Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
339.138(075)
М12


    McCarthy, Edmund Jerome.
    Basic Marketing [Текст] : a Global-Managerial Approach / Edmund Jerome McCarthy, William D. Perreault. - 12th ed. - Chicago [etc.] : Irwin, 1996. - [894] p. pag. var. : ill. - (The Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-256-13990-3 : 015.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- планування -- планирование -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- ринки -- рынки -- промоушн -- реклама -- маркетинг-план -- фірми -- фирмы -- компанії -- компании
Анотація: [The fundamentals of marketing].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Perreault, William D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
М47


    McCarthy, E. Jerome.
    Basing marketing. A global-managerial approach [Текст] / E. J. McCarthy, W. D. Perreault. - 12th ed. - Chicago ; Bogota ; Boston : Irwin, 1996. - XXVI, 833, I-22, G-13 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13. - ISBN 0-256-13990-3 : 15.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- глобальна економіка -- роль маркетингу у фірмі -- сегментація ринку -- маркетингове середовище -- ділові клієнти -- управління продуктами -- замовник з логістики та дистрибуції -- маркетингові комунікації
Анотація: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Perreault, William D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
W18


    Walker, Orville C..
    Marketing strategy [Текст] : planning and implementation / O. C. Walker, H. W. Boyd, J. -C. Larreche. - Boston, Mass. ; Burr Ridge, Ill. ; Dubuque, Iowa : Irwin, McGraw-Hill, 1996. - XXIII, 362 p. : ill. - Текст: англ. - Name Ind.: p. 381-383. - Subj. Ind.: p. 384-392. - ISBN 0-256-13692-0. - ISBN 0-256-0692-9 (International Student's Ed.) : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічна роль маркетингу -- аналіз можливостей -- формування маркетингових стратегій -- впровадження та контроль -- реалізація бізнес- та маркетингових стратегій
Анотація: This text covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy, and offers a focus on the strategic planning process and marketing's interfunctional relationship.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Boyd, Harper W.; Larreche, Jean-Claude
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)