Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=эмпирическое мышление<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
1(091)(430)
К19


    Кант, Іммануїл.
    Критика чистого розуму [] = Kritik der reinen vernunft / Іммануїл Кант ; пер. з нім., прим. Ігоря Бурковського ; [ред. Станіслав Вишенський ; передм. Анатолія Лоя]. - К. : Юніверс, 2000. - 504 с. - (Філософська думка). - Прим.: с. 483-490. - Слов.: с. 491-494. - ISBN 966-7305-32-5 : 37.80 грн
УДК
ББК 87.3(4НІМ)
Рубрики: Філософія німецька--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
емпіричні знання -- эмпирические знания -- априорные знания -- апріорні знання -- буття Бога -- бытие Божие -- космологічна діалектика -- космологическая диалектика -- космогологічні ідеї -- космогологические идеи -- чистий розум -- чистый разум -- космологія -- космология -- трансцендентальна діалектика -- трансцендентальная диалектика -- ідеалізм -- идеализм -- емпіричне мислення -- эмпирическое мышление -- трансцендентальная дедукция -- трансцендентальна дедукція -- трансцендентальна аналітика -- трансцендентальная аналитика -- трансцендентальная логика -- трансцендентальна логіка -- трансцендентальна естетика -- трансцендентальная эстетика -- метафизика -- метафізика
Анотація: Книга славетного німецького філософа І. Канта (1724-1804) - його найвідоміший твір. З нього фактично бере початок німецька класична філософія, до нього зверталися і продовжують звертатися багато мислителів різних шкіл і напрямків.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бурковський, Ігор \пер.\; Вишенський, Станіслав \ред.\; Лой, Анатолій \авт. передм.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9:373
Д13


    Давыдов, Василий Васильевич.
    Виды обобщения в обучении. Логико-психологические проблемы построения учебных предметов [] / В. В. Давыдов ; Психол. ин-т, Рос. акад. образования. - Изд. 2-е. - М. : Пед. о-во России, 2000. - 479 с. - Лит.: с. 454-476. - ISBN 5-93134-060-2 : 19.05 грн
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання
   Школярі--Мислення--Розвиток--Наукові видання

   Дидактика--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
обобщение -- узагальнення -- рассудочно-эмпирическое мышление -- розсудливо-емпіричне мислення -- идеальное -- ідеальне -- емпіричне мислення -- эмпирическое мышление -- теоретическое мышление -- теоретичне мислення -- содержательное обобщение -- змістовне узагальнення -- теории мышления -- теорії мислення -- усвоение учебного материала -- засвоєння учбового матеріалу
Анотація: Исследование В. В. Давыдова содержит комплексный (психологический, дидактический и теоретико-познавательный) анализ мыслительных процессов обобщения, лежащих в основе образования понятий у школьников.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Виготський, Лев Семенович (психолог ; 1896 - 1934); Рубінштейн, Сергій Леонідович (психолог, філософ ; 1889 - 1960); Піаже, Жан (психолог, філософ ; 1896 - 1980); Психологический институт ; Российская академия образования
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.7
Д13


    Давыдов, Василий Васильевич.
    Проблемы развивающего обучения: опыт теоретического и экспериментального психологического исследования [] : [монография] / В. В. Давыдов ; Акад. пед. наук СССР. - М. : Педагогика, 1986. - 240 с. : портр. - (Труды действительных членов и членов-корреспондентов Академии педагогических наук СССР). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Прил.: с. 214-230. - Предм. указ.: с. 231-235. - Указ. имен: с. 236-238. - 1.60 р.
УДК
ББК 88.840.302
Рубрики: Розвивальне навчання--Психологічні дослідження--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
современная психология -- сучасна психологія -- психическое развитие детей -- психічний розвиток дітей -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- развивающее обучение -- розвивальне навчання -- эмпирическое мышление -- емпіричне мислення -- диалектико-материалистическая теория мышления -- діалектико-матеріалістична теорія мислення -- учебная деятельность младших школьников -- учбова діяльність молодших школярів -- психическое развитие младших школьников -- психічний розвиток молодших школярів
Анотація: Рассмотрены психолого-педагогические основания проблемы развивающего обучения, которые могут оказать влияние на создание методических средств реализации развивающего обучения в школьной практике.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Академия педагогических наук СССР
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)