Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=658.012.4(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
658.012.4(075.8)
Х 76


    Хомяков, Володимир Іванович.
    Менеджмент підприємства [] : навч. посібник / І. В. Хомяков. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Кондор, 2005. - 434 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 426-429. - ISBN 966-7982-56-4 : 042.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка піприємства
   Менеджмент підприємства

   
Кл.слова (ненормовані):
доринкове виробництво -- дорыночное производство -- ринкова економіка -- школи менеджменту -- функції менеджменту -- стратегічне планування -- оперативне планування -- мотивація -- внутріфірмовий контроль -- стилі керівництва -- стили руководства -- управлінські рішення -- модель управління запасами -- моделі економічного аналізу -- моделі лінійного програмування -- сітьовий графік трудових ресурсів -- сетевой график трудовых ресурсов -- параметри критичного шляху -- рішення в умовах невизначеності -- решение в условиях неопределенности -- ризик в біржовій торгівлі -- фактор часу -- фактор времени -- фінансовий важель -- ефективність інвестиційних проектів -- оцінка економічної системи -- гранична вартість капіталу -- граничная стоимость капитала -- аналіз ієрархій
Анотація: Загальні функції менеджменту, методика та умови прийняття управлінських рішень, процес внутрішньофірмового стратегічного управління.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.012.4(075.8)
Х76


    Хомяков, Володимир Іванович.
    Менеджмент підприємства [] : навч. посібник / В. І. Хомяков. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Кондор, 2009. - 434 с. : рис., табл. - Дод.: с. 407-425. - Л-ра: с. 426. - ISBN 966-7982-56-4 : 56.00 грн, 60.00 грн грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринкова економіка -- рыночная экономика -- школи менеджменту -- школы менеджмента -- функції менеджменту -- функции менеджмента -- керівництво менеджментом -- руководство менеджментом -- прийняття управлінських рішень -- принятие управленческих решений -- види управлінських рішень -- виды управленческих решений
Анотація: Теоретичні і практичні аспекти менеджменту, методика та умови використання основних управлінських моделей, методика оцінки потенціалу розвитку економічної системи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (2)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
658.012.4(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)