Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг підприємств<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.14:005*М
М50


    "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", міжнародна науково-практична конференція (2 ; 2014 ; Житомир).
    Збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", 22-24 травня 2014 року [] = Business entities management: development problems and perspectives / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Департамент економ. розвитку, торг. та міжнар. співробітництва Житомир. облдержадмін., Нац. ун-т харч. технологій [та ін. ; редкол.: О. В. Скидан та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2014. - Літ. в кінці ст. - ISBN 978-966-683-409-9 : 30.00 грн
    Зміст:
Веремейчик, Ганна Анатоліївна. Організація маркетингової діяльності на ДП "Житомирський лікеро-горілчаний завод" / Г. А. Веремейчик. - С .57-60. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Марченко, Катерина Сергіївна. Особливості застосування прийняття господарських рішень підприємствами добувної промисловості Житомирщини / К. С. Марченко. - С .111-114 : табл.
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Господарська діяльність--Менеджмент--Наукові видання
   Житомирська область--Підприємства--Господарська діяльноість--Менеджмент -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- управление предприятием -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- інвестиційна політика -- инвестицмионная политика -- інтернет-магазини -- интернет-магазины -- оперативний менеджмент -- оперативній менеджмент -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- маркетинг підприємств -- маркетинг предприятий -- страхування ризиків -- страхування рисков -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- екологічні інвестицїї -- экологические инвестиции -- стратегічний аудит -- стратегический аудит -- податковий облік -- налоговій учет -- фінансова звітність -- финансовая отчетность -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: Науково-теоретичні та практичні проблеми розвитку менеджменту суб'єктів господарювання різного організаційно-правового статусу, зокрема на підприємствах Житомирщини.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скидан, О. В. \ред.\; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Федулова, І. В. \ред.\; Харчишина, О. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; Департамент економічного розвидку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської обласної державної адміністрації; Національний університет харчових технологій
Примірників всього: 2
КР (1), ВВ (1)
Свободны: КР (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.1/.8*M
С89


    "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі", всеукраїнська науково-практична конференція (2 ; 2014 ; Житомир).
    Збірник матеріалів II Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі", 18-20 грудня 2014 року [] / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Департамент пром-сті, розвитку інфраструктури та туризму Житомир. облдержадмін. ; [редкол.: О. В. Скидан, Г. М, Тарасюк, І. В. Федулова]. - Житомир : ЖДТУ, 2014. - 288, [2] с. : табл. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 978-966-683-386-3 : 37.00 грн
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Підприємництво--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- маркетинг підприємств -- маркетинг предприятий -- підприємства в умовах глобалізації -- предприятия в условиях глобализации -- логістична діяльність -- логистическая деятельность -- менеджмент туризму -- менеджмент туризма -- економічний аналіз -- экономический анализ
Анотація: Висвітлено теоретичні та практичні аспекти розвитку менеджменту, маркетингу та логістики на підприємствах різного організаційно-правового статусу, що віднайшли відображення у матеріалах і виступах учасників під час роботи ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів в Житомирському державному технологічному університеті.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скидан, О. В. \ред.\; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Федулова, І. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; Департамент промисловості, розвитку інфраструктури та туризму Житомирської обласної державної адміністрації
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)