінці ст.
Позняк, Т. М. Розвиток творчих здібностей дитини / Т. М. Позняк. - С.66-73. - Л-ра в кінці ст.
Помиткін, Е. О. Академік І. А. Зязюн: духовний потенціал і життєва позиція особистості / Е. О. Помиткін, Л. В. Поміткина. - С.74-77. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Рецепція в порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних дослідженнях: методологічні аспекти / Н. П. Дічек. - С.78-87. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Дічек, Н. П.
    Рецепція в порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних дослідженнях: методологічні аспекти [] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2015. - N 2. - С. 78-87. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Педагогічні дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
Шифр: pips/2015/4
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 4
Зміст:
Кремень, В. Г. Формування глобально конкурентоспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти / В. Г. Кремень. - С.5-10
Луговий, В. І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В. І. Луговий, О. М. СлюсаренкоЖ. В. Таланова. - С.11-21. - Л-ра в кінці ст.
Култаєва, М. Д. Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? / М. Д. Култаєва. - С.23-29. - Л-ра в кінці ст.
Мокін, Б. І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України / Б. І. Мокін. - С.30-37. - Л-ра в кінці ст.
Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему / О. І. Ляшенко. - С.38-43. - Л-ра в кінці ст.
Сидоренко, О. Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід / О. Л. Сидоренко. - С.44-49. - Л-ра в кінці ст.
Вітренко, Ю. М. Освіта як послуга: економічний аспект / Ю. М. Вітренко. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. М. Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та ін.]. - С.54-60. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Волинський В. П., Чорноус О. В., Красовський О. С., Топузов М. О.
Штомпель, Г. О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни / Г. О. Штомпель. - С.61-69. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки) / Н. П. Дічек. - С.70-81. - Л-ра в кінці ст.
Грудініна, Н. Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації / Н. Д. Грудініна. - С.82-88. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)