Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управління рекламною діяльністю<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
88.49
О-63


    Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна.
    Психологія управління [] : посібник / Л. Е. Орбан-Лембрик. - К. : Академвидав, 2003. - 568 с. - (Альма-матер). - Л-ра: с. 551-560. - Термінол. словник: с. 561-567. - ISBN 966-8226-06-2 : 26.50 грн
ББК 88.49
Рубрики: Управління--Психологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
історія психології управління -- история психологии управления -- сучасний стан розвитку -- современное состояние развития -- перспективи розвитку -- перспективи развития -- психологія особистості -- психология личности -- організація в управлінні -- организация в управлении -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- соціально-психологічні особливості. -- социально-психологические особенности -- комунікативна природа -- коммуникативная природа -- ділове спілкування -- деловое общение -- ділові переговори -- деловые переговоры -- етнопсихологічні особливості -- этнопсихологические особенности -- класифікації функцій упраління -- классификации функции упраления -- організація діяльності -- организация деятельности -- мотивація -- мотивация -- упраління людськими ресурсами -- управление людскимы ресурсамы -- управління рекламною діяльністю -- управление рекламной деятельностю -- імідж організації -- имидж организации -- управління іміджем -- управление имиджем
Анотація: У посібнику узагальнено й систематизовано знання з психології управління: феномен, загальні засади, структуру, функції, методологію, історію розвитку і найхарактерніші сучасні тенденції. Всебічно розкрито соціально-психологічні особливості управління, психологію управлінської діяльності, психологічні особливості особистості й організації в управлінні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ЧЗ (2), ВВ (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ВВ (1), АБ (1)
Знайти схожі

2.
631.1(075.8)
М58


   
    Міжнародний агробізнес. Кредитно-модульний курс [] : навч. посіб. / [О. В. Захарченко [та ін.] ; за ред. Захарченка О. В., Сотнікова Ю. М. - 3-тє вид., переробл. та допов. - Київ : Центр учбов. літ., 2012. - 283, [1] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Дод.: с. 238-278. - Літ.: с. 279-283. - ISBN 978-611-01-0326-8 : 63.00 грн
УДК
ББК 65.32я73
Рубрики: Сільське господарство--Міжнародний бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
агробізнес -- міжнародний агробізнес -- індустріалізація сільського господарства -- агропромислова інтеграція -- економіка міжнародного агробізнесу -- світовий продовольчий ринок -- продовольчий маркетинг -- цінова стратегія -- управління рекламною діяльністю -- бізнес-план -- міжнародна агропромислова система -- світова продовольча проблема -- продовольчі ресурси -- глобалізація споживання продовольства -- регіональна структура міжнародного агробізнесу -- аграрні реформи країн Східної Європи -- аграрні реформи країн Співдружності Незалежних Держав -- агропромислові комплекси країн Африки -- агропромислові комплекси країн Близького Сходу -- агропромисловий комплекс країн Азії -- агробізнес Латинської Америки
Анотація: Теоретичні основи міжнародного агробізнесу та сучасна міжнародна агропромислова система.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Захарченко, О. В.; Сіваченко, І. Ю.; Сотніков, Ю. М.; Наумчик, А. А.; Захарченко, О. В. \ред.\; Сотніков, Ю. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : Ліра-К, 2013. - 478[2] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 165.00 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Інформаційний маркетинг--Прийняття рішень--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- управління рекламною діяльністю -- управление рекламной деятельностью -- рекламна компанія -- рекламная компания -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- консультативная деятельность -- консалтінгова діяльність -- консалтинговая деятельность -- електронна комерція -- электронная коммерция
Анотація: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)