Э40 Экология и экономика природопользования [] : учебник / Э. В. Гирусов [и др.] ; за ред. Э. В. Гирусова. - М. : ЮНИТИ, 1998. - 456 с. : рис., табл. - Библиогр. в конце глав. - Слов. терминов: с. 435-450. - Приложение: с. 414-433. - ISBN 5-85171-034-9 : 017.07 грн
Рубрики: Природокористування--Екологія--Навчальні видання для вищої школи Екологічна економіка--Економіка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): бІосфера -- биосфера -- екологічна макроекономіка -- экологическая макроэкономика -- планування природокористування -- планирование природопользования -- історія екології -- история экологии Анотація: Социальные, экономические и управленческие аспекты экологии, причины возникновения и пути преодоления экологических кризисов. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Гирусов, Э.В.; Бобылев, С.Н.; Новоселов, А.Л.; Чепурных, Н.В.; Гирусова, Э.В. \ред.\ Примірників всього: 3 ФОНД (1), ЧЗ (1), АБ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), АБ (1) |
П80 Прокопенко, Ольга Володимирівна. Екологічний маркетинг [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко. - К. : Знання, 2012. - 319, [1] с. : табл., рис. - Практикум: с. 190-291. - Дод.: с. 292-310. - Л-ра: с. 311-319. - ISBN 978-966-346-633-0 : 59.00 грн
Рубрики: Екологічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сутність екологічного маркетингу -- сущность экологического маркетинга -- розвиток екологічного маркетингу -- развитие экологического маркетинга -- екологічність поведінки -- экологичность поведения -- ринок екологічних товарів -- рынок экологических товаров -- екологічне маркування -- экологическое маркирование -- регулювання екологічної діяльності підприємств -- регулирование экологической деятельности предприятий -- мотивування екологізації діяльності підприємств -- мотивирование экологизации деятельности предприятий -- споживання екологічних товарів -- потребление экологических товаров -- розвиток екологічних потреб -- развитие экологических потребностей -- рівень екологічності -- уровень экологичности -- екоатрибутивність споживчого вибору -- экоатрибутивность потребительского выбора Анотація: Теоретичні та практичні аспекти впровадження у практику діяльності вітчизняних підприємств концепції екологічного маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |