Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=культура сервісного управління<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
338.46(075.8)
М79


    Моргулець, Оксана Борисівна.
    Менеджмент у сфері послуг [] : навч. посібник / О. Б. Моргулець. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 383, [1] с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-611-01-0304-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Мененджмент--Сфера послуг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сфера услуг -- сфера послуг -- сфера послуг як об'єкт управління -- сфера услуг как объект управления -- послуги як товар -- услуги как товар -- основні види послуг -- основные виды услуг -- ринок послуг України -- рынок услуг Украины -- конкуренція на ринку послуг -- конкуренция на рынке услуг -- особливості менеджменту у сфері послуг -- особенности менеджмента в сфере услуг -- планування діяльності сервісного підприємства -- планирование деятельности сервисного предприятия -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- процес організації менеджменту -- процесс организации менеджмента -- мотивація як функція менеджменту -- мотивация как функция менеджмента -- управлінський контроль сервісного підприємства -- управленческий контроль сервисного предприятия -- розвиток підприємств сфери послуг -- развитие предприятий сферы услуг -- прийняття управлінських рішень у сфері послуг -- принятие управленческих решений в сфере услуг -- комунікаційні процеси у сфері обслуговування -- коммуникационные процессы в сфере обслуживания -- формування колективу сервісного підприємства -- формирование коллектива сервисного предприятия -- влада в управлінні -- власть в управлении -- лідерство в управлінні -- лидерство в управлении -- культура сервісного управління -- культура сервисного управления
Анотація: Розглянуто теоретичні засади сервісного менеджменту, його специфіку, цілі, завдання і методи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)