Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові стратегії цін<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.5(075.8)
К60


    Колесников, Олександр Володимирович.
    Ціноутворення [] : навч. посібник / О. В. Колесников. - 4-те вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 158 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 149-151. - ISBN 978-611-01-0133-2 : 43.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ценообразование -- ціни та ціноутворення -- цены и ценообразование -- теорія попиту і пропозиції -- теория спроса и предложения -- інфляційні очікування -- инфляционные ожидания -- ринкова рівновага -- рыночное равновесие -- державне регулювання ринку -- государственное регулирование рынка -- чиста монополія -- чистая монополия -- монополістична конкуренція -- монополистическая конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- поточні ціни -- текущие цены -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен -- стратегія знижок -- стратегии скидок
Анотація: [Четверте видання посібника з ціноутворення для студентів вузів].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
338.5(477)(075.8)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. книга, 2013. - 240 с. : табл., граф. - Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240. - ISBN 978-966-680-324-8 : 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- ціна -- цена -- маркетингове ціноутворення -- маркетинговое ценообразование -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования -- види та функції цін -- виды и функции цен -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен
Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)