Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Теорія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
658.8(075.8)
М84


    Мостенська, Тетяна Леонідівна.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник / Т. Л. Мостенська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харчових технол. - Київ : Кондор, 2006. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 237. - ISBN 966-8254-42-3 : 40.00 грн, 35.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
функції маркетингу -- класифікація товарів -- види попиту -- ціноутворення -- реклама -- стимулювання збуту -- ринкова поведінка організації
Анотація: Основи маркетингу, який визначає стратегічні цілі організації та сприяє їх реалізації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний університет харчових технологій
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.


    Спываковська, Т.
    Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку [] / Т. Спываковська // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 40-44. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Теорія
Кл.слова (ненормовані):
латеральний маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Ромат, Е.
    Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты [] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 16-23. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Маркетинг--Теорія
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
бренд-маркетингові комунікації -- бренд-маркетинговые коммуникации

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Захарчин, Галина.
    Управління персоналом в контексті сучасних викликів [] / Г. М. Захарчин, Ж. В. Поплавська // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2017. - N 4. - С. 125-133. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Маркетинг--Теорія
   Персонал--Управління

Кл.слова (ненормовані):
управління персоналом -- сучасні виклики -- поліфункціональність праці -- мотивування -- кадровий резерв -- компетенції -- маркетинг персоналу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Поплавська, Жанна

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)