Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Скибінський, Станіслав Володимирович$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
65.050.24я73
С42


    Скибінський, Станіслав Володимирович.
    Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування
   
Кл.слова (ненормовані):
система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
Г65


    Гончарук, Яків Андрійович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Львів. комерц. акад. - Київ : КНЕУ, 2002. - 314 с. - Л-ра: с. 307-313. - ISBN 966-574-337-6 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
стратегія маркетингу -- анкета -- планування маркетингу -- конкуренція -- контроль і ревізія
Анотація: 1500 запитань теоретичного та практичного спрямування з 20-ти тем дисципліни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Павленко, Анатолій Федорович; Скибінський, Станіслав Володимирович; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університетЛьвівська комерційна академія
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)