Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поведінка покупця<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.9:339
Л 59


    Линчевский , Эдгар Эмильевич.
    Социальная психология торговли [] / Э. Э. Линчевский. - М. : Экономика, 1981. - 152 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. -
УДК
ББК 88.491
Рубрики: Соціальна психологія--Торгівля--Навчальні видання для підвищення кваліфікації
   
Кл.слова (ненормовані):
торговля и психология -- торгівля та психологія -- общение в торговле -- спілкування а торгівлі -- процесс покупки -- процес купівлі -- профессиональное поведение продавца -- професійна поведінка продавця -- контакт продавца и покупателя -- контакт продавця і покупця -- взаимоотношения продавцов в коллективе -- взаїмовідносини продавців в колективі -- прогрессивные методы торговли -- прогресивні методи торгівлі -- поведение покупателя -- поведінка покупця -- профессиональная подготовка продавцов -- професійна підготовка продавців
Анотація: Работа посвящена в основном проблеме общения между людьми в сфере торгового обслуживания.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
339.138(076)
О-75


   
    Основы маркетинга [] = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2-е европ. изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2002. - 944 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 936-943. - ISBN 5-8459-0088-3 : 32.12 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Управління--Ринок--США--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
управление -- этика маркетинга -- етика маркетинга -- стратегическое планирование маркетинга -- стратегічне планування маркетинга -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- глобальный рынок -- глобальний ринок -- покупательское поведение -- поведінка покупця -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментирование -- сегментування -- выбор целевых рынков -- вибір цільових ринків -- позиционирование -- позиціювання -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- управление сбытом -- управління збутом -- управление каналами распределения -- управління каналами розподілу
Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Филип; Армстронг , Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина , Н. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)