Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг отношений<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Пироженко, Н.
    Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом [] / Н. Пироженко // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 18-19
Рубрики: Відносини--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- бренд -- споживач -- потребитель -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Бегларашвили, О.
    Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий [] / О. Бегларашвили // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 24-28. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
партнерські відносини -- партнерские отношения -- сутність маркетингу -- сущность маркетинга -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Гурджиян, К.
    Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней [] / К. Гурджиян // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 32-36. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- комунікація із споживачем -- коммуникация с потребителем -- двосторонній зв'язок -- двусторонняя связь

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Тодорова, О.
    Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна
   Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель"

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)