Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингове планування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.
336.71
Д42


    Джозлин, Роберт В..
    Банковский маркетинг. Введение в рыночное планирование [] / Роберт В. Джозлин, Д. Кейт Хамфриз ; пер с англ. А. И. Савельев. - М. : Церих-ПЭЛ, 1995. - 96 с. - Прил.: с. 73-89. - ISBN 5-87811-011-3 : 1290000.00 крб
УДК
ББК 65.262 + 65.050.24
Рубрики: Банківський маркетинг--Планування--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
ефективний маркетинг -- эффективный маркетинг -- ринкове планування -- рыночное планирование -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- ситуационный анализ -- ситуаційний аналіз -- конкурентная среда банка -- конкурентне середовище банку -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- тактика маркетинга -- тактика маркетингу -- контроль виконання плану -- контроль выполнения плана
Анотація: О планировании банковского маркетинга.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хамфриз, Д. Кейт; Савельев, А. И. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075)
Є78


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Маркетинговий менеджмент. Marketing management [] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Нац. акад. управління. - К. : НАУ, 2001. - 204 с. : іл. - Л-ра: с. 203-204. - ISBN 966-95193-2-2 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга -- тактичне (оперативне ) планування маркетингу -- тактическое (оперативное) планирование маркетинга -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- організація маркетингу на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии
Анотація: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національна академія управління
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
659.11
Я60


    Ян, Виктор.
    Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители [] / Виктор Ян. - М. : ООО "Вершина", 2003. - 240 с. : рис., ил. - Прил.: с. 230-237. - ISBN 5-94696-032-6 : 54.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегическое резюме -- стратегічне резюме -- оценочное тестирование -- оцінювальне тестування -- медиа-планы -- медіа-плани -- медиа-стратегии -- медіа-стратегії -- медиа-байеры -- медіа-байєри -- телереклама -- радиореклама -- радіореклама -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама
Анотація: Подготовка и проведение рекламных кампаний, работа с рекламным агентсвом, медиа-планирование и закупка медиа-средств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
658(075.8)
М50


   
    Менеджмент та маркетинг інновацій [] : [монографія] / за заг. ред. С. М. Ілляшенка; [С. М. Ілляшенко та ін.]. - Суми : Унів. кн., 2004. - 615 с. : граф. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-680-128-0 : 48.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Інноваційний менеджмент--Наукові видання
   Інноваційний маркетинг--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
інновації -- інноваційний потенціал підприємства -- стратегічне планування -- маркетинг інновацій -- маркетингове планування -- інноваційний розвиток -- екологічні ризики -- екологічний маркетинг -- економічна безпека планування -- транзитивна економіка -- управління інноваціями -- синергетика
Анотація: Теоретико-методологічні проблеми управління на макро- та мікрорівнях процесами інноваційного розвитку суб'єктів господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Сергій Миколайович; Прокопенко , Ольга Володимирівна; Мельник, Леонід Григорович; Мішенін, Євген Васильович; Ілляшенко, Сергій Миколайович \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (3)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (3)
Знайти схожі

6.
658.5(075.8)
М73


    Мних, Микола Володимирович.
    Організація маркетингової політики на підприємстві [] : посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Мних ; Акад. муніцип. упр. - Київ : Знання України, 2004. - 262, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262. - ISBN 966-316-016-0 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.290-80я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність підприємства -- стратегічний маркетинг -- цінова стратегія -- директивний маркетинг -- сегментація ринку -- вивчення ринку -- маркетингове планування -- реклама -- паблік-рілейшнз
Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Академія муніципального управління
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075)
Л88


   
    Маркетинг: основи теорії та практики [] : навч. посібник / [В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 3-тє вид., допов. і випр. - Л. : Магнолія плюс, 2005. - 288 с. : іл. - (Вища освіта в Україні). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - ISBN 966-8340-01-9 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управління ринком -- управление рынком -- товар -- цінова політика -- ценовая политика -- дистрибуція -- дистрибуция -- посредническая деятельность -- посередницька діяльність -- торговельна інфраструктура -- торговая инфраструктура -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингова конкуренція -- маркетинговая конкуренция -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование
Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, Василь Васильович; Дудяк, Роман Петрович; Бугіль, Світлана Ярославівна; Липчук, Василь Васильович \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Щербань. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. : табл., рис. - Термінологічний слов.: с. 217-220. - Л-ра: с. 220-221. - ISBN 966-364-341-2 : 026.40 грн
УДК
ББК 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- управленческие решения -- управлінські функції -- управленческие функции -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- тактичне планування -- тактическое планирование -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- тестування товару -- тестирование товара -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- маркетинговий аудит -- маркетинговый аудит -- логістичні системи -- логистические системы -- розподільно-збутова мережа -- распределительно-сбытовая сеть
Анотація: Розглядаються теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
336.71(075.8)
М 27


   
    Маркетинг у банку [] : навч. посібник / О. В. Дубовик [та ін.]. - 2-ге вид., стер. - К. : Алерта, 2007. - 276 с. : рис., табл. - ISBN 978-966-8533-59-4 : 037.00 грн
УДК
ББК 65.262.10я73
Рубрики: Банківський маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегія банку -- стратегия банка -- внутрішнє середовище банку -- внутренняя среда банка -- внешняя среда банка -- зовнішнє середовище банку -- банковские клиенты -- банківські клієнти -- операційний маркетинг -- операционный маркетинг -- конкурентноспособность банка -- конкурентноспроможність банка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- цільові ринки -- целевые рынки -- конкуренция -- конкуренція -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование
Анотація: Актуальні питання банківського маркетингу, особливості банківських продуктів та маркетингові технології, які їх враховують. Вміщено тестові та практичні завдання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, О.В.; Бойко , С.М.; Вознюк, М.А.; Гірченко, Т.Д.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
504.03(075.8)
Т 19


    Тарасова, Валентина Віталіївна.
    Екологічна статистика (з блочно-модульною формою контролю знань) [] / В. В. Тарасова. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 392 с. : табл., рис. - Л-ра: с. 343-346. - Дод.: с. 347-391. - ISBN 978-966-364-669-5 : 062.40 грн, 052.00 грн, 72.00 грн
УДК
ББК 20.1я73
Рубрики: Екологічна статистика--Навчальні видання для вищої школи
   Статистика--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
статистична звітність -- статистическая отчетность -- екологічні дослідження -- экологические исследования -- екологічна інформація -- экологическая информация -- земельные ресурсы -- земельні ресурси -- сатистичне спостереження -- статистическое наблюдения -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- природокористування -- природопользование -- екологічні показники -- экологические показатели -- экология атмосферы -- екологія атмосфери -- екологія водних ресурсів -- экология водных ресурсов -- экология земельных ресурсов -- екологія земельних ресурсів
Анотація: Питання математичної статистики і загальної теорії статистики на базі системи показників еколоічного стану навколишнього середовища.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 4
ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)