Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=глобальный рынок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Яценко, О.
    Ринкові перетворення та стратегічні пріорітети розвитку аграрного сектора економіки [] / О. Яценко // Україна: аспекти праці. - 2013. - N 2. - С. 41-47
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Викладачі--Наукові дослідження--Житомир, місто
   Бджільництво--Продукція--Ринок--Україна

   Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Викладачі--Наукові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
продукція бджільництва -- продукция пчеловодства -- глобальний ринок -- глобальный рынок -- викладачі вузів Житомира -- преподаватели вузов Житомира
Анотація: О. Яценко - доктор економічних наук, Житомирський національний агроекологічний університет. Сучасний стан та проблеми розвитку ринку продукції бджільництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вища освіта. Вищі учбові заклади 12.05

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
339.138(076)
О-75


   
    Основы маркетинга [] = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2-е европ. изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2002. - 944 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 936-943. - ISBN 5-8459-0088-3 : 32.12 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Управління--Ринок--США--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
управление -- этика маркетинга -- етика маркетинга -- стратегическое планирование маркетинга -- стратегічне планування маркетинга -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- глобальный рынок -- глобальний ринок -- покупательское поведение -- поведінка покупця -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментирование -- сегментування -- выбор целевых рынков -- вибір цільових ринків -- позиционирование -- позиціювання -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- управление сбытом -- управління збутом -- управление каналами распределения -- управління каналами розподілу
Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Филип; Армстронг , Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина , Н. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)