Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг органічної продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Дудар, Тарас Григорович.
    Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції [] / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар // Економіка АПК. - 2017. - N 7. - С. 46-53 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Продовольча безпека--Ринок (екон.)--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг органічної продукції -- органічна сільськогосподарська продукція -- екологічний маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шумейко, Оксана Тарасівна; Дудар, Володимир Тарасович

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Ларіна, Ярослава.
    Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [] / Я. Ларіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 27-35 : рис. - Джерела: с. 34-35 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Органічна продукція--Споживання
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів -- маркетинг органічної продукції -- здорове харчування -- ринок органічної продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)