Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Зіновчук, Наталія Василівна$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
339.138:502.13](075.8)*М
З-63


    Зіновчук, Наталія Василівна.
    Екологічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Зіновчук, А. В. Ращенко ; М-во освіти і науки України, Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖДПУ ім. І. Франка, 2015. - 188, [2] с. : рис., табл., фот. кольор. - Бібліогр. в кінці розд. - Літ.: с.142-150. - Дод.: с.151. - ISBN 978-966-485-197-5 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.28я73
Рубрики: Екологічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- екологічні потреби -- экологические потребности -- типи екологічного маркетингу -- типы экологического маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- екологічні товари -- экологические товары -- еко-продукти -- эко-продукты -- споживачі екологічних товарів -- потребители єкологических товаров -- ціноутворення -- ценообразование -- комунікаційна система -- комуникационная система
Анотація: Основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема його сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів екологічно безпечної продуції. Основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарна політика, цінова політика, особливості збуту продукції та комунікаційна система.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ращенко, Анастасія Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський національний агроекологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

2.
334(477)*М
П32


   
    Підприємництво: проблеми становлення та функціонування [] : матеріали міжнар. н-практ. конф. / Ін-т підприємництва та суч. технологій ; редкол.: О. С. Степура, Н. В. Зіновчук, Ф. Ш. Урманов. - Житомир : ІПСТ, 1998. - 245, [1] с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - У змісті: Розвиток підприємництва на Житомирщині / О. І. Євенко. Стан та проблеми подальшого розвитку малого підприємництва на Житомирщині / І. С. Бабіч. - 4.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29
Рубрики: Підприємництво--Розвиток--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- сутність підприємництва -- фінансовий стан підприємництва -- оподаткування підприємництва -- підприємництво та екологія -- підприємництво на Житомирщині -- соціальні аспекти підприємництва -- кадровий менеджмент у підприємництві -- реструктуризація підприємництва -- ціноутворення у підприємництві -- етика підприємницької діяльності -- інформаційні системи у підприємництві
Анотація: В збірнику "Підприємництво: проблеми становлення та функціонування" робиться спроба проаналізувати процеси формування, становлення та розвитку підприємництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Євенко, О. І.; Бабіч, І. С.; Степура, Олександр Степанович \ред.\; Зіновчук, Наталія Василівна \ред.\; Урманов, Фарід Шаріфович \ред.\; Інститут підприємництва та сучасних технологій
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)