Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Цінні та рідкісні видання ЖОУНБ ім. О. Ольжича (2)Радомишльська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товари<.>
Загальна кількість знайдених документів : 271
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
330.101.541
В16


    Baily, Martin Nail.
    Macroeconomics, financial markets, and the international sector [Текст] / M. N. Baily, P. Friedman. - 2nd ed. - Chicago ; Bogota ; Boston : Richard D. Irwin, Inc., 1995. - XXII, 579 p. : ill. - Текст: англ. - Ind.: p. 566-567. - ISBN 0-256-12552-X : 15.00 грн
УДК
ББК 65.012.2
Рубрики: Макроекономіка--Міжнародні фінанси--Міжнародна торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основна макроекономіка -- довгострокове зростання -- сукупний попит, пропозіція -- процентні ставки, товари та гроші -- фіскальна політика -- монетарна політика -- обмінний курс -- сукупний попит, інфляція
Анотація: In this edition we describe the role of eggregate supply in growth, the importance of technology, the human capital investment, and the impact of the new growth theory. We also discuss the slowdown in productivity growth over the past twenty years.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Friedman, Philip
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075)
С89


    Crawford, Merle.
    New Products Management [Текст] / Merle Crawford, Antony Di Benedetto. - 7th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XX, 567 p. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Finance, Insurance, and Real Estate). - Ind.: p. 547- 567. - ISBN 0-07-247163-8 (alk. paper) : 070.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товари--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- життєвий цикл товарів -- жизненный цикл товаров -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- дизайн -- нові товари -- новые товары
Анотація: New Products Management provides future new product managers and team leaders with a complete toolkit for learning and executing the product development process.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Benedetto, Antony Di
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
339.138(075)
U45


    Ulrich, Karl T..
    Product Design and Development [Текст] / Karl T. Ulrich, Steven D. Eppinger. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2004. - XVIII, 366 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 357-366. - ISBN 0-07-247146-8 (alk. paper) : 070.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Вироби--Дизайн--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- маркетинг -- нові товари -- новые товары -- розробка нового продукту -- разработка нового продукта -- виробничий менеджмент -- производственный менеджмент -- промисловий дизайн -- промышленный дизайн -- інтелектуальна влісність -- интеллектуальная собственность
Анотація: This book blends the perspectives of marketing, design, and manufacturing into a single approach to product development.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Eppinger, Steven D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

4.
330.341.1(075.8)
S33


    Schilling, Melissa A..
    Strategic management of technological innovation [Текст] / Melissa A. Schilling. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2005. - XI, 289 p. : ill. - Ind.: p. 279-289. - ISBN 0-07-294298-3 (alk. paper) : 70.00 грн
Переклад назви: Менеджмент технологічних інновацій
УДК
ББК 65.050.03я73
Рубрики: Інновації--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   Інноваційний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
инновации -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- технологічні інновації -- технологические инновации -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- маркетинг-план -- авторське право -- авторское право -- нові товари -- новые товары
Анотація: The subject of innovation management is approached here as a strategic process. The outline of the book is designed to mirror the strategic management process used in most strategy textbooks, progressing from assessing the competitive dynamics of the situation, to strategy formulation, and then to strategy impementation.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

5.


    Кавун, О.
    [Статистична інформація про зростання ціни на хліб на Житомирщині з 2004 по 2007 рік] [] / О. Кавун // Голос України : Газета Верховної Ради України. - 2008. - N 121. - 27 черв. - С. 14. - (З регіонів)
Рубрики: Статистика--продовольчі товари--Житомирська обл.
   ціноутворення--продовольчі товари--Житомирська обл.

   Житомирська обл.--статистика--продовольчі товари
    Житомирська обл.--Ціноутворення--продовольчі товари


Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Економіка 4.01

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

6.
658.62(075.8)
Т 45


    Титаренко, Людмила Дмитрівна.
    Ідентифікація та фальсифікація продовольчих товарів [] : навч. посібник / Л. Д. Титаренко, В. А. Павлова, В. Д. Малигіна. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Бібліогр.: с. 186-187. - Дод.: с. 188. - ISBN 966-364-188-6 : 026.40 грн
УДК
ББК 65.422.51я73
Рубрики: Економіка торгівельного підприємства--Навчальні видання
   Продовольчі товари--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
товарна експертиза -- товарная экспертиза -- відповідність товарів -- сответствие товаров -- штрихове кодування -- штриховое кодирование -- органолептичні показники -- органолептические показатели -- мнемокласифікація -- фальсифікація продуктів -- фальсификация продуктов
Анотація: Ідентифікація та фальсифікація продовольчих товарів, способи та методи їх виявлення і усунення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Павлова, Валентина Андріївна; Малигіна, Валентина Дмитрівна
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.


    Кічурчак, М. В.
    Інструментарій дослідження процесів виробництва суспільних товарів у національній економіці [] / М. В. Кічурчак // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 12. - С. 19-25
Рубрики: Економіка--Україна
Кл.слова (ненормовані):
суспільні товари

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Журило, В. В.
    Інтегрований підхід до моделювання поведінки споживачів на українському ринку товарів високих технологій [] / В. В. Журило // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - N 7/8, № 7. - С. 38-44. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Високотехнологічні товари--Ринок--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.


    Андрощук, Геннадій.
    Інтелектуальна власність і спорт: на стику інтересів [] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2019. - N 4. - С. 31-41. - Використані джерела: 41 . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Інтелектуальна власність--Патенти--Товарні знаки
   Екосистеми--Спорт

Кл.слова (ненормовані):
спортивні заходи -- спортивні товари -- мовні компанії -- медійні платформи -- тіньовий ринок -- комерційна діяльність

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

10.
004.738.5:001.895]:303.444(0.062)
Г75


    Грінгард, Семюель.
    Інтернет речей [] = The internet of things / Семюель Грінгард ; [пер. з англ. Л. Герасимчука]. - Харків : Клуб сімейн. дозвілля, 2018. - 175, [1] с. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Cлов.: с.171-175. - ISBN 978-617-12-4657-7 : 120.00 грн
УДК
ББК 32.973
Рубрики: Товари--Інтернет-технології--Інновації--Популярні видання
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Герасимчук, Лесь \пер.\
Примірників всього: 1
ВНБТ (1)
Свободны: ВНБТ (1)
Знайти схожі

11.


    Іванова, А. М.
    Інформаційна складова інфраструктури ринку споживчих товарів в Україні [] / А. М. Іванова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - N 10. - С. 168-172. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Споживчі товари--Ринок--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Артімонова, І. В.
    Інформаційно-методичне забезпечення оцінки кон'юнктури продовольчого ринку [] / І. В. Артімонова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 1. - С. 81-83. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Продовольчі товари--Ринок--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.


    Іванова, А. М.
    Інфраструктура ринку споживчих товарів: проблеми і напрямки розвитку [] / А. М. Іванова // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 9. - С. 55-65. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Споживчі товари--Ринок--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

14.
338.516.4(075.8)
І-74


   
    Інфраструктура товарного ринку: непродовольчі товари [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / [О. О. Шубін та ін.] ; за ред. О. О. Шубіна. - К. : Знання, 2009. - 702 с. : табл., граф. - Дод.: с. 673-680. - Л-ра: с. 681-702. - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-502-9 : 131.00 грн, 77.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)421.52я73
Рубрики: Ринкова інфраструктура--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок хімічних товарів -- рынок химических товаров -- ринок товарів із пластичних мас -- рынок товаров с пластических масс -- ринок взуття -- рынок обуви -- ринок швейних товарів -- рынок швейных товаров -- ринок текстильних товарів -- рынок текстильных товаров -- ринок металогосподарчих товарів -- рынок металлохозяйственных товаров -- ринок електротоварів -- рынок электротоваров -- рынок парфюмерно-косметитческих товаров -- ринок парфумерно-косметичних товарів -- ринок ювелірних товарів -- рынок ювелирных товаров -- ринок лакофарбованих товарів -- рынок лакокрасочных товаров -- ринок будівельних товарів -- рынок строительных товаров -- ринок титану -- рынок титана -- ринок товарів нафтохімії -- рынок товаров нефтехимии -- ринок послуг -- рынок услуг -- ринок металопродукції -- рынок металлопродукции -- фармацевтичний ринок -- фармацевтический рынок
Анотація: Розглядаються ринки основних груп непродовольчих товарів - господарчих, культурно-побутових і товарів легкої промисловості.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шубін, О. О.; Азарян, О. М.; Агбаш, В. Л.; Астапова, К. А.; Шубін, О. О. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

15.
338.516.4(075.8)
І-74


   
    Інфраструктура товарного ринку: продовольчі товари [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / [О. О. Шубін та ін.] ; за ред. О. О. Шубіна. - К. : Знання, 2009. - 564 с. : граф., табл. - Л-ра: с. 541-564. - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-500-5 : 120.00 грн, 55.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)421.51я73
Рубрики: Ринкова інфраструктура--торгівля--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
Ринок молочних продуктів -- рынок молочных продуктов -- ринок кондитерських виробів -- рынок кондитерских изделий -- ринок зерна -- рынок зерна -- ринок заморожених овочів -- рынок замороженных овощей -- ринок тепличних овочів -- рынок тепличных овощей -- ринок снеків -- рынок снеков -- ринок харчових жирів -- ринок пищевых жиров -- ринок м"ясопродуктів -- рынок мясопродуктов -- ринок харчових біодобавок -- рынок пищевых биодобавок -- ринок плодів -- рынок плодов -- ринок овочів -- рынок овощей -- ринок слабоалкогольних напоїв -- рынок слабоалкогольных напитков -- ринок продуктів дитячого харчування -- рынок продуктов детского питания -- ринок функціональних продуктів -- рынок функциональной продукции -- ринок квітково-декоративної продукції -- рынок цветочно-декоративной продукции -- ринок екологічно чистої продукції -- рынок экологически чистой продукции -- ринок тютюнових виробів -- рынок табачных изделий
Анотація: Розкрито сучасні характеристики харчових продуктів, логістичні підходи до їх зберігання, продажу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шубін, О. О.; Азарян, О. М.; Ангеліна, І. А.; Бровко, О. Г.; Шубін, О. О. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

16.


    Кобута, І. В.
    Аграрні аспекти створення зони вільної торгівлі між Україною та ЄС [] / І. В. Кобута // Актуальні проблеми економіки : наук. економ. журнал. - 2010. - N 4. - С. 31-38. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Вільна торгівля--Зони--Україна
   Світова організація торгівлі

   Європейський Союз

Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарські товари -- торговельна політика України та ЄС

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

17.


    Мудрак, Р. П.
    Агроінфляція та індекс споживчих цін на продовольчі товари: порівняльний аналіз "Україна - ЄС" [] / Р. П. Мудрак, В. В. Лагодієнко // Економіка України. - 2018. - N 1. - С. 28-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: Продовольча безпека--Європейський Союз
   Продовольча безпека--Україна

   Сільськогосподарська продукція--Ціни--Аналіз--Європейський Союз

   Сільськогосподарська продукція--Ціни--Аналіз--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лагодієнко, В. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: apek/2012/9
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2012р. N 9
Зміст:
Бабур, И. П. Методологические и экономические аспекты разработки проектно активных программ развития предприятий / И. П. Бабур, Ю. И. Бурименко. - С.8-16. - Л-ра в кінці ст.
Лук'янов, В. С. Синергетична парадигма розвитку фінансових ринків та фінансової економіки / В. С. Лук'янов. - С.17-24. - Л-ра в кінці ст.
Марцин, В. С. Трансформація інфляційних процесів в умовах реорганізації економіки / В. С. Марцин. - С.25-35. - Л-ра в кінці ст.
Маслак, О. І. Особливості формування економічного потенціалу підприємства в умовах циклічних коливань / О. І. Маслак, Л. А. КвятковськаО. О. Безручко. - С.36-46. - Л-ра в кінці ст.
Маслов, А. О. Теорія недосконалої інформації Р. Лукаса і концепція циклу "нових класиків" / А. О. Маслов. - С.47-54. - Л-ра в кінці ст.
Биков, О. М. Науково-технологічна складова зростання економіки Китаю в групі країн БРІКС / О. М. Биков. - С.55-62. - Л-ра в кінці ст.
Братюк, В. П. Аналіз досвіду західних країн щодо державної політики сприяння розвитку туризму / В. П. Братюк. - С.63-71. - Л-ра в кінці ст.
Гала, С. В. Функціонування системи вищої освіти Китаю: аналіз досвіду / С. В. Гала. - С.72-77. - Л-ра в кінці ст.
Урбанєц, М. Міжнародний маркетинг глобалізації і відтворювальний механізм світового господарства / М. Урбанєц, М. В. Вачевська. - С.78-85. - Л-ра в кінці ст.
Кушнерук, А. С. Теоретичні засади державної політики промислового розвитку на засадах маркетингу / А. С. Кушнерук. - С.86-93. - Л-ра в кінці ст.
Сунцова, О. О. Теоретичні основи розвитку національного господарства та макроекономічного механізму його регулювання / О. О. Сунцова. - С.94-100. - Л-ра в кінці ст.
Бадзим, О. С. Оптимізація фінансових проектів розвитку підприємств / О. С. Бадзим, С. В. Рибчинська. - С.101-106. - Л-ра в кінці ст.
Белошапка, В. А. Результативное управление стратегическим процессом в компании / В. А. Белошапка. - С.107-114. - Л-ра в кінці ст.
Картузов, Э. П. Вплив ризиків і загроз на стан фінансової безпеки підприємств / Э. П. Картузов. - С.115-124. - Л-ра в кінці ст.
Рященко, В. П. Реинжиниринг управления бизнес-процессами предприятия / В. П. Рященко. - С.125-130. - Л-ра в кінці ст.
Корсак, В. І. "Двоєдиний підхід" як основа методології реалізації принципів сталого розвитку регіонів (на прикладі поліпшення якості обслуговування споживачів у роздрібній торгівлі) / В. І. Корсак. - С.131-137. - Л-ра в кінці ст.
Тульчинська, С. О. Концепція інноваційного розвитку регіонів на основі регіональних переваг / С. О. Тульчинська. - С.138-142. - Л-ра в кінці ст.
Ілляшенко, С. М. Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції / С. М. Ілляшенко. - С.143-150. - Л-ра в кінці ст.
Баюра, Д. О. Концептуальні засади механізму формування корпоративної соціальної відповідальності в Україні / Д. О. Баюра, О. А. Буян. - С.151-156. - Л-ра в кінці ст.
Машіко, К. С. Кадровий потенціал бінківської системи: специфічні риси і детермінанти / К. С. Машіко. - С.158-164. - Л-ра в кінці ст.
Римар, І. А. Соціальні інвестиції як форма соціальної відповідальності підприємства / І. А. Римар. - С.165-168. - Л-ра в кінці ст.
Волохова, І. С. Проблеми розвитку фінансової діяльності оранів самоорганізацї населення / І. С. Волохова. - С.169-179. - Л-ра в кінці ст.
Гончаров, Ю. В. Забезпечення протидії легалізації коштів у контексті державного моніторингу банківського сектору України / Ю. В. Гончаров. - С.180-185. - Л-ра в кінці ст.
Коваленко, В. В. Оцінювання впливу монетарної і регуляторної політики центрального банку на банківський капітал / В. В. Коваленко, Б. А. Дадашев. - С.186-193. - Л-ра в кінці ст.
Люта, О. В. Удосконалення методів оцінювання фінансової стійкості місевого бюджету / О. В. Люта, І. М. БояркоН. Г. Пігуль. - С.194-201. - Л-ра в кінці ст.
Матусевич, К. М. Методологічні питання кількісного і якісного визначення інфляції / К. М. Матусевич. - С.202-207. - Л-ра в кінці ст.
Гринчук, Ю. С. Облік і оподактування фінансового лізингу / Ю. С. Гринчук. - С.208-212. - Л-ра в кінці ст.
Харазішвілі, Ю. М. Інвестиції: підхід до прогнозування / Ю. М. Харазішвілі, І. М. Назарага. - С.213-222. - Л-ра в кінці ст.
Амір, М. Вплив гендерної нерівності на економічне зростання Пакистану: аналіз коінтеграції / М. Амір, Б. Мехмуд. - С.223-229. - Л-ра в кінці ст.
Асіф, Хан М. Емпіричне дослідження впливу навчальної організаційної культури на результати роботи персоналу / Хан М. Асіф. - С.230-237. - Л-ра в кінці ст.
Бекова, Р. Распространение новых организационных форм и формирование конкурентных стратегий розничных сетей на казахстанском продовольстенном рынке / Р. Бекова. - С.238-244. - Л-ра в кінці ст.
Ванг, Ч. Економічний вклад мігрантів із сіл в міста в економічне зростання і процес урбанізації (за даними Китаю за 1995-2009 рр.) / Ч. Ванг. - С.245-254. - Л-ра в кінці ст.
Виценец, Т. Н. Состояние и тенденции развития миграционных процессов на Дальнем Востоке / Т. Н. Виценец. - С.155-161. - Л-ра в кінці ст.
Вонг, Сек Хін Е. Лібералізація державних закупівель у рамках торговельних угод у Малайзії / Сек Хін Е. Вонг, С. М. Лінь. - С.262-269. - Л-ра в кінці ст.
Дайчман, С. Взаємозалежність між прибутками фондових ринків ЦСЄ і ЄС: вейвлет-аналіз випередження/відсавання / С. Дайчман. - С.270-283. - Л-ра в кінці ст.
Дарибаева, А. Актуальные проблемы развития страхования в сельском хозяйсте Казахстана / А. Дарибаева, Ф. ШуленбаеваА. Жолмуханова. - С.284-291. - Л-ра в кінці ст.
Діакону, М. Парадигм розвитку інноваційної діяльності (за даними Румунії) / М. Діакону. - С.292-302. - Л-ра в кінці ст.
Жамкеева, М. Мировой опыт таможенно-тарифного регулювання внешнеэкономической деятельности / М. Жамкеева. - С.303-310. - Л-ра в кінці ст.
Зібері, І. Вплив монетарної і фіскальної політики на прямі іноземні інвестиції в Албанії в 1990-2009 рр. / І. Зібері, Л. РоваК. Мучо. - С.311-320. - Л-ра в кінці ст.
Капушуоглу, А. Емпірична перевірка гіпотези Самуельсона стосовно ринку ф'ючерсів у Туреччині / А. Капушуоглу. - С.321-328. - Л-ра в кінці ст.
Карбетова, Ш. Эффективность инвестиционных проектов в сельскохозяйственном производстве / Ш. Карбетова, З. Карбетова. - С.329-336. - Л-ра в кінці ст.
Кебекпаева, Ж. Финансовая интеграция в рамках единого економического пространства как фактор формирования единого страхового рынка / Ж. Кебекпаева. - С.337-343. - Л-ра в кінці ст.
Кадырбек-улы, Д. Научно-методологические основы формирования региональной системы индустрии туризма и гостеприимства / Д. Кадырбек-улы [та ін.]. - С.344-356. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: Сыздыкбаева Б., Раимбеков Ж., Купалова Г. И.
Косоруков, О. А. Математические принципы динамической модели прогнозирования совокупного спроса в Рф / О. А. Косоруков, К. А. МысинаС. Н. Мусихин. - С.357-365. - Л-ра в кінці ст.
Лі, Х. -В. Взаємозалежність між мотивацією досягнення і підприємницькою поведінкою / Х. -В. Лі, Ю-Ф. Чень. - С.366-372. - Л-ра в кінці ст.
Ло, Ш. Ч. Сприйняття клієнтами корпоративного бренду при першому знайомстві з фірмою / Ш. Ч. Ло. - С.373-380. - Л-ра в кінці ст.
Ло, Ш. -Ф. Фінансові аномалії в умовах відповідальності за зміни клімату / Ш. -Ф. Ло, Ч. -Й. Ву. - С.381-392. - Л-ра в кінці ст.
Мадиярова, Д. Социально-экономические последствия интеграционных явлений (на примере Таможенного союза) / Д. Мадиярова. - С.393-401. - Л-ра в кінці ст.
Морады, М. Взаємозв'язок між індексом споживчих цін, індексом промислових цін і торгівлею цінними паперами на Тегеранській фондовій біржі / М. Морады, М. СалэхыМ. Кейванфар. - С.402-411. - Л-ра в кінці ст.
Наурызбаева, Ж. Отраслевая структура притока ПИИ в Казахстан: есть ли стимулы к диверсификации экономики? / Ж. Наурызбаева. - С.412-420. - Л-ра в кінці ст.
Нуньєс, П. М. Ціноутворення на товари тривалого вжитку в умовах монополії при дискретному попиті і змінах доходів / П. М. Нуньєс. - С.421-427. - Л-ра в кінці ст.
Нуркенова, М. Концептуальные основы региональной социально-экономической политики государства / М. Нуркенова. - С.428-433. - Лит. в конце ст.
Одіамбо, Н. М. Туризм і зниження бідності в Південній Африці: імперичне дослідження / Н. М. Одіамбо, Ц. В. Зил. - С.434-444. - Л-ра в кінці ст.
Понну, С. Х. Вплив поведінки фірми на намір здійснити покупку: ставлення малайзійських споживачів до бізнес-етики / С. Х. Понну. - С.445-456. - Л-ра в кінці ст.
Пустовойт, К. С. Перепланирование ресурсов как механизм синхронизации требований потребителей и производителей продукции / К. С. Пустовойт, М. Б. ГитманВ. Ю. Столбов. - С.457-466. - Лит. в конце ст.
Раза, А. Економічний вклад працюючих жінок в економіку домогосподарств у Пакистані: якісний аналіз / А. Раза, Р. Х. Малык. - С.467-471. - Л-ра в кінці ст.
Сегі-Алькарас, А. Розробка таксономії для кредитних організацій Іспанії / А. Сегі-Алькарас. - С.472-482. - Л-ра в кінці ст.
Смагулова, Ж. Анализ применения и перспективы развития мерчандайзинга в розничной торговле (на примере супермаркетов Казахстана) / Ж. Смагулова, А. Муханова. - С.483-492. - Лит. в конце ст.
Стоядіновіч, Йовановіч С. Прямі інвестиції як нова форма експорту / Йовановіч С. Стоядіновіч. - С.493-499. - Л-ра в кінці ст.
Тажикенова, С. Интерактивные методы обучения - инновация в образовании / С. Тажикенова. - С.500-506. - Лит. в конце ст.
Темирова, А. Обеспечение экономической безопасности внешней торговли в Республике Казахстан / А. Темирова, А. БержановаЖ. Егизбаева. - С.507-513. - Лит. в конце ст.
Учак, Х. Зв'язок сукупної факторної продуктивності та експорту (за даними сільськогосподарської галузі чотирьох країн середземноморського регіону) / Х. Учак [та ін.]. - С.514-525. - Л-ра в кінці ст.
Фадеев, А. А. Анализ современного сосотояния производства и переработки молочной продукции в Республике Казастан и пути дальнейшего его развития / А. А. Фадеев. - С.526-530. - Лит. в конце ст.
Фаустіно, Г. С. Країнна специфіка внутрішньогалузевої торгівлі (за даними Португалії) / Г. С. Фаустіно, Н. К. Леітан. - С.531-541. - Л-ра в кінці ст.
Фуруока, Ф. Присутність жінок на ринку праці та загальний рівень народжуваності в країні (за даними країн АСЕАН) / Ф. Фуруока. - С.542-552. - Л-ра в кінці ст.
Хатос, А. Індивідуальні і контекстні фактори підприємництва в Європі: міжкраїнне порівняння / А. Хатос, Ф. ШтефанескуР. Хатос. - С.553-563. - Л-ра в кінці ст.
Шарыбар, С. В. Оптимизация структуры социально-эколого-экономического потенциала сельскохозяйственного предприятия / С. В. Шарыбар. - С.564-573. - Лит. в конце ст.
Шеу, Х. -Ц. Емпіричне застосування рейтингу еко-готелів / Х. -Ц. Шеу, Д. -Л. ХуХ. -Ш. Шіє. - С.574-583. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Цетнар, Лариса.
    Аналіз інтеграції маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів [] / Л. Цетнар // Вісник Тернопільського національного економічного університету : наук. журнал. - 2016. - N 3. - С. 113-121. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1993-0240
Рубрики: Підприємства--Інформаційний маркетинг
   Спорт--Товари


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

20.


    Бойко, А. С.
    Аналіз сезонності як особливості волатильності товарного ринку [] / А. С. Бойко, О. В. Галіцина // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - N 10. - С. 160-164. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Товари--Ринок--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Галіцина, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)