Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристичні фірми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
75.814
Я64


    Яновская, Н. В.
    Туризм: организация и учет [] / Н. В. Яновская. - 2-е изд., перераб. - Харьков : Фактор, 2000. - 229 с. : табл. - (Библиотека "Фактора"). - Прил.: с. 52-229. - 7.80 р.
ББК 75.814
Рубрики: Туристична діяльність--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
туристические фирмы -- туристичні фірми -- безопасность туристов -- безпека туристів -- внутренний туризм -- внутрішній туризм -- международный туризм -- міжнародний туризм -- гостиничные услуги -- готельні послуги -- права туристов -- права туристов -- обязанности туристов -- обов'язки туриста -- турпродукт -- турфирма -- турфірма -- туристическое законодательство -- туристичне законодавство
Анотація: Изложены основные требования, предъявляемые к организации и осуществлению деятельности туристическими фирмами.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
338.48:658.8](477)(075.8)
С50


    Смирнов, І. Г.
    Маркетинг у туризмі [] : навч. посіб. / Смирнов І. Г. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : КНУ ім. Тараса Шевченка, 2016. - 251, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 209-210. - Дод.: с. 211-251. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433я73
Рубрики: Туризм--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
туристичні фірми -- туристичний ринок -- попит в туризмі -- комунікації в туризмі -- міжнародний туризм -- інновації в туризмі -- туристичні кластери -- сакральний туризм
Анотація: Розкрито специфіку маркетингу сталого туризму; особливості ринку споживачів, рекламної діяльності та цінової політики; конкурентоспроможність та новітні інноваційні напрями маркетингу в туризмі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
АБ (1)
Свободны: АБ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)