Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Домалега, І.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: umil/2010/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст]. - К. : Укр. мова і л-ра в школі, 1997 - . - Виходит раз на два місяця
2010р. N 2
Зміст:
Пентилюк, М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті / М. Пентилюк. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст.
Дороз, В. Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій / В. Дороз. - С.6-11
Кучерук, О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови / О. Кучерук. - С.12-15. - Л-ра в кінці ст.
Грона, Н. Використання алгоритмів для формування орфографічної навички / Н. Грона. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст.
Черниш, К. Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках української мови у процесі вивчення розділу "Морфологія" : Засобами дистанційного навчання / К. Черниш. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст.
Цінько, С. Подорож у світ Олександра Довженка : Урок української літератури у 6 класі / С. Цінько, О. Ковальова. - С.23-26
Лісовський, А. Біля витоків людської духовності / А. Лісовський. - С.27-30
Доненко, Л. Проблемно-пошукова технологія: від теорії до практики / Л. Доненко, І. Хворостяний. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст.
Герасименко, В. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас) / В. Герасименко. - С.35-36
Дроздова, І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення / І. Дроздова. - С.37-42. - Л-ра в кінці ст.
Романишина, Н. Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії / Н. Романишина. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст.
Домалега, І. Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб" / І. Домалега. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст.
Завдання для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури. - С.55-56
Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 9 класу з української (рідної) мови / Г. Шелехова. - С.57-58
Календарно-тематичне планування уроків української мови в системі особистісно зорієнтовного навчання. - С.59-62
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Домалега, І.
    Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб" [] / І. Домалега // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 2. - С. 46-50. - Л-ра в кінці ст.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Білик, Іван Іванович (1929) \про твір\; Білик, Іван Іванович (1929) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: umil/2011/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст]. - К. : Укр. мова і л-ра в школі, 1997 - . - Виходит раз на два місяця
2011р. N 3
Зміст:
Шелехова, Г. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст.
Бондаренко, Н. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників / Н. Бондаренко. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст.
Кучеренко, І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст.
Ярмолюк, А. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст.
Цінько, С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.21-25
Яценко, Т. Імпресіонізм у світовій художній літературі : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст.
Назаренко, Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти : за творчістю О. Олеся / Л. Назаренко. - С.30-33
Лісовський, А. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи / А. Лісовський. - С.34-38. - Л-ра в кінці ст.
Бацюсь, Р. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя : особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі / Р. Бацюсь. - С.39-41
Кухарчук, І. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів : на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення" / І. Кухарчук. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст.
Василенко, М. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст.
Домалега, І. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні" / І. Домалега. - С.51-54. - Л-ра в кінці ст.
Марчук, Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..." : літературно-музична композиція, присвячена творчості Бориса Олійника / Т. Марчук. - С.55-60
Витоки визнання й успіху : до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелехової. - С.61-62
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Домалега, І.
    Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні" [] / І. Домалега // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 3. - С. 51-54. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Білик, Іван Іванович \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)