Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Брендинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.


    Ігнатенко, М. М.
    Підвищення конкурентоспроможності підприємств сільського зеленого туризму на засадах брендингу та маркетингових стратегій [] / М. М. Ігнатенко, О. О. Адамчик // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 11. - С. 50-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільський туризм
Кл.слова (ненормовані):
сільський зелений туризм -- туристичний брендинг -- бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Адамчик, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Боліла, С. Ю.
    Клієнторієнтовані технології формування конкурентних переваг м'ясопереробного підприємства на локальному ринку [] / С. Ю. Боліла, Н. В. Кириченко, І. В. Осадчук // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 10. - С. 78-86 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: М'ясне виробництво--Підприємства--Конкуренція--Ринок (екон.) --Україна
Кл.слова (ненормовані):
профіль споживача -- брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кириченко, Н. В.; Осадчук, І. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Кирилов, Ю. Є.
    Популяризація рису як напрям брендингу Херсонщини [] / Ю. Є. Кирилов, Г. О. Фесенко // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 7. - С. 12-17 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Рис--Виробництво--Херсонська область
Кл.слова (ненормовані):
галузь рисівництва -- регіональний продукт -- брендинг -- структура виробництва рису

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фесенко, Г. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: mvuk/2020/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2020р. N 5
Зміст:
Сокол, Михаил. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20 : рис.
Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35. - Джерела: с. 34-35 : рис.
Ковальчук, Світлана. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук, К. Добровольська. - С.36-50. - Літ.: с. 50 : рис.
Дрожжина, Юлія. HARD SKILLS vs SOFT SKILLS: що важливіше та які саме навички цінують роботодавці? / Ю. Дрожжина. - С.53-56 : рис.
Серпухов, Максим. Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств / М. Серпухов, А. Нестеренко. - С.63-69 : рис.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Коронкевич, Марта.
    Два или три слова, которые сразят клиента [] / М. Коронкевич // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 2(берез.-квіт.). - С. 20-25 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Товарна політика--Брендинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
стратегии позиционирования -- товарная политика -- глобальная система позиционирования -- глобальна система позиціонування -- информация о бренде -- інформація про бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Ковальчук, Світлана.
    Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [] / С. Ковальчук, К. Добровольська // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 36-50 : рис. - Літ.: с. 50 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Органічна продукція--Вирощування--Виробництво
Кл.слова (ненормовані):
переваги органічної продукції -- органічне агровиробництво -- недоліки органічної продукції -- продаж органічної продукції -- ринок органічних продуктів -- формування бренда органічної продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Добровольська, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Мертел, Дженніфер.
    Статистика поколінь і швидкість змін [] / Дж. Мертел // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 6. - С. 34-36 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Торгові марки--Споживчий ринок--Брендинг
Кл.слова (ненормовані):
бренди споживчих товарів -- історична шкала соціальних поколінь -- соціальні категорії суспільства -- прогнозування уподобань споживачів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Поташ, Анатолій.
    Бренд - це не лище логотип [] / А. Поташ // Меблеві технології. - 2019. - N 3. - С. 20-22 : рис.
Рубрики: Меблеве виробництво
Кл.слова (ненормовані):
товарний бренд продукції -- брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

9.


    Балашов, Д. В.
    Передумови ефективного впровадження бренду міста в Україні: державно-управлінський аспект [] / Д. В. Балашов // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 5. - С. 134-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Міста--Розвиток--Державне управління--Україна
   Місцеве самоврядування--Україна

   Міста--Брендинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: frvv/2019/6
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 6
Зміст:
Студінська, Г. Я. Брендинг як інструмент модернізації архітектури національної економіки / Г. Я. Студінська. - С.7-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Предборський, В. А. Вихідні умови формування "автономної" тіньової влади та її сучасна небезпека / В. А. Предборський. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковач, М. Й. Формування стратегічного набору в системі управління фінансовою стійкістю банківської системи / М. Й. Ковач, К. П. Індус, Л. М. Шелемон. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорова, Л. І. Трансформація аудиторського висновку під впливом реформування законодавчої бази України / Л. І. Прохорова, Ю. М. Щербак. - С.30-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусієнко, В. Д. Теоретичне обгрунтування особливостей оцінювання вартості інтелектуального капіталу фірми на засадах інноваційного розвитку / В. Д. Мусієнко, Н. М. Нізельнікова. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Крещенко, І. Л. Управління темпами розвитку через бюджетні пропорції / І. Л. Крещенко. - С.46-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, К. М. Стратегії подолання бар'єрів входу на зовнішні ринки / К. М. Власова. - С.53-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Чубукова, О. Ю. Інтегровані маркетингові комунікації: актуальні питання теорії / О. Ю. Чубукова, В. В. Марциновський. - С.62-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Дідушко, Д. М. Інноваційно-інвестиційний процес в Україні: бар'єри та інструменти їх подолання / Д. М. Дідушко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткаченко, П. В. Аналіз залежності витрат на інноваційну діяльність підприємств в Україні / П. В. Ткаченко. - С.82-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Данілова, Е. І. Семантико-морфологічний аналіз поняття "економічна безпека підприємства" / Е. І. Данілова. - С.90-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, Н. Б. Місце та роль контролінгу в управлінні інтегрованими системами / Н. Б. Васильєва. - С.99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорошенко, В. М. Категоріально-поняттєвий апарат енергозбереження: сучасні теоретичні підходи / В. М. Дорошенко. - С.104-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Атаманюк, О. О. Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні підприємствами соціально-культурної сфери сільських територій України / О. О. Атаманюк. - С.111-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипенко, О. В. Соціально-трудові аспекти державного регулювання відтворення людського капіталу будівельної галузі / О. В. Пилипенко. - С.120-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Вакар, Т. В.
    Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку [] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. В. Лазарчук // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 6. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільські місцевості--Моніторинг--Україна
   Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
територіальний брендинг -- депресивні місцеві економіки -- унікальні особливості -- фактори розвитку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мороз, І. О.; Лазарчук, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Яцишина, Л. К.
    Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [] / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 69-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торговельні підприємства--Управління--Україна
Кл.слова (ненормовані):
конкурентність -- брендинг -- маркетингові інструменти

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.


    Мамонов, К. А.
    Теоретико-методичні підходи щодо оцінювання бренду будівельних підприємств [] / К. А. Мамонов, В. І. Троян // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 20. - С. 24-28. - Текст : англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: --Будівельні підприємства--Брендинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
потенціал підприємства -- оцінка -- ресурси -- бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Троян, В. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
39(477.42-22Малинський)
Р37


. "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", Всеукраїнська наукова конференція (2019 ; Малин)

    Студінська, Г. Я.
    Ремесла Малина в контексті історичного бренду міста [] / Г. Я. Студінська, В. А. Студінський // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", 21 серпня 2019 року / [В. Ф. Баранівський та ін. ; ред. рада: А. В. Петраускас та ін. ; відп. за. вип. А. В. Петраускас, Тимошенко ; упоряд. В. І. Тимошенко]. - Малин : Малин. р-на друк., 2019. - С. 4-8. - Літ. в кінці ст.
УДК
ББК 63.5(4УКР-4ЖИТ)
Рубрики: Брендинг--Малин, місто (Житомирська область)
   Промисли--Малин, місто (Житомирська область)

   Малин, місто (Житомирська область)--Брендинг
    Малин, місто (Житомирська область)--Промисли

Кл.слова (ненормовані):
народні промисли Житомирщини -- брендингова діяльність
Анотація: Створення відповідного історичного бренду Малина, через систему висвітлення історії краю в процесі господарського виробництва, може стати вихідним пунктом у контексті відображення позиції міста як у вітчизняному, так і в загальному цивілізаційному історичному просторі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Баранівський, Василь Федорович; Васянович, Олександр Олександрович; Ієвлев, Михайло Михайлович; Ковальчук, Тамара Володимирівна; Петраускас, Андрій Вальдасович \ред., відп. за вип.\; Студінський, Володимир Аркадієвич \ред.\; Тимошенко, Василь Іванович \ред., відп. за вип., упоряд.\; Трачук, Олексій Васильович \ред.\; Тимошенко, В. І. \упоряд.\; Студінський, В. А.; Малинська міська рада; Інститут археології НАН України; "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", Всеукраїнська наукова конференція(2019 ; Малин)

Є примірники у відділах: всього 2 : КР (2)
Вільні: КР (2)

Знайти схожі

15.


    Студінська, Г. Я.
    Брендинг як інструмент модернізації архітектури національної економіки [] / Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 6. - С. 7-17. - Бібліогр. в кінці ст.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
338.48-021.387(477)(075.8)
С50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг сталого туризму [] : навч. посіб. / І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2019. - 255, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 255. - ISBN 978-617-7748-58-7 : 290.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сталий туризм -- індустрія туризму -- туристичний маркетинг -- ринок споживачів у туризмі -- попит в туризмі -- комунікативність в туризмі -- цінова політика в туристичному маркетингу -- реклама в туризмі -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність у туризмі -- неймінг у туризмі -- брендинг у туризмі -- іміджбілдинг у туризмі -- виставковий маркетинг -- овертуризм -- урботуризм -- сакральний туризм -- міжнародний туризм
Анотація: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Любіцева, Олена Олександрівна; Київський національний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

17.


    Мельник, Тетяна.
    Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [] / Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2018. - N 5. - С. 32-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки--Імідж
Кл.слова (ненормовані):
бренд країни -- національний брендинг -- міжнародний імідж країни

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Варібрусова, Анна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

18.


    Малинка, О. Я.
    Концепція формування бренду туристичного регіону [] / О. Я. Малинка // Регіон. екон. - 2018. - N 1. - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Регіональна економіка
   Туристична індустрія--Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренд туристичного регіону -- бренд-менеджмент -- бренд-актив

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

19.


    Варібрусова, А. С.
    Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції [] / А. С. Варібрусова, Т. М. Мельник // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - N 1. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Держава--Брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Т. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
338.487:659.1](075.8)
М27


   
    Маркетинг міжнародного туризму [] : навч. посіб. / [Я. С. Ларіна [та ін.] ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : Гельветика, 2018. - 411, [1] с. : рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-916-691-3 : 320.00 грн
УДК
ББК 65.433я3
Рубрики: Міжнародний туризм--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- міжнародний туризм -- сегментація ринків -- поведінка споживача -- товарна політика -- брендинг -- ціноутворення -- інформаційні технології -- інтернет-реклама -- аграрний туризм
Анотація: Розглядаються зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ларіна, Я. С.; Бабічева, О. І.; Забуранна, Л. В.; Антофій, Н. М.; Ларіна, Я. С. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-62 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)