Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ступенева освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
378.1
П 84


   
    Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку [] / за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюка [та ін.]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - 322 с. : табл. - ISBN 966-8456-83-9 : 025.00 грн
    Зміст:
Дубасенюк, О. А. Концептуальні моделі педагогічної освіти : наукові пошуки та здобутки / О. А. Дубасенюк. - С .8-29. - Бібліогр.: с. 28-29
Кл.слова: педагогічна освіта, професійно-педагогічна підготовка, педагогічна діяльність
Осадчий, М. М. Тенденції розвитку національних освітніх систем / М. М. Осадчий, О. М. Спірін. - С .30-50. - Бібліогр.: с. 48-50
Кл.слова: національна освіта, освіта, інформаційне суспільство
Сидорчук, Н. Г. Модель системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору / Н. Г. Сидорчук. - С .51-67. - Бібліогр.: с. 67
Кл.слова: вища освіта, педагогічна освіта, професійно-педагогічна підготовка
Вітвицька, С. С. Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноевропейських країн, США та України / С. С. Вітвицька. - С .68-99. - Бібліогр.: с. 99
Кл.слова: педагогічна освіта, вища освіта
Дубасенюк, О. А. Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи / О. А. Дубасенюк. - С .100-173. - Бібліогр.: с. 170-173 : табл.
Кл.слова: виховна діяльність, педагогічна діяльність, педагогічні уміння, педагогічний стаж, самооцінка, професійно-педагогічна підготовленість, факторний аналіз
Антонова, О. Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості / О. Є. Антонова. - С .174-215. - Бібліогр.: с. 213-214 : табл.
Кл.слова: педагогічна обдарованість, обдарованість, творчі здібності, креативність, педагогічні здібності, здібності, професійна спрямованість
Яценко, С. Л. Модель особистісно орієнтованого навчання: обгрунтування структури та сутності компонентів / С. Л. Яценко. - С .215-234. - Бібліогр.: с. 232-234
Кл.слова: освіта, особистісна орієнтація, особистісно орієнтоване навчання
Якса, Н. В. Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти / Н. В. Якса. - С .235-255. - Бібліогр.: с. 254-255
Кл.слова: полікультурна освіта, освіта, розвивальна освіта, традиційна освіта, раціоналістична освіта, неінституційна освіта, педагогіка толерантності, професійна культура, толерантність
Калінін, В. О. Теоретичні засади моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур / В. О. Калінін. - С .256-273. - Бібліогр.: с. 273 : табл.
Кл.слова: професійна компетентність, освіта
Костюшко, Ю. О. Модель підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії у ситуації конфлікту / Ю. О. Костюшко. - С .274-293. - Бібліогр.: с. 291-293
Кл.слова: професійна діяльність, психолого-педагогічна підготовка, педагогічні технології, тренінги, конфлікти
Єремєєва, В. М. Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя / В. М. Єремєєва. - С .294-301. - Бібліогр.: с. 301
Кл.слова: інноваційні технології, професійно-педагогічна освіта, підготовка майбутніх учителів
Спірін, О. М. Моделювання кредитно-модульної системи підготовки вчителя у вигляді спільного європейського освітнього проекту / О. М. Спірін. - С .302-315. - Бібліогр.: с. 315 : табл.
Кл.слова: кредитно-модульна система, ТЕМПУС-ТАСІС
УДК
ББК 74.580
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Підготовка майбутніх учителів
   Освіта зарубіжних країн--США--Франція--Англія

   
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна обдарованість -- педагогическая одаренность -- освітні системи -- образовательные системы -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно оиентированное обучение -- ступенева освіта -- поэтапное образование -- інноваційні технології -- инновационные технологии
Анотація: Сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378:005.591.6*М
І-66


   
    Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи [] : монографія / [П. Ю. Саух та ін. ; за ред. П. Ю. Сауха]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 444 с. : рис., табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Ім. покажч.: с. 443. - ISBN 978-966-485-097-8 : 50.00 грн
УДК
ББК 74.584
Рубрики: Вища освіта--Інновації--Наукові видання
   Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Інновації -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- освітні інновації -- образовательные инновации -- європейська освіта -- европейское образование -- ступенева освіта -- полікультурна підготовка -- поликультурня подготовка -- юридична клініка -- юридическая клиника -- студентський євроклуб ЖДУ -- студенческий евроклуб ЖДУ
Анотація: Аналіз загальних інноваційних тенденцій в контексті євроінтеграційних і глобалізаційних світових процесів у сфері вищої, зокрема й педагогічної, освіти. Представлено наукові та практичні здобутки Житомирської філософської і науково-педагогічної шкіл Поліського регіону.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Саух, П. Ю.; Антонова, О. Є.; Березюк, О. С.; Вітвицька, С. С.; Саух, П. Ю. \ред.\; Вища освіта. Вищі учбові заклади 12.05; Житомирський державний університет ім. І. Франка \про нього\
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

3.
377.1(075.8)
Т33


   
    Теорія і методика професійної освіти [] : навч. посібник / [З. Н. Курлянд та ін.] ; за ред. З. Н. Курлянд. - К. : Знання, 2012. - 390, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 361-376. - Дод.: с. 377-388. - Ім. покажч.: с. 389-390. - ISBN 978-966-346-908-9 : 72.00 грн
УДК
ББК 74.5я73
Рубрики: Освіта--Професійна освіта--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- профессиональное образование -- правові засади професійної освіти -- правовые основы профессионального образования -- ступенева освіта -- ступенчатое образование -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- професійна школа -- профессиональная школа -- заклади професійної освіти -- учреждения профессионального образования -- виховний процес -- воспитательный процесс -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- дидактика професійної освіти -- дидактика профессионального образования -- навчальна діяльність студентів -- учебная деятельность студентов -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- виробниче навчання -- производственное обучение -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- педагогічна культура викладача -- педагогическая культура преподавателя -- науково-педагогічне дослідження -- научно-педагогическое исследование -- педагогічне наставництво -- педагогическое наставничество
Анотація: Розкриваються наукові засади, мета, завдання і принципи професійної освіти, особливості педагогічного процесу у професійній школі різних ступенів (ПТУ, коледжі, технікуми, ВНЗ), що забезпечують як середню фундаментальну професійну підготовку, так і підготовку фахівців вищої кваліфікації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Курлянд, З. Н.; Бартєнєва, І. О.; Богданова, І. М.; Галіцан, О. А.; Курлянд, З. Н. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)