Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- формування та розвиток ринкового попиту -- система ціноутворення -- маркетингова концепція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
658.8
Н78


    Ноздрева, Р. Б.
    Маркетиг : как побеждать на рынке [] / Р. Б. Ноздрева, Л. И. Цыгичко ; рец. Ю. А. Савинов. - М. : Финансы и статистика, 1991. - 304 с. : рис. - Библиогр.: с. 294-298. - ISBN 5-279-00861-3 : 012.00 грн.
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--формування та розвиток ринкового попиту--система ціноутворення--маркетингова концепція
   
Кл.слова (ненормовані):
коньюнктура -- кон'юнктура -- спрос -- попит -- симптоматика -- ревизия -- ревізія -- стратегия -- стратегія
Анотація: Определение сущности маркетинговой концепции и основных ее принципов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Цыгичко, Л.И.; Савинов, Ю.А. \рец.\
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), АБ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)